Miehet ihannoivat sairaalloista laihuutta naisilla.
Eivät tietenkään kaikki. Ystävääni, joka laihtui vakavan depression takia 60kg:sta 45kg:aan (pituutta arviolta 170-172cm) pysäytellään jatkuvasti kadulla ja ehdotellaan treffejä, kehutaan "miten on pitänyt itsestään huolta" jne. Ikävä yrittää viedä häntä tuulettumaan, kun koko ajan on joku luisen naisen nälkäinen kaverin raiveleissa. Jotenkin ihan sairasta, aiemmin hän ei tuollaista huomiota miehiltä saanut. Toinen on ihan rikki, laihtunut vakavan sairauden takia ja miehet diggaa.
Että turha väittää, ettei miehet tykkäisi laihoista naisista.
Kommentit (86)
Eivät ne sairaalloista laihuutta ihannoi, vaan terveen näköisiä, juuri tuollaisia (tällaisia) niinkuin tuo 160/50. Itse olen aikalailla samoissa mitoissa kun tuo, ja kyllä niitä katseita kerään.
Mutta en lainkaan ihmettele miksi, kun suurin osa naisista on nykyään sellaisia plösöjä ja sekin on tyystin hämärtynyt että mikä on normaalipaino ja milloin on ylipainoa. Itse pidän itseäni hoikkana, mutta en liian laihana. Mielestäni siis hoikka on normaali.
Moni taas nykyään pitää normaalina esim. 160/60 mitoissa olevaa, jolla nyt on siis vähintään se 10kg limääräistä!
Ap:n kaveri nyt on toki liian laiha, se on selvä.
normaali nainen on paras miesten mielestä. Tottakai pojat ja nuoret miehet tykkää sellaisista teinityttömäisistä ja laihoista, mutta viimeistään lähestyessä neljääkymppiä, alkaa kiinnostaa normaalin muodokas nainen.
Muodokas ei tarkoita ylipainoinen vaan sellainen, jolla hiukan peppua ja tissejä myös. Eli sellaista BMI 22-25 naista.
BMI jotain 24... ja tosiaankaan niitä laihoja ei riitä kaikille ja ne, jotka ovat laihoja nuorena eivät välttämättä ole sitä enää 10v ja 3lasta päästä.
Kerroin vain miltä näyttää tämän kokemuksen perusteella.
ap
Olen pieni ja pyöreä B80 150/58kg ja ehdotuksia satelee myös. :)
En ole pitkä, laiha, enkä blondi.
Kaikenlaisille naisille löytyy ihailijoita!
enpä usko, että kovin järkeviä miehiä moiset on. Onko palstailevat miehet vastanneet? Luulisin, että asia paremminkin päinvastoin. Luinen nainen tuskin kenenkään mielestä kaunis on.
kovasti saa huomiota silloin kun on "laihimmillaan". Pulskempana (silti normaalipainoisena) huomiota ei tullut läheskään niin paljon.
Kontrolloin tietenkin painoani sen mukaan, mikä tuntuu itsestä parhaimmalta, en miesten huomioinnin mukaan.
vaikken ole laiha, sopusuhtainen ja hoikahko
vielä lähempänä 50 v ja 5 lapsen äitinä saan ihailevia katseita päivittäin, en vain omalta mieheltä
Minua kiusattiin 7 vuotta kouluaikoina, lukiossakin vielä sain kuulla viimeiset letkautukset. Kiusaaminen nimittäin loppui siihen, että laihdutin 61 kilosta 54 kiloon (olin ja olen 170cm).
Mä olen aina ollut ylipainoinen, eikä mua ole koskaan kiusattu. Tällä hetkellä painan yli 100 kiloa, ja kas kummaa, silti saisin seuraa just niin paljon kun haluaisin. Ja yleensä vielä oiekasti kivoja ja fiksuja tyyppejä, ei mitään lemmikkiä itselleen hakevaa neuroottista läskivahtia, joita nuo anorektikoita tahallisesti puolisokseen poimivat usein on.
Minua kiusattiin 7 vuotta kouluaikoina, lukiossakin vielä sain kuulla viimeiset letkautukset. Kiusaaminen nimittäin loppui siihen, että laihdutin 61 kilosta 54 kiloon (olin ja olen 170cm).
Mä olen aina ollut ylipainoinen, eikä mua ole koskaan kiusattu. Tällä hetkellä painan yli 100 kiloa, ja kas kummaa, silti saisin seuraa just niin paljon kun haluaisin. Ja yleensä vielä oiekasti kivoja ja fiksuja tyyppejä, ei mitään lemmikkiä itselleen hakevaa neuroottista läskivahtia, joita nuo anorektikoita tahallisesti puolisokseen poimivat usein on.
Vaan että on turha väittää ettei iso osa miehistä haluaisi nimenomaan tikkulaihaa naista.
ap
Muuten ollaan kiinnostuneita hoikista, itsestään huolta pitävistä naisista. -Mies31
ihailevia katseita päivittäin. Tai no ehkä 70+ miehiltä...
ja viheltelyjä satelee päivittäin. Viimeksi tänään ruokatunnilla kaksi liikemiestä tuli luokseni sanomaan, että olen kaunein nainen jonka ovat nähneet! Olivat ulkomaalisia kylläkin mutta silti. En usko että tikkulaihuus on tie kauneuteen.
Muuten ollaan kiinnostuneita hoikista, itsestään huolta pitävistä naisista. -Mies31
Tietysti jotkut joutuu tyytymään ihan mihin vaan, tyhmät miehet ei-mieluisiin naisiin jne. mutta jos on vähän enemmän pelimerkkejä elämässä jaettu, ei tällaisesta asiasta jouda edes väittelemään.
Latinomiehet rakastavat ja arvostavat muodokkaita naisia! Lantio ja peppu pitää ainakin olla, naisellinen masu (EI mikään pyykkilauta!) ja rinnat!
Mulle oli todella yllätys kuinka IHANA mun kroppa onkaan, kun muutin Suomesta pois. Siellä poikaystävä kommentoi vähän väliä, että painon pitäs olla alempana. Itsellään toki sai kaljamaha kasvaa, hyi.
Nyt olen täysillä se naisellinen nainen, joksi tytöstä kasvoin ja se on kuulkaa ihanaa!! :-)
Että jos ITSE haluat olla laiha, siitä vaan. Mutta toisen takia ei kyllä kannata! Etkö kuitenkin halua sellaisen miehen joka rakastaa sua kuten Marc Darcy Bridget Jonesia: juuri sellaisena kuin hän on!
nimittäin miksköhän sen renee zelwegger on kummanki bridget jones-leffan jälkeen laihduttanu itsensä takas tosi hoikaks, jos sillä ois huonompi vienti laihana?
"itsestään huolta pitävä". =D
nyt bmi 22. Hiljaista on miesrintamalla. samoin oli kun bmi oli 18.
niin näyttäähän se enemmän mallilta jos painoa on alle 50 kuin et on yli 60. Ja kaikki miehet haluis kulkee malli kainalossa! Mikä on normaalia koska suvunjatkamiseen mies etsii sen kauneimman luonnostaan. Eli edellyttää tietysti ettei naamakaan näytä petolinnulta. t. mies
että se suvunjatkaminen sen yli 170 cm ja alle 50kg neitosen kanssa ei onnistu...
miehistä on normaalipainoinen tai lihva nainen?
vai eikö niitä vaan riitä kaikille?
nauran teille anorektikot, jotka luulette olevanne kuuminta hottia miesmarkkinoilla :DDD