Miehet ihannoivat sairaalloista laihuutta naisilla.
Eivät tietenkään kaikki. Ystävääni, joka laihtui vakavan depression takia 60kg:sta 45kg:aan (pituutta arviolta 170-172cm) pysäytellään jatkuvasti kadulla ja ehdotellaan treffejä, kehutaan "miten on pitänyt itsestään huolta" jne. Ikävä yrittää viedä häntä tuulettumaan, kun koko ajan on joku luisen naisen nälkäinen kaverin raiveleissa. Jotenkin ihan sairasta, aiemmin hän ei tuollaista huomiota miehiltä saanut. Toinen on ihan rikki, laihtunut vakavan sairauden takia ja miehet diggaa.
Että turha väittää, ettei miehet tykkäisi laihoista naisista.
Kommentit (86)
Tosin harvallapa sellaisella taitaa edes miestä olla.
että se suvunjatkaminen sen yli 170 cm ja alle 50kg neitosen kanssa ei onnistu...
Hitto kun ei saa edes lenkillä tai ruokakaupassa olla rauhassa.
Helpommin se suvunjatkaminen onnistuu normaalipainoisen, hedelmällisen naisen kanssa, kuin alipainoisen skeletonin.
mutta eivät positiivisessa mielessä. Kiinnostavaa katsoa miten erilaisia (=erikoisia) ihmiset ovat ja miten ovat itsensä siihen jamaan saaneet.
Normaalipainoinen kuulostaa mielestäni silti jollakin tapaa pulskalta, pakko tunnustaa. Jokaisella lienee ihannepainonsa jolloin näyttää hyvältä. Kauneus ei ole mitattavissa vaa'alla vaan sopusuhtaisuutta.
Normaalipainoinen kuulostaa mielestäni silti jollakin tapaa pulskalta, pakko tunnustaa.
Jos näin on, niin sanoisin, että nupissasi on vikaa.
Naisilla on itsellään hinku olla ylilaihoja, mutta suurin osa miehistä tykkää eniten tiimalasin muotoisista naisista. Jos ei omaa vyötäröä, näyttää paremmalta aikas hoikkasena.
Olen aina muuten ollut hoikka, paitsi noin 10v sitten pari vuotta 15kg painavampi. Miesten kiinnostus ei muuttunut siitä mitenkään, sain paljon huomiota silloinkin ja syy on kauniiden kasvojen lisäksi tiimalasin mallisessa vartalossa.
Naisilla on itsellään hinku olla ylilaihoja, mutta suurin osa miehistä tykkää eniten tiimalasin muotoisista naisista. Jos ei omaa vyötäröä, näyttää paremmalta aikas hoikkasena.
Olen aina muuten ollut hoikka, paitsi noin 10v sitten pari vuotta 15kg painavampi. Miesten kiinnostus ei muuttunut siitä mitenkään, sain paljon huomiota silloinkin ja syy on kauniiden kasvojen lisäksi tiimalasin mallisessa vartalossa.
Pointti oli tässä se, että kaveri saa HUOMATTAVASTI, siis moninkertaisesti enemmän huomiota aivan liian laihana kuin normaalipainoisena. Naiset tahtoo, että miehet tykkää "muodoista" mutta oikeasti ne tahtoo 40 kiloisen pitkätukkaisen meikatun naisen, jolla on pikkupojan pylly mutta suuret rinnat. Mahdoton yhtälö, mutta niin se vaan menee.
Naisilla on itsellään hinku olla ylilaihoja, mutta suurin osa miehistä tykkää eniten tiimalasin muotoisista naisista. Jos ei omaa vyötäröä, näyttää paremmalta aikas hoikkasena. Olen aina muuten ollut hoikka, paitsi noin 10v sitten pari vuotta 15kg painavampi. Miesten kiinnostus ei muuttunut siitä mitenkään, sain paljon huomiota silloinkin ja syy on kauniiden kasvojen lisäksi tiimalasin mallisessa vartalossa.
Pointti oli tässä se, että kaveri saa HUOMATTAVASTI, siis moninkertaisesti enemmän huomiota aivan liian laihana kuin normaalipainoisena. Naiset tahtoo, että miehet tykkää "muodoista" mutta oikeasti ne tahtoo 40 kiloisen pitkätukkaisen meikatun naisen, jolla on pikkupojan pylly mutta suuret rinnat. Mahdoton yhtälö, mutta niin se vaan menee.
ei tarvitse tyytyä mihinkään aivottomaan Tusina-Jaskaan, joka on oman itsensäkin kanss aniin hukassa, ettei ymmärrä millainen naisen kuuluu olla. Mun puolestani vaikka 3 miljardia muuta äijää kyttäisi tikkulaihaa eukkoa itselleen, mulle riittää mun oma könsikäs. Ja jos sekin ottaisi ritolat, niin onneksi on hyvä sauva jakivat kaverit.
Normaalipainoinen kuulostaa mielestäni silti jollakin tapaa pulskalta, pakko tunnustaa.
Jos näin on, niin sanoisin, että nupissasi on vikaa.
Voi ollakin, kuka tietää. Yleensä ottaen ihmiset puolustelevat omia heikkouksiaan sillä että se on normaalia. Myönnän että itsekin voisin karistaa pari kiloa pois, mutta en vedota siihen että olen normaalipainoinen. Haluan kropan taas kuntoon enkä kieltää tai kaunistella ongelmia keskiarvoon tai mediaaniin perustuvilla tilastoilla.
Olisko "sopivan painoinen" parempi termi kuvaamaan sopusuhtaista ihmistä?
Naisilla on itsellään hinku olla ylilaihoja, mutta suurin osa miehistä tykkää eniten tiimalasin muotoisista naisista. Jos ei omaa vyötäröä, näyttää paremmalta aikas hoikkasena. Olen aina muuten ollut hoikka, paitsi noin 10v sitten pari vuotta 15kg painavampi. Miesten kiinnostus ei muuttunut siitä mitenkään, sain paljon huomiota silloinkin ja syy on kauniiden kasvojen lisäksi tiimalasin mallisessa vartalossa.
että kaikki naiset tahtoo vierelleen David Beckhamin kunnon mulkulla.
Ei siinä auta minkään tusinanaaman vieressä kuin itkeä, Mahdoton yhtälöhän se on , mutta niin se vaan menee.
Vai hetkinen... oisko meissä ihmisissä sittenkin enemmän sävyjä?
nyt bmi 22. Hiljaista on miesrintamalla. samoin oli kun bmi oli 18.
Muutamallo kollegalla paino täydelisesti hallinnassa ja vaatetuksen laatukin kohdallaa. Sen sijaan tukka hapsottaa joka aamu ja vaatteet ovat rypyssä. Tupakkaa palaa ja olemus ei vaikuta mitenkään sofistikoituneelta.
luulen, että suurin osa tykkää enemmän hoikista kuin laihoista.
ja tämä ei ole vain minun vaan kaikkien miesten mielipide, ainakin kaikkien tuntemieni niin nuorien kuin vanhojen miesten mielipide. Tässä teille paljastus me pidämme eniten HOIKISTA naisista. 165 cm pitäisi olla max 50 kg, 170 cm max 55kg 175 cm max 60 kg jne. jne. Eli ei pelkkiä luita mutta ei myöskään sitä pehmeää, kiitos.
ja tämä ei ole vain minun vaan kaikkien miesten mielipide, ainakin kaikkien tuntemieni niin nuorien kuin vanhojen miesten mielipide. Tässä teille paljastus me pidämme eniten HOIKISTA naisista. 165 cm pitäisi olla max 50 kg, 170 cm max 55kg 175 cm max 60 kg jne. jne. Eli ei pelkkiä luita mutta ei myöskään sitä pehmeää, kiitos.
Mutta mulla jää menkat pois jos paino menee alle 50 kg, olen 164 cm. Tuskin siis on kovin terveellistä olla alipainoinen.
Mutta mulla jää menkat pois jos paino menee alle 50 kg, olen 164 cm. Tuskin siis on kovin terveellistä olla alipainoinen.
Seurustelin kerran tällaisen naisen kanssa ja oli kiihkeä suhde.
olla mallin näköisen depressoituneen kanssa kuin iloisen normaalipainoisen kanssa.
Tiedostan, että laihuusihanne on aivan sairas nykyisin, siksi en siihen pyrikään. Jos sairaalloisen laiha nainen, jolla ei ole edes kuukautisia on miesten ihanne, sitten en halua olla miesten ihanne. =)
Miellyttämisessä on rajat ja ne rajat kertoo oma järki ja terve itsetunto.
Minun mies taas katsoo malleja ja muita kiinalaisia laiheliineja tuntuu aika pahalta. Tietää että mun pitäs olla semmonen!
Minun mies taas katsoo malleja ja muita kiinalaisia laiheliineja tuntuu aika pahalta. Tietää että mun pitäs olla semmonen!
Ei pidä. Anna ukon fantasioida, sinä olet sinä etkä miehesi muovailuvaha.
Mun kaveri laihtui masennuksen takia 170/65 mitoista 170/49 ja herranjumala mikä vienti! Miehiä pyöri ympärillä kuin mehiläisiä ja nekin jotka eivät aikasemmin olleet vilkaiseetkaan olivat kimpussa. Minullekin joku ukko totesi että "mikä tossa maijassa on, ennen ei kyllä kiinnittänyt huomiota mut nyt siitä on tullut ihan mahtavan näkönen mimmi".
Ymmärrän, että harva mies sikaläskiä naista haluaa, mutta juuri tuo todella laihojen ihannointi ihmetyttää.
naisia, joiden perään vihellellään päivittäin ja tuijotellaan ihailevasti kaiken aikaa. Jep jep...