En saa miestäni tyydytettyä
Olen viimeisellä kolmanneksella raskaana ja erittäin supistusherkkä. Seksihalukkuuteni on kuitenkin kasvanut koko raskauden ajan, ja saankin seksiä päivittäin. Ongelmani on se, että saan orgasmin hyvin helpolla ja nopeasti - jopa niin nopeasti, että mieheni ei ehdi mukaan vaikka kuinka yrittäisi. Ja joka kerta orgasmin jälkeen saan kivuliaita ja pitkäkestoisia supistuksia, joiden ansiosta en pysty enää jatkamaan yhdyntää tms. Mieheni jää siis tyydyttämättä usein, ja olen huomannut hänen ärsyyntyvän pikku hiljaa.
Onko muilla ollut vastaavia ongelmia raskauden aikana? Ehdotuksia tilanteen ratkaisemiseksi?
Kommentit (4)
siis että mies on jäänyt sitten ilman orgasmia?
Hoitele se loppuun muulla tavoin!
Siinä vaiheessa kun supistukset viimein päättyvät (puolesta tunnista pariin tuntiin) mieheni harvemmin on enää odottelemassa jatkoa. Kuten sanottu, supistukset ovat kivuliaita eivätkä oikein mahdollista miehen hoitelua "muilla tavoin".
Käytännössä vaihtoehdoksi kait jää vain se, että hoitelen mieheni suuseksin tms. avulla kokonaan toisessa yhteydessä. Sinänsä harmi, olen aina nauttinut yhtä aikaisista orgasmeista.
Ap
mä harkitsisin koko seksin harrastamista aika tarkkaan. Oletko maininnut asiasta lääkärille?
mä harkitsisin koko seksin harrastamista aika tarkkaan. Oletko maininnut asiasta lääkärille?
Eikä seksistä pitäisi olla mitään haittaa. Raskaus on kuitenkin jo aika pitkällä, ja kohdunsuun tilanne on hyvä. Minulla vain on erittäin supistusherkkä kohtu.
siis että mies on jäänyt sitten ilman orgasmia?
Hoitele se loppuun muulla tavoin!