Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi murrosikäisten vanhemmat dissaavat muita vanhempia?

Vierailija
24.06.2010 |

Todella ärsyttävää, kun jokaiseen pienen lapsen äidin huoleen voi vastata: "Pienet lapset pienet murheet" tai "Et tiedäkään mikä sinua odottaa murrosikäisten kanssa".

Mistä tämä ylemmyyden osoittaminen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotapas vaan...

Vierailija
2/7 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon kyllä, mutta tällä hetkellä murheenani ovat pienet lapset, tulevaisuus on joskus myöhemmin. Mistä sitä tietää millaiset murkut silloin ovat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se murkun vanhempi omaa enemmän perspektiiviä ja kun joutuu sitten kuuntelemaan taaperon ehdottomia vanhempia, niin haluaa tuoda mielipiteensä esille. Mua ainakin huvittaa nää pikkulasten vanhemmat, jotka eivät kykene uskomaan että oma ihana nyytti jossain teini-iän vaiheessa voi kolttostella enemmänkin. Kun eihän meidän Nico-petteri, sehän uskoo kyllä kaiken mitä mamma sanoo...

Vierailija
4/7 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sitä mieltä, että ilman niitä taaperoiden uhmia ei selviä murrosikäistenkään kanssa. On selvää, että pienten lasten vanhemmat kokevat vaikeina jotkut hetket, mutta ne kasvattavat tulevaan. Toivottavasti.

Onneksi voin valita seurani enkä kauheasti jaksa näitä ylimielisiä murkkujen vanhempia. Täällä niihin valitettavasti ajoittain törmää.

Vierailija
5/7 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaista se voi olla pienten lasten kanssa.

Tai sitten nää toitottajat ovat niitä, jotka ovat päässeet vauva-ajasta ja uhmista helpolla, ja heräävät siihen maailmaan vasta lapsen murkkuiän myötä.

Kun normaaliälyiselle on ihan selvää, että murkkuikäisissä on sekä haasteellisia että helppoja lapsia. Ja uhmaikäisissä on sekä haasteellisia että helppoja tapauksia.

Vierailija
6/7 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tavallisessakin perheessä ihan eri kokoluokkaa, oikeasti.

Kun uhmaikäinen huutaa kuin tapaettava sika kaupan lattialla se on oikeasti pientä sen vierellä kun murkkuikäisen paras kaveri ajaa itsensä mäsäksi mopolla päin kalliota, siinä harvalla aikuisella on sanoja lohduttaakseen koko kylän nuoria.

Vierailija
7/7 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on viisi lasta, joista kaksi on jo murkkuiän ohittanut ja kaksi on juuri nyt teinejä, yksi on pieni koululainen. Mä en todellakaan ole unohtanut, millaista oli pienten vauvojen ja uhmaikäisten kanssa. Murrosikäisten kanssa on ihanan helppoa noihin aikoihin verrattuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän