Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**LOKAMASUT SUNNUNTAINA ILONAN PÄIVÄNÄ 9.10.**

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti ostamaan namuja, kun kummallekin iski mieliteko saada jotain hyvää. NAMI, NAMI

MS82: Kiva kuulla, että mies innoissaan ja siks ei tiiä, miten päin ois jne. Ja kiva että sait itsekin paremman mielen juteltuasi miehesi kanssa =)

Omaan napaan ei uutta, jomottelua silloin tällöin, ei säännollisesti. Mutta huomiseen mamit! Eiköhän taas pino kasva kun arki koittaa. AInakin minä roikun koneella, kun mies töissä.

T:Hemulii_i

Vierailija
42/51 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikkia en ehtinyt lukea mutta Mutulle kumminkin onnea nyytistä! Oliko joku muukin saanu, en muista mutta ONNEA jos oli ja muutenkin :o)

Tämä ihan pikapinoutuminen, täytyy lähtä haravoimaan pihaa lehdistä (ihan niinku se ei huomenna ois samannäkönen..) että saa jotain aikaiseksi!

Onnea myös muille tasislaisille ja supsuppeja meille niitä toivoville ;)

H rv tasan 39

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ystäväni, jolla 4 lasta, kertoi juuri tänään että hänellä yksi merkki synnytyksen lähestymisestä on joka kerta ollut PÄÄNSÄRKY, joka on oire verenpaineesta, joka kohoaa synnytyksen ollessa lähellä. Ehkäpä sun loistava olosi johtuukin siitä, että olet lähempänä synnytystä kuin luuletkaan! ;)

Vierailija
44/51 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hennajo:

Lovisa: Olet ensisynnyttäjä. Sektio ei sinänsä ole synnytys. Itsekin tuota mietin kun toista odottelin ja kysäisin silloin sairaalasta ja vastaus oli et olin ensisynnyttäjä tokaa odottaessa. Se synnytys kesti sitten sen kuutisen tuntia, joten saas katsoa kuinka nopeasti tämä kolmas tulee maailmaan.

Kuukirsikalle onnea!!!!

Kukkirsikalle minunkin puolestani onnea!!!

Ja hennajo- näin olen minäkin saanut kuulla, terkkari vaan sanoi että jossain merkityksessä se ei nyt kuitenkaan ihan pidä paikkaansa kun on jo saanut yhden lapsen aikaiseksi. No, kuitenkin olen ikionnellinen kun tällä kertaa vaavi on oikeinpäin ja on supistanut jo muutama päivä lupaavasti. Merkki siitä että jotain tapahtuu. Eilen olin aivan turhautunut tänään olen asennoitunut niin että " hiljaa hyvää tulee" ja että jokainen supistus on hyväksi. Saa nähdä millainen päivä on huomenna, kiva lukea että muillakin on näitä mielialanvaihteluja ettei tunne itsensä aivan hassuksi :)

Lovisa edelleen 39+1

Vierailija
45/51 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallisuudet senkus jatkuu...

Päivällä tuli pää kipeäksi ja tarmoa riittää. Nyt yllättäen meni maha ihan sekaisin =X. Koko raskauden ajan olen ollut ihan ummetuksella!

Ei ollut edes ennakoivia kipuja mahassa...Ihan kummallista?!

Olo on yhä vallan mainio ja supistelut sellaisia mahan kovettumisia ilman kipuja.

Waimo72 *ihimeissään*

Vierailija
46/51 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa raskaudessani oli kohdunsuu jo sormelle auki rv37+5, joten onhan jotain tapahtunut alapäässä. Joten sinänsä olihan tokassa raskaudessa tilanne ihan eri kun, että olisin ollut oikeasti ensisynnyttäjä. Eikä sillä silleen olekaan merkitystä, kun jokainen synnytys on kuitenkin erilainen. Sairaalaan kannattaa kuitenkin lähteä sillä ajatuksella. että on uudelleen synnyttäjä, vaikka sairaalasta muuta sanottaisiin:)

Vierailija
47/51 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Nyt jos huilais loppuillan.. vaikka tekis kyllä mieli lähteä vaikka maratonille, että sais ees jonkinlaisia suppareita!!! Tänään on ollu älyttömän hiljainen päivä siltä osin :-(

Onnittelut [b]Kuukirsikalle[/b] ja muille nyytin saaneille :)

Enpä enempiä kommentoi, on vähän örps-olo kaikesta herkuttelusta... niin ja onhan tässä jo kiirus sen yhden ässän pariin ;D

Emppu (onneksi seuraava nla on vasta ke) =)

Vierailija
48/51 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemman pakaran kipuilu äityi pahaksi, jalka meinaa pettää alta, ja sähköiskumainen kipu pakottaa koukistamaan lonkkaa. Kotona sisällä hiippaileminenkin alkaa olla tukalaa. Vaavi on ollut tosi puuhakas tänään ja potkii ja naksahtelee nytkin. Vauvan liikkeistä seuraa myöskin suppareita, osa ihan napakoita kipeitäkin. Mutta ei mitään säännöllistä suppailua kumminkaan, huoh. Joten tässä valaskuosissa pysyn varmaan vielä hyvän aikaa.

Kuten Waimo tuumasi, niin aika merkillistä, ettei meitä uudelleensynnyttäjiä tosiaan informoida kivuliaista harjoitussuppareista. Ainakin mulla sellaisia on ollut paljon enemmän kuin esikoisesta oli - silloin ensimmäiset kunnolla kipeät supparit tulikin vasta synnytyksen käynnistyttyä. Kiitokset OYSn vinkeistä, täytyypä pitää ne mielessä.

Huomiseen, lokamammat! Lupasin kuskata esikoisen mummolaan heti aamusta, sieltä palattuani pääsen huilimaan ja koneen ääreen.

t. IdaA 38+1

Vierailija
49/51 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tänään on la, vauva on kuitenkin päättänyt vielä viihtyä masussa. Ei merkin merkkiä synnytyksestä. Nyt pidän kuitenkin peukut pystyssä, että pysyykin masussa koko ensi yön, kun meillä ei huomiseen puoleenpäivään asti ole esikoiselle lapsenvahdista tietoa. Jotenkin pelottaa, että juuri nyt sitten päättääkin tulla maailmaan. Mutta uskaltaudun kohta saunaankin tämän pelon uhallakin :-) Huomenna olisi kiva päivä synnyttää, 10.10. ja Aleksis Kiven päivä :-)

Mikäköhän riidankylväjä lokaukuisten parisuhteita eilen sekoitti, mekin miehen kanssa saimme sellaisen riidan aikaiseksi, että päätin nukkua ihan eri huoneessa viime yön. Tämä päiväkin meni vähän huningolle sen takia, mutta nyt jälleen olemme sovussa. Kai tämä turhauttava odottaminen raastaa hermoja.

Onnea kaikille nyyttinsä jo noutaneille!

seilori rv40

Vierailija
50/51 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIITOS ninnuli rintakumineuvoista, ehkä en vaan pongannut kaupassa, en osannut etsiä isoa pakettia. Pitää ensi kerralla kauppareissulla katsastaa uudemman kerran

Onnea KUUKIRSIKALLE vauvelin johdota, ja EMPULLE synttärionnittelut vaikka kakut lienevät jo syöty tähän aikaan päivästä :)

Mulla taas aamulla neuvola. Sinänsä en ymmärrä mitä siellä teen kun pissat ja paineet olleet kaiken aikaa normaalit mutta mennäänpähän kun kerran näin kortissa lukee...

susku rv edelleen 40+4

Vierailija
51/51 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsemppiä huomiseen ! :))

Kaikille hyviä öitä ja suppareita !

ponnyt rv 38+5 ja masunasukki