Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piristikö Victorian ja Danielin häiden katsominen parisuhdettanne?

Vierailija
24.06.2010 |

jos niin miten?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon ystävällisempi ja koskettelen häntä ohi mennen vähän väliä. Häät olivat ihanat, tekivät syvemmän vaikutuksen kuin olisin ikinä uskonut. Kuin sulla ap?

Vierailija
2/10 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja piristi siten että varasimme seuraavana päivänä kahdenkeskisen viikonlopun jolloin lapset ovat hoidossa ja me menemme hotellilomalle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistin taas että miehen ja naisen välinen rakkaus on olemassa ja sitä pitää vaalia. Elämän yksi tärkeä voimavara. Pienten lasten myötä on ollut tapetilla nyt tämä vanhempien ja lasten rakkaus, joten tuo rakkaus mieheen on ollut sivuosassa. Hyvä piristysruiske oli nuo häät. Harmi kun mies ei katsonut niitä. No, joka tapauksessa tuli tunne että minä olen ollut onnekas, niin kuin Victoria.

Vierailija
4/10 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos murto-osan saisi joskus tuosta hunajasta, mut kun ei.

Vierailija
5/10 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme kumpikin liikuttuneita juhlaa katsoessamme. Kaikki oli niin aitoa :)

Vierailija
6/10 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

säälittävälle näytelmälle, jota Victoria veti. Oih, olen niin onnellinen! Mikä sen helpompaa, kuin näytellä onnellista hääpäivänään, kaikkihan sitä tekee.

Vierailija
7/10 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistin taas että miehen ja naisen välinen rakkaus on olemassa ja sitä pitää vaalia. Elämän yksi tärkeä voimavara..

Sen lisäksi että itkin onnesta kolme päivää häiden vuoksi, ymmärsin taas alkaa arvostamaan enemmän sitä että rinnalla on ihana ja rakas mies. Myös mies katsoi häät ja on puhunut niistä monesti sen jälkeen.

Vierailija
8/10 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

säälittävälle näytelmälle, jota Victoria veti. Oih, olen niin onnellinen! Mikä sen helpompaa, kuin näytellä onnellista hääpäivänään, kaikkihan sitä tekee.

Sä et näköjään edes tunnista aitoa rakkautta vaikka sen näkisit!!

Tuohon mitä noissa häissä nähtiin, EI todellakaan päästä näyttelemällä! Tuo jos joku oli Täyttä AITOA rakkautta että harvoin näkee!

Vierailija
9/10 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai Vickanin ja Danielin häät piristää parisuhdetta? Anna mun kaikki kestää =DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd

Vierailija
10/10 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella toivottu häävieras. Miten kestät omaa kyynisyyttäsi? Ja ei, älä vastaa luettelemalla syitä, miksi sinusta tuli sellainen kuin tuli...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi