Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten saatte taaperon pysymään poissa tietokoneelta?

Vierailija
29.08.2010 |

Taapero on 1v9kk eikä vieläkään usko ettei tietsikalle mennä.Aina kiipee ja naputtelee näppistä sekä hiirtä ja avaa koneen. Miten saatte pysymään taaperon poissa? Kieltäny olen alusta asti, mutta ei usko. Onko harvinaisen itsepäinen taapero? MEnee tosiaan hermot!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai se vaan kuuluu ikään :-)

Vierailija
2/6 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka toki jos ison osan päivästä joku aikuinen istuu siinä niin tokihan taaperokin on jatkuvasti kiinnostunut. Laita säädöt niin että taapero ei saa käynnistettyä, siis että käynnistysnappi pitää olla pitkään pohjassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3v, 2v ja 1v yhteistyössä koneella jatkuvasti.. tosin ku läppärin kääntää kiinni, ei 1v enää pääse koneelle, ku ei jaksa vielä kääntää auki.. :)

Vierailija
4/6 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa virran päälle. Joten ei kun lukossa vaan. Ja äiti menee tietsikalle vain kun päikkärit tai yöaika. Oikestaan ihan reiluu; ehdin minä ne laskut maksaa ja täällä palstailla muulloinkin!

Vierailija
5/6 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan läppärin aina korkeammalle kun en käytä sitä. Ap;n lapsi on varmaan tikahtumassa uteliaisuudesta, kun koneessaon selvästi jotain äitiä kiinnostavaa.:D

Mä yritin joskus jopa niin, että annoin lapsen näpytellä rikkinäisellä näppäimistöllä vieressä ja käyttää hiirtä joka oli irrotettu koneesta. Huijaus paljastui nopeasti ja lapsi oli katkera! Nykyään annan kaksivuotiaan laittaa itse ohjelmansa pyörimään (katsoo dvd:tä ja pikkukakkosta) ja opastan koko ajan olemaan huolellinen. Lapsi onkin koneen kanssa varovainen ja keskittynyt, tajuaa että äiti on tosissaan.

Vierailija
6/6 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä sitten muutaman viikon näpytteli ja klikkaili, sitten me ni mielenkiinto kokonaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi