1v kaatui takan reunukseen
ja nyt on silmäkulma mustana ja ruhjeilla :( ei tää kävelyn opettelu mitään herkkua aina ole´.
Kommentit (45)
Oli muuten eka kerta kun löi itsensä ylipäänsä yhtään mihinkään :D aika hauskoja päätelmiä täällä tehdään. Mutta en todellakaan ala vuoraamaan koko taloa sillä samaan syssyyn saisin vuorata sitten tuon pihan terassinkin. Siellähän on mulla isoja savisia kukkaruukkuja joiden reunaan voi kaatua :D ap
Hankkikaa ihmeessä useampi lapsi niin johan alatte tajuta. voi teidän kanssanne:)
Mä tajusin apn viestistä että lapsi sattui kaatumaan ja takan reuna oli"sopivasti hollilla"...elämä on!
kylppärin kokonaan? Sielläkin voi kaatua...
Tehkää saman tien lastensuojeluilmoitus ap:stä... laittakaa vaikka syyksi että ap:n kotona on takka.
Uskon että pelästyit kovasti ap. Meidän poika kaatui mummilassa päin _nahkaista nojatuolia_ ensiaskeleita ottaessaan. Otsassa on vieläkin puolen sentin arpi. En osannut varoa pehmeää nahkanojatuolia...
mummilassa kaatui ja löi suunsa pöydän reunaan. en jatkossakaan vaatimut mummia vuoraamaan kaikkien pöytien reunoja...
Siksi luonto on suojannut lapsen joustavilla pääkallon luuliitoksilla ja sillä, että lapsen vammat paranevat nopeammin kuin aikuisen vastaavat.
Kun lapsi on mennyt naamalleen noin 200 kertaa, se ehkä on oppinut kävelyn alkeet :D
Toivottavasti teillä menee juhannus hyvin ja turvallisesti! Ja on sillai kiva ilmapiiri!
Pitäiskös sitä nyt sitten mennä paria päivää aikaisemmin paikan päälle jotta ehdin vuorata ja järjestää uuteen uskoon koko mökin kalustuksen :D? sori oli ihan pakko....mukavaa juhannusta sinnekin! ap
sähkörei´issä suojia. Koskaan ei ole mitään kummempaa haaveria sattunut eikä ollut silmä mustana. Vanhemman täytyy vain pitää lasta silmällä ja jos on menossa sellaiseen suuntaan minne ei saisi niin estää. Ei sen kummempaa.
Jos laiminlyö lastaan muutenkin niin ymmärrän, että tuollaisia kaatumisia voi sattua.
mitä lapsen pitää totella. Toistat niin monta kertaa, että uskoo.
täytyy lapsi opettaa siihen että tietystä kohdasta kotia täytyy AINA pyytää vanhempaa kantamaan, koska sen käytävän varrella on jotain vaarallista? Tuskin se muksu siihen takan reunaan tahallaan kaatui...
ei ole enää normaalia koko ajan juosta lapsensa vanavedessä kuin varjo. Tuolla tavalla tekee lapsesta hulluun ja missä välissä itse kävit paskalla? Raahasitko lapsen paskallekin mukaan? Entäs ne muut lapset kuka ne valvoi?
Elämässä tulee kolhuja.
Kolhuista tulee vaurioita.
Vauriot aiheuttavat häiriintyneisyyttä.
Häiriintyneisyyteen haetaan diagnoosi ja pillerit.
Päiväkodin, koulun ja opettajan vika, kun lapsi häiriköi.
mitä lapsen pitää totella. Toistat niin monta kertaa, että uskoo.
Tässä tilanteessa ollut ei-sanalle käyttöä. Vai oisko pitäny ap:n pitänyt komentaa että "EI, et kävele siitä takan edestä!!"? Teillä varmaan hoetaan tuota eitä ihan kyllästymiseen asti.
provota, muuan mamma pahalla päällä kun jussi tulossa ja mies menossa?
joo sama kai, vois sitä jo lapsensakin paketoida niin ei satu mihinkään..
meillä aikuisetkin kolauttelee päätä jopa kattoon ja itse, hui, liukastuin kun oli niin puhtaat lattiat, hemmetti kun äiti juokse mun perässä!?
hyvää juhannust ap! =)
osa näistä supermammoista kuulostaa samalta kuin mun yksi kaveri. Heillä kun ei ole koskaan ollut nuhaa kun ovat niin hygieenisia...
eteen myydään sellaisia porttityylisiä juttuja jotka nimenomaan esteenä lapsille. suojaavat tosiaan enemmän kuumuudelta eli kyllä tuohon turvaporttiinkin lapsi voi itsensä loukata.
meillä lapsi on pudonnut IHAN jokaisesta mahdollisesta paikasta paits parvekkeelta 1 vuotiaana. nyt 2 vuotiaana tapaturmat on vähän muuttaneet luonnetta. työnnetään korviin ja nenään erilaisia tavaroita (nytkin on korvassa kivi ollut monta viikkoa eikä erikoislääkäritkään sitä saa poistettua jne...)
eli ei tapaturmilta voi välttyä, ainakaan jos on normaalia aktiivisempi lapsi niinkuin meillä.
Miks ootte noin ilkeitä toisille?Minkä tyydytyksen te saatte noista näsäviistaista kommenteista? Kai tajuatte olevanne halpamaisia ja erittäin tekopyhiä?! Kaikille sattuu vahinkoja vaikka kuinka koittaisi niitä välttää. Aina ei pysty ennakoimaan
Vahinkoja ei sattuis jos niitä ei sattuis, eikä siihen ole kellään mitään sanomista. Kun jotain tapahtuu tarvii toimia tilanteen mukaan, jälkiviisaus ei sillon paljon auta
että lapsi lyö päänsä milloin mihinkin ja on ruhjeilla, niin miksi edes aloitti tätä ketjua??