leffoja, jotka saa kyyneleet valumaan?
itselläni esim.The Road ja Titanic..
siksi kyselen, kun olis kiva katsella jotain leffoja jotka saa tällaisia tunteita aikaan!
Kommentit (28)
P.S Rakastan sinua, molemmat sinkkuelämät, E.T, Kotia kohti.....
miinus Mies vailla menneisyyttä.
Olen herkkää sorttia...
ps. Ja olen nähnyt elämässäni satoja leffoja.
englantilainen potilas on kyllä koskettava. p.s. i love u on täysin vieras,täytyypä tsekkailla :)
on mulla itketyssuosikki. Pahin itkettäjä on kyllä Million Dollar Baby.
toi ps. i love you on kuulemma takuuvarma itkettäjä.
pakko laittaa heti lataamaan noita mitä en ole nähnyt!silmät kaipaavat puhdistusta ja sipuli sattuu liikaa. ap
mullakin menee puoli pakettia nenäliinoja tän kanssa.
Kuolleiden runoilijoiden seura
KATSO EHDOTTOMASTI: KUN MIES LÖYTÄÄ NAISEN ! OLEN KATSONUT SEN MONESTI JA AINA VAIN ITKETTÄÄ.
pakko laittaa heti lataamaan noita mitä en ole nähnyt!silmät kaipaavat puhdistusta ja sipuli sattuu liikaa. ap
sua alkaa itkettämään kun ilmiannan sut laittomasta leffojen imuttamisesta... :-)
sua alkaa itkettämään kun ilmiannan sut laittomasta leffojen imuttamisesta... :-)
neiti/rouva/herra lainkuuliainen kansalainen,
mutta ehdottaisin sinua jättämään poliisisedät hoitamaan vakavia rikoksia :)
Kummassakin tunnetut ja hyvät näyttelijät ja koskettava teema. Lisäksi elokuvan aikana saa myös nauraa!
neiti/rouva/herra lainkuuliainen kansalainen,
mutta ehdottaisin sinua jättämään poliisisedät hoitamaan vakavia rikoksia :)
:-)
tota leffaa oon miettiny kauan mikä se oli nimeltään!oon kerran nähnyt ja itkin ihan kauheasti!kiitos kiitooooos!!
aloin itkeä (viimeksi) Sinkkuelämää 2 -leffassa. Se kohtaus, missä Charlotte meni itkemään sinne komeroon, "piiloon" lapsiltaan, jotenkin samaistuin siihen niin täysillä.
joka kerta, 100% varma tapaus