19v nuori nainen löysi itselleen 15v poikaystävän onko ok? Kyse siis omasta tyttärestäni...
Seksiäkin kuulemma ovat harrastaneet useamapaan kertaan. Yhdessä ovat olleet kohta 2kk ja tällä hetkellä tyttäreni on hakemassa poikaystäväänsä meille yö-kylään viereiseltä paikkakunnalta n.30km päästä kotontaan. Kommentoikaa onko ok?
Kommentit (92)
Veljeni 15v seurustelee 18v tytön kanssa.
Vanhemmillamme ei ole mitään sitä vastaan täyttäähän veljeni viikon sisällä jo 16 eikä ole enää sakkolihaa :)
Jos se on vanhemmista ok niin mikäs siinä sitten, mutta tietääkö pojan vanhemmat tästä..
aloitti seurustelun naisen ollessa vasta 14v tyttö ja mies oli jo 21v. Näin päin eri juttu? Menivät naimisiin muutaman vuoden päästä.
iässä tuollainen ikäero. Mutta ei välttämättä sen kummempaa kuin ihan samanikäistenkään seurustelu. Ei se kauan kestä. Mitäs itse olet mieltä?
tin monta juuri tällaista tapausta.. ei rakkaus ikää katso!! se on yhtä normaalia kuin että mies olisi 19 ja tyttö 15 tätä ei vaan ihmeteltäisi...!!!
ovat seurustelleet jo kaksi vuotta suunnilleen. Tunnen pojan ja he rakastavat todella toisiaan. Poika on fiksu ja järkevä, kuten tyttönikin. En pidä ollenkaan pahana, koska noinkin pitkään olleet. Teillä ap. vielä noin lyhyt aika. Tunnetko poikaa yhtään? Millainen suhde heillä on?
tilanne on laiton.
tin monta juuri tällaista tapausta.. ei rakkaus ikää katso!! se on yhtä normaalia kuin että mies olisi 19 ja tyttö 15 tätä ei vaan ihmeteltäisi...!!!
mitään seksuaalista!
Sinänsä outoa noin päin, kun tyttö on vanhempi. Kun tytöt ovat pari vuotta kehityksessä edellä poikia.
Vauva-lehdessä oli juttu parista, joille syntyi vauva, kun tyttö oli 15 ja poika 19.... Suojaikäraja kuitenkin on tuo 16, joten sitä pitäisi noudattaa, eli nyt vain voi pitää kädestä kiinni ja käydä leffassa, ei siis seksiä! Sanopa nämä asiat tytöllesi, ap!
ei käsittääkseni ole ok, niin miksi tämä olisi. Eikös tämä ole lain rikkomista? Että onko lainrikkominen ok?
mut eipä oo kauaa!! itse seurustelen nyt kymmenen vuotta vanhemman kanssa, meilla ihana lapsi ja koti! ja muutenkin menee tod hyvin!! en voisi ikinä kuvitellakkaan että olisin (varsinkaan tuossa iässä) seurustella omanikäiseni kanssa!!
lain rikkominen, jos oikeus katsoo, että eivät ole samalla tasolla. Voivat siis tapailla asiallisesti huoletta, jos siihen ei liity millään lailla seksi.
Kuinka moni olis kokenu olleensa rikoksen kohteena vanhemman miehen/naisen kanssa. Jos asia on ok molempien vanhemmille niin asia on sillä hyvä. Ihan sama vaikka kuinka asiaa täälä moralisoitaisiin. Ja jos laitetaan molemmille kolme vuotta lisää ikää niin kukaan ei enää puhu mitään normaaliuvesta ja siitä ettei ole kaikki kotona.
Eihän tuota koskaan tiiä kenen kanssa se kolahtaa, eikä silloin tosiaankaan ole iällä mitään merkitystä. Itse olin 28 kun tapasin mieheni..joka oli 19. Rakkaus syttyi, ja omasta mralisoinnistani huolimatta mies tahtoi olla kanssani, onneksi. Meillä on hyvä elämä ollu jo useamman vuoden.
Laki on ihmisen kirjoittama ja mikään ihmisen kirjoittama ei ole muuta kuin sanoja paperilla.
jos jotkut rakastavat on heillä oikeus nauttia toisistaan miten tahtoo siihen minkään suomen natsivaltion puuttumatta.
jos 15v tyttö on 19v pojan kanssa?
Itsekin aloin seurstella aikoinaan 15v:nä 21v. pojan kanssa, ja olimme yhdessä 12 vuotta...
ei rakkaus katso ikää. olen itse melkein 18 vuotias nainen ja satuin ihastumaan 15 vuotiaaseen poikaan. aluksi se tuntui todella väärältä ja yritin tosissani pistää suhdetta poikki vedoten siihen että pojalla on kaikki vielä edessään. onhan mullakin mutta minä etsin miestä rinnalleni loppu elämäksi ja tuntuu pahalta riistää kaikki "ilo" pojalta nuoruudesta omien tarpeideni takia. en tarkoita että pakottaisin hänet siihen mutta tämä kyseinen poika on todella sinnikäs:) enkä halua loukata häntä mitenkään. ja en voi omille tunteilleni mitään. mutta sen olen päättänyt että jos poika haluaa mennä niin minä en ainakaan estele! pelkään tosissani että jossain vaiheessa tämä elämäni mies huomaa mistä kaikesta jää paitsi jos ryhtyy vakavaan suhteeseeen tuossa iässä:( mutta aijon todellakin nauttia joka hetkestä enkä myöhemmin halua katua mitään!
kai sen tajusit