Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

19v nuori nainen löysi itselleen 15v poikaystävän onko ok? Kyse siis omasta tyttärestäni...

Vierailija
22.06.2010 |

Seksiäkin kuulemma ovat harrastaneet useamapaan kertaan. Yhdessä ovat olleet kohta 2kk ja tällä hetkellä tyttäreni on hakemassa poikaystäväänsä meille yö-kylään viereiseltä paikkakunnalta n.30km päästä kotontaan. Kommentoikaa onko ok?

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme järven rannalla ja menevät kohta saunaan t:ap

Vierailija
82/92 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässäkin ketjussa.

Suojaikäraja on oikea ja hyvä olla olemassa. Laki (toivottavasti) ehkäisee tilanteita, jossa aikuinen ja lapsi ovat keskenään epätasapainoisessa suhteessa.

Terveen järjen käyttö ei kuitenkaan ole kielletty.

Tässä tapauksessa molemmat ovate teinejä ja melko samanlaisessa elämäntilanteessa (tyttö ilmeisesti asuu vielä kotona).

Onhan se harvinaista, että nuorempi poika edes viehättää vanhempaa tyttöä, mutta ehkä tämä poika on tavanomaista kypsempi tapaus.

Ei ole kaksinaismoralismia, jos tunnustaa, että tytöt ja pojat (miehet ja naiset) ovat (yleensä, ei tietenkään aina) erilaisia seksiin liittyvissä asioissa. Miestä on hankala saasa sekstaamaan vasten tahtoaan. Tytöillä näin saattaa hyvinkin käydä, kun seksin harrastamiseen ei välttämättä vaadita seksuaalista halua. Tyttö siis "pystyy" seksiin, vaikka motiivina olisi esim. hyväksytyksi tulemisen tarve tms. Vaikea kuvitella, että seksin harrastaminen aihuttaisi kauheita traumoja 15 v. pojalle.

Oikeastaan tilanne voi olla tavanomaista parempi; nuoret seurustelevat ja sekstaavat, koska oikeasti tykkäävät toisistaan, eikä esim. ympäristön paineiden takia

Vierailija
84/92 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedofiliaa on kun esim. 13v tyttö ja 35v mies "seurustelee"!

Ei 5 vuoden ikäero, haloo hoi!

Itse olen 10 vuotta itseni vanhemman miehen kanssa ja en ikinä vaihtaisi yhteisiä vuosia mihinkään!

Jos he todella ovat tosissaan, niin antaa olla. Sinulla ei ole enää mielestäni paljoa sananvaltaa tyttäresi seurusteluelämään... onhan hän jo 19-vuotias aikuinen nuori nainen, joka varmaan osaa jo itse päättää kenen kanssa seurustelee ja kenen kanssa EI.

Itsellänikin on ollut kerran viitisen vuotta nuorempi poikakaveriehdokas, mutta valitsin toisen - vanhemman. En ikäeron takia, vaan ihan siitä syystä, että tykkäsin toisesta enemmän.

Vierailija
85/92 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksuaalisesta hyväksikäytöstä!

Rakkaus ei katso ikää!

Onnea vain nuorella parille!

Vierailija
86/92 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 15 v ja nykyinen aviomieheni oli 26 v kun alettiin seurustelemaan. Kukaan ei ymmärtänyt. Nyt 8 vuotta myöhemmin olemme olleet 3 vuotta naimisissa ja meillä on ihana vuoden vanha poika. Ei paljon ikäkysymykset aikoinaan hetkauttanut, vaikka tiesinkin sinäänsä meidän rikkovan lakia, mutta molemmat sitä halusimme

Vierailija
87/92 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin siksi että 19v on laillisesti aikuinen, saa juoda alkoholia jne. eli ihan eri vaiheessa kuin 15v poika jolla kehitys lapsesta aikuiseksi vielä kesken. Onneksi omani seurustelevat ikäistensä/vuoden nuorempien kanssa.

Sinänsä en ole isoakaan ikäeroa vastaan, kyllä mä voisin olla vaikka 15 vuotta itseäni nuoremman kanssa. Ongelma on tuossa että toinen on aikuinen ja toinen lapsi. Esim. 19v määrää omasta elämästään, voi mennä baariin jne. kun taas 15-vuotiaalla pitäisi ainakin olla vielä selkeät rajat, kotiintuloajat ja mahdollisuus olla vielä lapsi. Olin itse 19v kahden lapsen äiti, ei todellakaan 15v lapset kiinnostaneet.

Ja tiedän kyllä millaisia 15v pojat ovat, eivät ole miehiä vielä vaikka siltä näyttäisivät/vaikuttaisivat.

Vierailija
88/92 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on alkoholin käytön laita?, ei kai tyttäresi hae k18 tuotteita pojalle?

Vierailija
89/92 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on alkoholin käytön laita?, ei kai tyttäresi hae k18 tuotteita pojalle?

Mutta halusi lopettaa tupakoinnin ja alkoi syödä nikotiini purkkaa melkein puoli vuotta oli polttamatta yhtään mutta kun tutustui 2kk sitten poikaystäväänsä joko kuulemma on polttanut 3 vuotta alkoi taas tupakka maistua mutta ovat päättäneet että lopettavat molemmat tupakoinnin 1.8 ja alkavat syödä purkkaa poika oli ensin vaastaan mutta nyt on "lakon" aloitus päivä päätetty. En ole kysynyt onko ostanut tupakkaa poikaystävälleen koska on polttanut jo pitkään ja ovat aikeissa lopettaa kumpikin. Tyttäreni käyttää alkoholia kohtuudella ja ei tietääkseni ole varsinaisesti hakenut pojalle tai kellekkään muullekkaan alkoholia mutta mahdollisesti joskus jonkun oluen tms. Tarjonnut tänään vei saunalle 2 lonkeroa en tiedä joiko itse molemmat. T:ap

Vierailija
90/92 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt juuri äsken sammuivat valot. T:ap

Vierailija
91/92 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt juuri äsken sammuivat valot. T:ap

Vierailija
92/92 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja miehelläni on ikäeroa 4v, minä vanhempi. Tutustuttiin ja alettiin seurustelemaan kun mies oli juuri täyttänyt 20v ja minä olin parin kuukauden päästä täyttämässä 24v.

Mielestäni ikäero ei sinänsä ole paha, vain 4v. Moniko sanoo enää nelikymppisistä että onpa teillä kauhea ikäero kun toinen on 40v ja toinen 44v? Ei kukaan...

Toisaalta taas ap:n tapauksessa poika on 15v, lapsi vasta, kehitys kesken. Ei tosin 19-vuotiastakaan voi sanoa aikuiseksi. Täysi-ikäinen kyllä, mutta aikuinen ei. Hänenkin henkinen kehityksensä on vielä kesken.