19v nuori nainen löysi itselleen 15v poikaystävän onko ok? Kyse siis omasta tyttärestäni...
Seksiäkin kuulemma ovat harrastaneet useamapaan kertaan. Yhdessä ovat olleet kohta 2kk ja tällä hetkellä tyttäreni on hakemassa poikaystäväänsä meille yö-kylään viereiseltä paikkakunnalta n.30km päästä kotontaan. Kommentoikaa onko ok?
Kommentit (92)
Minä taas useammin olen luullut yli täysi-ikäisiäkin poikia 15-vuotiaiksi. En ole törmännyt yhteenkään 15 kesäiseen joka näyttäisi kolmekymppiseltä, saati että kasvaisi parta! :D
Oli tuossa yksi päivä pakko kysäistä mieheltäkin, että ottavatko armeijaan alaikäisiä poikia, kun on ne kurkkusalaattiasuiset niin kovin lapsenkasvoisia nykyään...
15 v pojat näyttävät usein jo ihan kolmekymppisiltä. Osa käy jo baareissa ja pokaa vielä vanhempia naisia. Eli ihan normaalia.
Moni teistäkin jotka olette harrastaneet yhdenillan suhteita, olette varamsti tietämättänne harrastaneet kiihkeää seksiä alle 16v pojan kanssa.
Niistä kun ei huomaa kun jo partakin kasvaa ja ovat pitkiä solakoita komeita veikkosia.
Olivat kimpassa aika pitkään.
Kyllä täälläkin puolustelijoita riittäisi, jos tyttö olisi 15-vuotias ja poika 19...
Taisi minella mammalla jäädä huomaamatta:
Lapsen seksuaalisena hyväksikäyttönä ei pidetä tekoa, jossa osapuolten iässä tai henkisessä ja ruumiillisessa kypsyydessä ei ole suurta eroa. --- Esimerkiksi joulukuussa 2003 Helsingin hovioikeus vapautti 14-vuotiaan tytön 19-vuotiaan poikaystävän hyväksikäyttösyytteestä, koska seksisuhteessa olleiden nuorten katsottiin viiden vuoden ikäerosta huolimatta olleen suunnilleen yhtä kypsiä vastaamaan tekemisistään
Keksimäärin 15-vuotiaat pojat on melko lapsellisia, mutta onhan sitä poikkeuksia.
Siksi laki on sen määrännyt. Eli jos pojan vanhemmat nostavat tästä äläkän niin kusessa olette koko porukka. Paitsi poika. Sinä oikein annat mahdollisuuden seksiin ja vielä tupakkaa ja viinaa. Jos mun poikani olisi nyt teillä niin tyttäresi olisi jos sellissä ja sinä pitelemässä hänen kättään.
Voi olla aika hiljasta, että joutuisi minnekään selliin 15-vuotiaan panemisesta :D
Pojan kotona tiedetään tupakoinnista ja se on yritetty saada loppumaan siinä onnistumatta ja tiedetään myös lopetuspäivä 1.8 suunnitelmat ja pidetään sitä hyvänä ehkäpä se nyt tyttöystävän kanssa yhdessä onnistuisi paremmin. Kerroin jo ettei tyttäreni hae alaikäisille alkoholia mutta pidän mahdollisena että olisi pari olutta tai lonkeroa esim. 1 saunaolut. T:ap
Siksi laki on sen määrännyt. Eli jos pojan vanhemmat nostavat tästä äläkän niin kusessa olette koko porukka. Paitsi poika. Sinä oikein annat mahdollisuuden seksiin ja vielä tupakkaa ja viinaa. Jos mun poikani olisi nyt teillä niin tyttäresi olisi jos sellissä ja sinä pitelemässä hänen kättään.
mun pikkusisko on 18v (täyttää 19v) ulkonäöllisesti voisivat olla pari. Poika on 185cm pitkä 70kg raamikas urheilija,menee ihan täysi-ikäisestä ja käytöskin on jostain syystä? aika aikuismaista ei ole mikään huoltoasemalla notkuja tai renkaisiin potkija vaan reipas,mukava,huumorintajuinen sm-tason urheilja. En yhtään ihmettele jos häntä katselevat vanhemmat tytöt,se,että hän seurustelisi itseään vanhemman--täysi-ikäisen kanssa olisi pieni "shokki",muttei mitenkään mahdoton ajatus. Ei kaikki tuonikäiset ole "räkänokkia"
Eivät polta punaista eikä norttia tyttäreni polttaa tummanvihreää L&Mää ja marlboroa ja poikaystävä nähtävästi sinistä L&Mää. Itse poltin ennen lapsia mutta kun tulin raskaaksi lopetin heti enkä ole nyt 20 vuoteen polttanut eikä tyttäreni edes tiedä minun koskaan tupakoineen vakituisesti että ei ole multa oppinut.
Ne ovat vahvoja ja koukuttavia t: tupakoitsia 15v asti
Onneksi en kuitenkaan ole koskaan harrastanut tuollaisia suhteita!
Heh!
ja kyllä voin sanoa, että tässä parissa mies on huomattavan paljon vanhemmannäköinen kun nainen. Tässä kumminkin se 16 ikävuos täyttynyt
kun ihmiset lukevat ja jopa vastaavat avaukseen jossa ei ole todenperää.
Tunnen tällaiset av:lla, eräskin kertoi täällä montako avausta oli jo ehtinyt tehdä siihen ja siihen mennessä... Laittoi avauksia vaikka mistä että sai itselleen sen tyydytyksen.
Huomaahan tästäkin jutusta ettei ole oikeasti totta. Tämä ap on nyt saanut huomiota kirjoituksellaan, nauttii varmaan valtavasti kun ihmiset ovat menneet halpaan...
Mitähän kummallista ja osin uskottavalta tuntuvaa tämä ap laittaa seuraavaksi kun tämä juttu alkaa tuntua kuluneelta..
Siksi onkin hyvä tutustua siihen vanhempaan kunnolla, jotta tietää, onko kyseessä millainen suhde.
Eli ei tuomita pelkästään iän takia.
tyttäresi älylliseltä kehitykseltään normaali? Ei nimittäin siltä vaikua.
T:ap