Jos tiedän, että jollain julkkismiehellä on salarakas ja kerron sen täällä, teenkö rikoksen?
Siis voiko kyseinen tyyppi kieltää kaiken ja syyttää minua kunnianloukkauksesta tms?
Kommentit (67)
On myös näitä wannabe julkkiksia, jotka vaan väittävät olevansa salarakkaita ja repostelevat valheitaan ympäriinsä.
Eikö tajua, että mies käyttää hyväkseen?
On myös näitä wannabe julkkiksia, jotka vaan väittävät olevansa salarakkaita ja repostelevat valheitaan ympäriinsä.
ja jos olisi repostellut asiasta ympäriinsä niin johan se oltaisiin jostain juorulehdestä saatu lukea.
ympäri kyliä? Piilottelee jossain ja käy nykäsemässä, kun ehtii. Kyllä se on minusta toisen ihmisen hyväksikäyttöä ja tunteilla pelailua!
No miksei sitten onnellisena julista rakkauttaan ympäri kyliä? Piilottelee jossain ja käy nykäsemässä, kun ehtii. Kyllä se on minusta toisen ihmisen hyväksikäyttöä ja tunteilla pelailua!
joissa tarkoituksena ei ole muodostaa parisuhdetta tai perhettä.
Mä en tiedä mitään tästä asiasta, mutta tää on myös mahdollinen skenaario.
ap, onko?
ethän sinä tee missään nimessä rikosta, mielestäni, jos sen täällä kerrot :o
vai tekeekö?
siis jos ei ole tämä kieltänytkään kertomasta...?
tuskin se julkaisisi mitään negatiivista
ajalta vinkkejä Mika Salon blondista naisystävästä ennen kuin seiska julkaisi jutun, että viihtyvät hyvin yhdessä.
Ap ottaa kuvan ja seiska kirjoittaa kierrellen, että henkilö X nähtiin tiiviissä tunnelmissä julkkiksen A kanssa eikä vaimoa B näkynyt mailla halmeilla.
juorulehdissä ollutkin vihjailuja. Eli suhde tiedetään, mutta ainakaan vielä nimeä ei ole paljastettu.
:O Ei voi olla totta! :O
Eikö vaimo tiedä siitä?
Tiedän itse tuon 100% faktaksi, tässä ei tosin ollut kyse pidemmästä salasuhteesta, vaan yhden yön panosta hotellissa keikan jälkeen.
Kyllä se on helppo tv-ohjelmassa esittää kunnollista, ei kannata olla liian sinisilmäinen kuitenkaan. :)
"tuskin se Martinaa pettää".
koska M ei ole valaaksi paisunut kananpersetukkainen pihtaava av-mamma.
voit saada ison tukun rahaa paljastuksesta eikä kunnianloukkaussyyte uhkaa sinua!
Nimim. kokemusta on
mä pettäisin M:ää aika saletisti ja nopeeta..en kestäis sen itsekeskeistä säälittävää kitisemistä hetkeekään..aivan sama vaikka laiha onkin!!
Mä kuljen joka päivä työmatkalla yhden talon ohi, ja huomasin taannoin, että rouvan tanssiryhmän promotila/toimisto, on avattu tuon talon alakertaan. Yhtenä iltana ohikulkiessani herra itse istui ulkona puhuen kännykkään, ja mulle tuli ohimennen mieleen, että "sehän puhuu ihan kuin rakastetulleen", niin oli hempeää puhe. Ja rouva istui sisällä koneen ääressä, että hänelle tuskin meni tuo puhelu...
vai onko se niin rakastunut? Onko heillä yhteisiä lapsia? Eikö tajua, että mies käyttää hyväkseen?