Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut 5 v korviani myöten ihastunut varattuun mieheen,

Vierailija
22.06.2010 |

ja nyt aion tehdä aloitteen hänen suuntaansa.

Ihastus ei ole mennyt pois, vaan viiden vuoden jälkeenkin hän vie edelleen jalat altani kun hänet tapaan. Olemme alkaneet välittää toisistamme, se näkyy päälle, ja sen ovat myös muut huomanneet.

Aion nyt tehdä aloitteen siitä huolimatta että hän on naimisissa ja perheellinen mies. Olen pahoillani. En pidä tekoani mitenkään vähäteltävänä vaan tiedän että se on moraalisesti väärin. :-( Onneksi hänen lapsensa ovat sentään jo melkein aikuisia.

Ihastus ei hellitä, sitä näyttää olevan molemmilla osapuolilla, elämässä on joskus tilanteita jolloin on toimittava niin kuin sydän sanoo.

Tässä siis puolustuspuheenvuoroni.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ihmettelen miten ap:n vastakaikua saamaton etärakkaus on kestänyt 5 vuotta ylitsepääsemättömänä...

Romantikot varmaan väittävät sen kertovan rakkauden suuruudesta, mutta minua epäilyttää ennemminkin sen sairaus... Mieti nyt ap vielä vakavasti MIKSI olet jaksanut rakastaa 5 vuotta kuitenkin vierasta miestä? Olet varmasti käyttänyt hänestä haaveilemiseen niin paljon tunteja ettet osaisi laskeakaan? Tuossa ajassa olet unelmoinnissasi hyvinkin voinut luoda miehelle täysin uuden persoonan, kuvittelet miten vietätte yhteisiä hetkiä, miten mies katsoo sinuun, miten riukuu epätoivosta kun sinä olet pettynyt häneen ja harkitset suhteen lopettamista ja miten mies sitten osoittaa vankkumattoman rakkutensa... Se on kuvitelmaa, päiväunien prinssi joka on saanut kasvot, äänen ja tuoksun tapaamaltasi viehättävältä ihmiseltä. Oikeasti tämä ihminen saattaa olla täysin päinvastainen.

Minua ihan tosissaan häiritsee tuo viiden vuoden yksipuolinen ihastus.

Vierailija
62/64 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ihmettelen miten ap:n vastakaikua saamaton etärakkaus on kestänyt 5 vuotta ylitsepääsemättömänä...

Romantikot varmaan väittävät sen kertovan rakkauden suuruudesta, mutta minua epäilyttää ennemminkin sen sairaus... Mieti nyt ap vielä vakavasti MIKSI olet jaksanut rakastaa 5 vuotta kuitenkin vierasta miestä? Olet varmasti käyttänyt hänestä haaveilemiseen niin paljon tunteja ettet osaisi laskeakaan? Tuossa ajassa olet unelmoinnissasi hyvinkin voinut luoda miehelle täysin uuden persoonan, kuvittelet miten vietätte yhteisiä hetkiä, miten mies katsoo sinuun, miten riukuu epätoivosta kun sinä olet pettynyt häneen ja harkitset suhteen lopettamista ja miten mies sitten osoittaa vankkumattoman rakkutensa... Se on kuvitelmaa, päiväunien prinssi joka on saanut kasvot, äänen ja tuoksun tapaamaltasi viehättävältä ihmiseltä. Oikeasti tämä ihminen saattaa olla täysin päinvastainen.

Minua ihan tosissaan häiritsee tuo viiden vuoden yksipuolinen ihastus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole kahden kauppa - niin parisuhteessa kuin irtosuhteessakin.

Ei kai miehet mitään lampaita ole, joita naiset liekassa kuljettaa mihin milloinkin tahtoo. Mikäli tämä aloittajan ihastus on vakaasti parisuhteessaan, niin siellä pysyy. Teki sitten aloittaja mitä temppuja tahansa. Mikäli sitten on lähteäkseen aloittajan matkaan, niin yhtä hyvin lähtisi jonkun muunkin matkaan. Eli parisuhde ei hänelle tällä hetkellä ei ole hänelle tärkeä, jotta kykenisi sulkemaan muut mahdollisuudet pois.

Minä en olisi valmis tuomitsemaan aloittajaa. Kyllä se on kahden kauppa. Niin parisuhde kuin myös parisuhteen ulkopuolinenkin suhde.

Nimimerkillä: kolmen vuosikymmenen yhteiselon jälkeen puolisonsa toiselle menettänyt...

Vierailija
64/64 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostus? Ettet ole tulkinnut väärin?`Ehkä mies kaikille samanlainen ehkä avoin ja puhelias ja luulet sen koskevan vain sua?? Kerro esimerkkejä miten ilmenee!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi