Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten pitkän ajan haluaisit olla erossa miehestäsi?
21.06.2010 |
Riittäisikö 2 vko vai olisiko mukavampaa, jos saisi vapaata parisuhteesta ja perheestä vaikka kuukauden?
Olen miettinyt, että lähtisin 6 vko reissulle Peruun, onkohan se liian pitkä aika?
Kommentit (3)
Onkohan jollain arvot vähän erilaisia?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Luulen että lapsia tulis ikävä jo yhden viikon jälkeen.
Miestä tulis sitten kun lastenhoito alkais liikaa rasittaa :D
Alue: Aihe vapaa
mutta silloin kun mies on reissussa totun kyllä nopeasti :) Pahinta ovat ne lähdöt ja takaisintulon odottelu, eroahdistusta näes ;)