Karvanpoistolaite Dermaseta, onko kokemuksia?
Onko kukaan tilannut? Onko sen arvoinen, mitä mainoksessa hehkutetaan?
Kommentit (3)
Laite toimii minulla, vaikka alussa menikin jo hermot siihen, että karvojen ajaminen vie hetken. Minulta on lähteny karvat parhaiten, kun teen pyörivää liikettä melko nopeasti. Painan myös laitetta ihoa vasten kohtuu paljon, en siis niin että iho palaa, mutta karvat saavat kuitenkin kyytiä :)
Ohjeissa sanotaan, että laitteen käyttö tulisi olla säännöllistä, eli sopii sängen ajoon.
Tilasin myös laitteen ja eilen kokeilin ensimmäistä kertaa ja järkytyin siitä minkälaista ääntä se pitää, tulee pää kipeäksi. Ja sitten se karvanpoisto. Mainoksessahan he otavat "karvaisen naisen" ja poistavat häneltä karvoja. Kumma juttu kun asiakaspalvelusta sain ohjeet että laite on tarkoitettu vain lyhyeen sänkeen ja pehmeille karvoille. Minulla ei lähde pienikään sänki, saatikka käsivarsista pehmeät ihokarvat. Hohkakivi systeemi satuttaa ainakin minun ihoa. Ne hierontapäät eivät tunnu juurikaan miltään. Tosiaan, ainoa hyvä puoli on tuo millä saa kovettumia jaloista pois, mutta löytyy siihen halvempia ja parempiakin ratkaisuja, ja ilman tuota meteliä! Paluupakettina lähtee siis tuote takaisin.
Siis karvoja ei todellakaan poista. Sitä kantapää"raspia" käytän suihkun ja kylvyn jälkeen kovettumiin jne. Muuten laite on susi. En jaksanut lähettää takaisin, kun ei paljoa maksanut.