Pettämisestä :/ Mitä tekisit?
Erittäin hyvä ystävä kertoi minulle ja miehelleni pettäneensä vaimoaan heidän yhteisessä kodissa viime viikonloppuna. Vaimo oli reissussa. Heillä on erittäin rankat lapsettomuushoidot takana,ilman tuloksia. Minusta tuntuu ihan kauhealle, en tiedä mitä teen ja miten suhtaudun heihin. Tuntuu pahalta tietää tälläinen asia ja salata se naiselta koska jos itse olisin hänen asemassaan haluaisin tietää. Silti en halua hänelle enään yhtään enempää kärsimystä ja pahaa oloa. Unohdanko vain koko asian? Luottamus meni kyllä tähän mieheen täysin vaikka hän on ollut todella hyvä ystäväni.
Kommentit (45)
Epätoivoiset ihmiset tekevät epätoivoisia tekja ja vaikka se ei vaimoa kohtaan olekaan reilua, ymmärrän, että noin voi tapahtua, vaikkei saisi tai edes haluaisi
vaan tämä mies teki valinnan ja toimi konkreettisesti valintansa mukaisesti. Hänellä oli vaihtoehtoja, kuten jokaisella pettäjällä, ja hän valitsi vaihtoehdoista pettämisen.
Jos heillä on ollut muutenkin rankkaa, niin ehkä tuo olisi vaimolle liikaa. Voitko jutella vielä sen miehen kanssa, ja kehottaa häntä kertomaan asiasta itse tai jotenkin kysyä vielä hänen mielipidettään, että mitä sitten jos sinä kerrot. Toki miehen suhtautuminen asiaan vaikuttaa myös, oliko tämä joku kertaluontoinen juttu vai aikooko jatkaa. Ilmeisesti omatunto soimaa, koska oli pakko kertoa jollekin, väärin teki, että kertoi teille, koska teillä on yhteisiä suunnitelmia ja kaikki muut tietää paitsi vaimo. Tunnelma voi olla hiukan vaivautunut. Ja sitten että avautuuko joku, kun otetaan vähän alkoholia yms.
Älä nyt mene ainakaan suoralta kädeltä kertomaan.
T.Petetty itsekin
asiasta, ja tämä nainen jonka kanssa oli pettänyt asuu 200km päässä toisella paikkakunnalla, oli tavanneet baarissa edellis iltana. Olemme molempien hyviä ystäviä. Miehen vaimolle on erittäin kovapaikka ollut tämä lapsettomuus ja kaikki hoidot siihen liittyen. Ja siksi en halua että hän kärsii yhtään enempää. He ovat jatkamassa vielä lapsettomuudenhoitoa kaikenlisäksi. Juttelin lauantaina miehen kanssa kun hän kertoi ja sanoin kyllä omanmielipiteeni etten hyväksy yhtään ja kuinka raukkamainen teko on ja sanoin myös että luottamuksen menetti kyllä meihin ystävänä. Jotenkin tuntui vain että mies ei oikein pitänyt tekoaan minään vaikka esittikin katumustaan. ap
asiasta ja tulleet siihen tulokseen että emme aijo viettää juhannusta ystäväpariskunnan kanssa. En yksinkertaisesti pysty istumaan samassa pöydässä kuin he. Soitin miehelle ja kerroin että emme tule heille ja sanoin todellakin syyksi sen että hän kaatoi suoraan lapiolla paskaa niskaamme ja petti myös meidän luottamuksen :( Pelkään suunnattomasti että koska nainen soittaa minulle ja kysyy peruutuksemme syytä, en tiedä mitä vastaan. Tällähetkellä en aijo kertoa pettämisestä vaimolle mutta jos mies vähänkään osoittaa merkkejä siitä että ei kadu asiaa niin sitten minun on varmaan pakko. ap
ja laittaisin humalaisen jorinaksi.
Mies varmaan katuu puheitaan ja kieltäisi moiset puheet, jos joutuisi niistä tilille. Tämän jälkeen välit olisi teihin poikki.
Viestintuoja ammutaan aina ensin