Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***SYYSMASUT: " ylijäämien" VIIMEINEN viikko***

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kotiin sitä oli tultava siltä tarkastuksesta. *syvä huokaus*

Perjantaina-aamuna on sitten uusi aika jolloin päätetään koska käynnistetään, jos ei tää edisty aiemmin. Voi kait varautua että saa jäädä jo perjantaina sisälle tai sitten ei. Ei ne taida huolia meitä senne ihan helpolla.

Tilanne nyt: sormelle reilusti auki ja kanavaa 1 cm jäljellä. Suppareita tulee silloin tällöin. Limatulppa alkoi irtoamaan lääkärin tutkimuksen jälkeen. Pääsinkin heti kättelyssä vauvan sydänkäyrän ottoon, mutta lääkäri olikin tunnin myöhässä, eli taas sai odotella naikkarilla.

Kiitos tuesta kaikille! Alkaa jo vähän ottaa pattiin tää odotus!

j+beibi 41+5 Eipä tainnut olla SE päivä tänäänkään. :(

Vierailija
2/53 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...olla SE viimeinen syysmasu kun mama86:stakaan ei ole kuulunut mitään. Ei kyllä viitsi kauheesti hurrata...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...VIIMEINKIN edessä. Suppareita tullut koko illan ja 5 minsan välein jo toista tuntia mutta ei niin kivuliaita että olisi vielä lähdettävä.

ehkä sittenkin tänään vai meneekö huomiseen!

j+beibi 41+5

Vierailija
4/53 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenniin oon käyny siel pälyilemäs et josko vihdoin pääset matkaan :D hus synnyttää siittä ;)

Vierailija
5/53 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja sanoivat että saa tulla jos siltä tuntuu joten taidan lähteä kohtapuoliin. Mies oli jo ihan hädissää ja sanoi että soitat heti taksin. Onneksi ei ole ollut kotona näiden supparien aikaan olisi jo ihan hermoheikko.

palailen asiaan!

j+beibi41+5

Vierailija
6/53 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kovasti synnytykseen, hienosti se menee, nyt kyllä jänskättää :D

JMMK tohareissaan :D

Vierailija
7/53 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

10.10.2005 klo 02.22 raskausviikolla 41+6 syntyi pieni tyttö. Synnytys käynnistyi itsestään supistuksilla sunnuntai-iltana. Kirjottelen synnytyskertomuksen myöhemmin. Neiti on 51.5cm pitkä ja painoa oli 3545g. pipo 33cm. Mielettömän ihana isänsä näköinen tyttö:)

Beibi0905 säkin olet ilmeisesti jo poksahtanut... ONNEA KOVASTI! Onnea myös muille vauvansa saaneille!

-mama86 ja prinsessa 3vrk

Vierailija
8/53 |
07.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...uuden ketjun kun toi vanha on jo niiiin pitkä. Ja nyt taitaa alkaa sitten se vihonviimenen viikko meillä jämillä, jolloin vauvan on tultava tai .... Siis meillä täällä täynnä 41 viikkoa. Toivotaan kovasti että ei mee 42+ jotain viikolle.

Sinne meni sekin toiveikas torstai. Illalla oli taas sellaista kutinaa että joko, mutta EI niin mitään ja taas aamulla sai herätä omasta sängystä. Sitkeä iilimato on täällä mahassa, kun EI auttanu edes toi vyöhyketerapia painelukaan. HÖH! :( Toista kertaa en kyllä tee. Yöt on nyt ollu jotenkin rauhattomia. Vessajuoksua ja heräilyä vähän väliä.

Tänään sitten iltapäivällä soittelen sinne NKL:lle ja kysyn aikaa ilmeisesti saan sen vasta maanantaiksi.

Parempaa perjantaita ' jämille' ja kaikille vierailijoille! Taas yksi päivä vähemmän tätä odotusta!

j+beibi 41 TASAN

Vierailija
9/53 |
07.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen olin menossa koko päivän enkä ehtinyt kirjoitella, kävin kyllä lukemassa pinoja :) Kävin työpaikallani lasten kanssa ja voi että sitä sylien määrää! Oli tosi ihana nähdä asiakkaita ja jutella kuulumisia, olipa ollut ikävä töihin, sen tajus vasta eilen! Mutta toisaalta ihana olla vaan kotonakin lasten kanssa :) Sehän riippuu esim. esikoisen käytöksestäkin mitä mieltä oon asiasta päivittäin ;D

beibi0905: mikäs käynnistämiskäytäntö olikaan sun synnytyssairaalassa? Varmaan ootkin maininnu mutta katos tyhmästä päästä kärsii koko kroppa :D

Jaahas, esikko huutelee,jaksuja!

JMMK

Vierailija
10/53 |
07.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...soitan nyt iltapäivällä ja tarkistusaika ois tarkoitus saada maanantaiksi (toivottavasti saa). Siellä katsotaan tilanne ja joko annetaan käynnistysaika tai lähetetään kotiin odottamaan seuraavaa käyntiä. Ainakin siis näin luulen, mutta kaippa loput selviää siellä. Samana päivänä ei kuitenkaan mitään käynnistystä tehdä, näin sanoi NKL:lla ollaut terkkarini.

Joudun vain menemään tarkistukseenkin autolla (bussia en viitsi edes miettiä), eli alkaa vähän pelottaa, että jos jotain alkaakin tapahtumaan, niin mihin laitan auton, kun kaikki paikat Hesassa on maksullisia ja lisäksi vain pari tuntia käytössä. Kotiinkin on 30 kilsaa yhteensuuntaan eikä miehellä korttia (vielä).

j+beibi 41+0

Vierailija
11/53 |
07.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolassa käyty... Kaikki oli ok... Painoa ei ollut tullu yhtään=). Nyt on tullut yhteensä 13kg ensimmäisestä neuvolakäynnistä:(. Yliaikaiskontrolli on nyt varattu tiistai aamuksi... Käskivät varautua jäämään osastolle.

Eilen illalla supisteli melko kipeesti 10min välein... Mutta parin tunnin päästä ne loppu kuin seinään:(. Ehdin jo toivoa että lähtö tulis, mutta ei niin ei...

Mutta toivotaan että vauva tulis viikonlopun aikana maailmaan... Viimeistään ens viikolla mullakin on vauva sylissä..:)

Mukavaa perjantai-päivää!!

-mama86 41+3

Vierailija
12/53 |
07.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tunti ja sitten saa soitaa NKL:lle. Saa nähdä mitä sanovat.

mam86: hyvä että kaikki ok. Samaa toivotaan täällä että syntyisi jo.

Siis täällä ei mitään ei suppareita ei limatulppaa. Vauveli vaan potkii tuolla masussa! Harmittaa!! :( Alkaa varmasti joko käynnistyksellä tai yhtäkkisillä suppareilla/vesien menolla!

Äsken järjestelin tossa paikkoja jo varastoon kesäkukkien säilytystä varten. Vähän pelotti kun piti kiipeillä tään mahan kanssa.

Palaan tunnin päästä asiaan!

j+beibi41+0

Vierailija
13/53 |
07.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...aika on maanantaiksi 10.30 jolloin ottavat vauvan sydänkäyrät ja klo 11 on sitten lääkäri. TOIVOTAAN, että syntyy ennen tota käyntiä.

j+beibi 41+0

Vierailija
14/53 |
07.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin taas sua moikkailemaan tännekin,vaikka olitkin jo käyny tuolla meitin puolella ;)

Hyvä et sait nyt sen ajan .) Mulla olis seuraavan kerran tiistaiks aika ja toivon et mun ei tarttis sitä käyttää vaan olisin jo vauva sylissä :) (toivossa on hyvä elää)

Mihin sairaalaan oot menos synnyttään ja mistäpäin olitkaan ?

Joskus teillä olikin tosta puhetta mut kun oon nykyään tosi lahopää et mikään ei pysy muistissa kovinkaan kauaa :( ->oon pistäny kaikki tommosset jutut ihan vaan tän raskauden piikkiin :)

Olo on ollu normaali,mitä ny mahaa välil vihleksii ja vauveli jytäilee :)

Palaillaan taas asiaan jossain vaihees tänään :)

Pulina ja masu 40+6

Vierailija
15/53 |
07.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saimme potran pojan 26.8. Laskettu aika olisi ollut 3.9. Pojan pituus 50cm ja paino 3750g, nyt kyllä jo yli 5 kiloa!!! En ole yksinkertaisesti saanut aikaseksi kirjoittaa kuulumisia, esikoinen 1v10kk ja tämä uusi vauva on vieneet kaiken ajan ja energian. Kaipa sitä ns. omaa aikaa taas joskus löytyy... Olen onnellinen tässä tilanteesta nyt.

Kaikille vielä vauvaansa odottaville voimia ja hyvää mieltä. Nauttikaa pienistä nyyteistänne kun ne saatte, nämä hetket ovat ainutkertaisia.Halauksia!

Vierailija
16/53 |
07.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...NKL:lle ja asustelen Klaukkalassa.

Luulen kyllä, että ne passittaa kuitenkin kotiin oottamaan. Varoitteli että varaudu odottamaan, jos sattuu ruuhkaa, eli saa nähdä meneekö koko päivä siellä.

j+beibi 41+0

Vierailija
17/53 |
07.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...myöhästyneet onnittelut!

Kopsasin tuon sun tekstin tuonne Neiti21:n pitämälle syysmasujen listalle!

j+beibi 41+0

Vierailija
18/53 |
07.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni sie tarkastukses aikaa semmosset puoltoist tuntia ->30min sydänkäyräs ->30min odottelua et pääsin lääkärille ja sit se noin 30min sie lääkäris ultraukses ja tutkimukses...

Mäkin oon kyl asennoitunu siihen et jos ens vkolla vie sinne joudun menee näytille ni kotio joudun kuitenkin vie siltäkin reissulta :(

Katotaan nyt mitä viikonloppu tuo tullessaan meille kummallekin ->toivottavasti jotain hiukka mukavempaa ku muina viikonloppuina :)

Vierailija
19/53 |
07.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan tähän odotuspuoleen...En oo jaksanu vie kirjotella tonne vauva-puolelle, kun ei ole noi neuvolakäynnit vie kovin ajankohtasia ja kiva katella, että millon täältäkin loput pääsee siirtymään sille puolelle. Oon ilmeisesti niin sitkeesti asennoitunu kuuluvani syysjämiin :)))

Tosin eipä tätä ylimäärästä aikaa nyt niin kovin paljon olekaan enää ja kun miehen isyysloma loppuu niin sitten on vielä vähemmän...Että sinänsä se odotusaika oli ihan mukavaa :)

Hyvä Beibi0905, että sait ajan naikkarille, mutta toivottavasti syntyy ennen sitä ihan itekseen :) Mä pidän peukkuja, samoin mama86:lle, etä pääsette tositoimiin ja lunastaan pitkän odotuksen palkintonne!!!

Syksyistä päivän jatkoa ja hyviä vointeja odottajille!!!!

maaly rv0 + Ida 11 vrk

Vierailija
20/53 |
07.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän siinä sitten kävi, että lähtö tuli silloin yöllä (kirjoittelin viimeksi kuulumisia 28.9. heti päivän ensimmäisinä tunteina).

Poikamme syntyi 28.9. klo.7.48. Pituutta Pokolla oli 52cm ja painoa 3880g! ...Se siitä viisaiden tohtorien arviosta, että tulossa on pieni (alle3000g vauva)!!! Viivähdimme synnytysosastolla kaikenkaikkiaan kokonaiset 6 tuntia. Satuimme Koks:iin ruuhka-aikana, joten meidät laitettiin jo hyvissä ajoin kotia kohti.

Kotiin tultiin viime lauantaina, ja nyt on viikon verran opeteltu yhteistä arkea.

Synnytys meni hyvin ja oli todella nopea...Hyvä, että kätilöt ehtivät tilanteeseen mukaan!

Perheemme voi hyvin ja nyt tuo nyytti tuolla sohvalla huuteleekin taas murkinaa, joten taidan kirjoitella lisää joskus toiste.....

Oikein paljon terkkuja kaikille jäljellä oleville. Sitkeä odotuksenne palkitaan ruhtinaallisesti!!!