***SYYSMASUT: " ylijäämien" VIIMEINEN viikko***
Kommentit (53)
Mullahan alkoi tulla rv 41+3 päivällä 15 min välein suppareita, ja 41+4 yöllä sitten kun jatkuivat niin lähtö tuli ja nyytti saatiin vihdoin maailmaan!.
jaksamista viime metreille!
... ne hävisivät supparit. Nyt en voi syyttää edes nukkumattia. :)toivottavasti ensi yönä tapahtuisi jotain niin ei tartteis mennä huomenna sinne yliaikaiskontrolliin.
Kiitos tsemppauksesta JMMK ja Neiti21! <3
j+beibi 41+4
...ootko vielä kotona voi jokohan ne nappasi SINUTKIN sisään tarkastukäynniltä?
j+beibi 41+4
Pakko tulla aina välillä zsiigaa josko oisit päässy jo laitokselle :)
kiitos listan nostelusta :)
Just tulin koneelle ja intona katoin et nyt beibi0905 on laittanu just viestiä et ny tuli lähto, mut neiti se vaan oli kyselly beibin perään :D
Jos laittais esikoisen nukkumaan :)
nyt jäin sitten koukkuun että koska te viimisetkin syyskuiset pääsette synnyttämään.. tsemppiä vaan..
-sitruuna ja möhköfantti 21+5-
...ei vielä lähtöä minnekään. :D Älkääs nyt vielä hätäilkö. :) Ei tää meijän iilimato niin vain luovu asuinpaikastaan.
Supistelee kyllä mutta en kyllä löydä mitään rytmiä niille ainakaan vielä. Nyt illalla on tullut sellaisia pistoja ylävatsaankin. Ehkä pahenevat sitten kun menee makuulle.
Mama86 taisi sitten jäädä sille reissulleen kun ei ole kuulunut mitään koko päivänä vai tulikohan lähtö jo yöllä. Taisin siis jäädä viimeiseksi syysmasuksi.
Laitan vielä viestin jos yöllä tuleekin lähtö. *elää toivossa*
Muuten täällä taas aamulla.
j+beibi 41+4
...koko yön suppareita tullut 15 minsan välein, mutta ei siis tihenneet. Lähes nukkumaton yö takana X-( kun ei voinut/saanut unta kun aina piti katsoa kelloa. Eilen aamullakin heräsin jo puoli kuudelta ja pienet päikkärit otin päivällä eli alkaa vähän jo väsyttää.
Mies lähti tossa töihin kun ei oikein voi jäädä oottamaan että tulisiko lähtö vai ei. Sen takia olen siis jo nyt pystyssä. Mies tulee sitten kun soitan niin suoraan sairaalaan kun ei kotiinkaan pysty enää tulemaanhankalan työmatkan takia.
Tänään ois yliaikaistarkistus aamupäivällä, mutta soittelen sinne kyllä ennen kuin lähden että tuunko vai jäänkö kotiin oottamaan suppareiden tihentymistä. Mulla on ongelma jos joudun lähtemään tonne yliaikaskontrolliin että millä meen. Autolla ei voi lähteä jos joutuukin jäämään sisälle niin mihins panet neukkarilla auton (kaikki paikat maksullisia). Mieskään kun ei omista korttia *auts suppari* niin ei voi ajaa sitä kotiinkaan. Kaippa se on bussilla lähdettävä kun taksi maksaa meiltä maltaita kaupunkiin ja käytän sitä vain jos supparit yltyy sellaisiksi että on lähdettävä. Isäkin on just tänään reissussa muuten olisin voinut pyytää häntä heittämään. :(
Maha on nyt löysänä joten kaippa sekin on merkki että synnytys lähestyy eikä tarvii odottaa perjantaihin. :(
Laitan vielä viestin ennen kuin lähden. Nyt voisi mennä taas yrittämään saisko nukuttua edes vähäisen.
j+beibi 41+5 Onkohan tänään SE päivä?
Tuohan alkaa jo muistuttaa meidän vauvan syntymää :) Mäkin valvoin tuon samaisen yön, tosin ihan lievissä suppareissa. Mutta ehkä sun ei nyt tartte odottaa sinne 41+6 asti ;)
TSEMPPIÄ, pian on palkinto rinnalla. Ja se on elämän hienoin hetki se!
Ninnu ja tammipoika-05
...yliaikaistarkastukseen. supparit muuttuvat epämääräisiksi ja vähenivät, että en edes viitsi soittaa päivystykseen. Lähden kyllä autolla kun en jaksa bussillakaan mennä. mietitään sitten mihin auto laitetaan jos tarviikin jäädä.
jos ei kuulu mitään iltapäivällä/illalla niin sitten jäin sinne sisään.
Keskiviikkoa!
j+beibi 41+5
Toivotaan, että homma etenee nyt pian -luonnollisesti tai sitten käynnistyksellä. Luulen tosin jos vointisi ja vauvan vointi hyvin, niin laittavat sinut vielä kotiin, kun sulla on ollut noita suppareitakin. Olen kuulolla, miten tilanteesi etenee...
t.Sinisiipi rv41+3
Mä niin toivoin että olisit lähtenyt! Mulla tämä kakkonen syntyi niin että kolmatta yötä olin alkamassa valvomaan kun sanoin ukolle että ei prkl, mä en valvo enää, nyt lähetään sairaalaan vaikka mikä olis :D Epäsäännöllisiä suppareita tuli siis jatkuvasti mutta ei säännöllisiä, olin 4cm auki kun tultiin synnärivastaanottoon. Ja siittä se sitten lähti :D
Mä menen nyt kakattamaan tuon pojan kun ei tuosta tule mitään, huoh.
beibi0905 nyt kuulostaa hyvältä! Se lapsi on todellakin päättänyt syntyä sittenkin ;) Mä sanon että syntyy huomenna, oisko hyvä päivä?:D
Voi pylly, täytyy mennä kun esikoinen kiljuu syliin,iiiik!
Jaksamisia ja synnyttämisiä!:)
JMMK