Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

suutuin "ystävälle" ja sanoin hänelle toivottavasti et saa koskaan lapsia.

Vierailija
20.06.2010 |

Oikeastaan kyllä tarkoitin sitä, koska "ystävä" vaikuttaa liian tiukalta, ei anna olla lasten lapsia ja hyväksyy luunapit ja tukkapöllyt. Sanoi myös minulle, että sun lasten käytöksestä näkee, että sä et ole niitä lapsilles antanut. (Tuo kyllä loukkaa minua pahasti. Tuollainen ajattelu minusta on tosi tyhmää, että luunappi-kasvatuksella lapsista olisi tullut paremmmin käyttäytyviä...ja kukaan muu valittanu mun lasten käytöksestä...)

Haluaisin pyydellä anteeksi, mutta miten voin kun "ystävä" uhkas poliisilla, jos otan yhteyttä..No en kai sitten voi..

Jos hän ite otta halutessaan.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan kuulosta ystävyydeltä teidän suhteenne.

Jos noin hankalaa on, niin pyyhkikää toistenne numerot puhelimistanne älkääkä olko yhteyksissä. Ongelma on sillä poispyyhkäisty..

Miten voi ihmiset olla noin tyhmiä???

Vierailija
22/25 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että anteeksi ilkeät sanani viime kerralla. Nyt on kuitenkin parempi, että otetaan etäisyyttä. En vaivaa enää. Parempaa elämää eteenpäin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on sillä poispyyhkäisty..

Miten voi ihmiset olla noin tyhmiä???

sitten toisella voi olla sellainen käsitys, että haluaa jotain enemmän. Ehkä hänelle ei ole mitään väliä se anteeksi pyyntö..ap

Vierailija
24/25 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole missään laissa kielletty, ellei ole määrätty lähestymiskieltoa, tällaistahan ei nyt ole olemassa. Mitään syytteitä nyt on ihan turha pelätä.

Vierailija
25/25 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voi pyytää häneltä anteeksi, koska hän on kieltänyt yhteydenoton, joten minulla ei ole velvollisuutta pyytää. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi