Että mua kiristää tää pyykin iänikuinen silittäminen!!!
Joka ikinen ilta vähintään tunti, arghh! Lapset 2v. 4v. ja 6v. ja minulla sekä miehellä ammatit, jossa joutuu käyttämään jakkupukua, kauluspaitaa, pukua tms. Enkä anna lasten liikkua ryppysissä vaatteissa. Tossa se silitysVUORI taas odottaa. Pakko ottaa lasi kylmää valkkaria... ja anteekks avautuminen ;)
Kommentit (52)
mutta kylla ne silitetyt vaatteet ovat aivan ihania. Minun aitini on kans silitysniuho ja kun han on kaymassa saa ihania silitettyja alusvaatteita.
Eikö se etikka löyhkää niissä vaatteissa, jos sitä käyttää "huuhteluaineena"?
Onhan sitä nyt hajuttomia huuhteluaineitakin. Ite tykkään kyllä huuhteluaineiden tuoksuista:)
Eikö se etikka löyhkää niissä vaatteissa, jos sitä käyttää "huuhteluaineena"?
Onhan sitä nyt hajuttomia huuhteluaineitakin. Ite tykkään kyllä huuhteluaineiden tuoksuista:)
Jos sitä laittaa liikaa, niin ehkä sitten. Mulla on nyt päällä just pesusta tullut huppari, ja vaikka miten sitä haistelen, en saa siitä etikan hajua yhtään.
Eihän vaatteista oikeasti erota onko silitetty vai ei.
Mutta kummasti ei kiristä kun mies maksaa loisijan menot kotona.
Kunnollinen kuivausrumpu ja höyrytin ja pääsette hirveän paljon helpommalla.
Siis täh? Peseekö joku vielä pyykkiä koneella, josta puuttuu silitysautosysteemi?!
Me silitetään miehen kanssa kumpikin omat työvaatteemme (tai tietysti kiiretilanteessa toinen voi aina avittaa toista). Lasten vaatteet on sellaista materiaalia, ettei niitä silitetä (jotkut juhlavaatteet poikkeus)
Tyylin vaihto. Erilaisia vaatteita riittää maailmassa. Ja ne jotka tuntee tietää että olet pätevä silittämättömissäkin. Ihan feikkiä olla herraskaisissa vaatteissa jos kuitenkin joutuu huoltamaan ne itse.
Minulla ei ole ollut silitysrautaakaan vuosikausiin, eikä sille ole muuta käyttöä kuin joskus ehkä joku verho jota voisi silittää. Tekstiilit siliää aina kaapissa kun ne on kääritty pinoihin.
Ja kauluspaidatkin joita miehellä on on niitä siliäväksi tehtyjä. Puvut ja jakkupuvut kai ovat myös materiaalia jotka kuivuu sileäksi kun ne kuivattaa henkarilla tai kuivurissa. Lapsille en osta koskaan vaatteita joita pitäisi silittää, enkä kyllä itsellenikään.
Eikö mies silitä paitansa itse jos niitä jatkuvasti tarvitsee?
niikkaan miettinyt , meillakin silitetaan myos lasten vaatteet, mutta itse en siihen touhuun ryhtyisi.
Joku muu silittaa ja ma saan kotiin silitetyt vaatteet. Seka mina etta mies ollaan toissa joten olen tarkkaan miettinyt mihin haluan vapaa-aikani kayttaa.. silittaminen ei mahtunut siihen listaan, vailla siisteista vaatteista tykkaankin.