Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää lihansyöjät

Vierailija
20.06.2010 |

jotka ei voi käsittää etten halua syödä tehotuotettujen eläinten raatoja! Minne ikinä meenkin niin kuulee vaan "mä en vois ikinä jättää lihaa ku se on niin HYVÄÄ!!!". No siinähän vedätte antibioottikyllästettyä broitsua tai kalaa - tai no eimut hei. Jos on kasvissyöjä niin ainahan voi syödä kanaa ja kalaa, tää on hyvä harhaluulo. Itsellänikin kasvaa porkkanoiden vieressä lohipuu ja broilerpensas! Ja katkarapuja voi kans syödä ku ne on niin pieniä. Ärsyttää, anteeks.

Itselläni ei ole lihansyöjiä tapana ruokapöydässä syyllistää, mutta ehkä pitäisi alkaa aina kun vievät jotain lihasuikaletta suuhun päivitellä miten en voisi ikinä syödä mitään missä on henki joskus pihissyt. Kiittimoi.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mua kiinnosta pätkääkään muiden mielipiteet. Pyri säkin samaan jos olet sinut asioidesi kanssa.

Sama täällä, paitsi uudet reseptit ym vinkit kiinnostavat aina.

Ja viinisuositukset myös... nami nami.

Itse niputan suurimman osan kasvissyöjistä, kadunvaltaajista ym luuseriporukasta samaan sakkiin ja pilkkaan heitä estoitta. Saan siitä suurta hupia oikeastaan provoilematta. Olen siis se ekana maailmantuskasta ym. kirjoittanut.

Bon appetit!

Sinut itsesi kanssa, kun pitää toisia ihmisiä pilkata. Sori.

Paljon kiinnostaakin kaltaistesi mielipiteet...

Niin joo: pilkkaan uskovaisia ja ylipäätään kaiken maailman fanaatikkoja myös.

Vierailija
62/69 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mua kiinnosta pätkääkään muiden mielipiteet. Pyri säkin samaan jos olet sinut asioidesi kanssa.

Sama täällä, paitsi uudet reseptit ym vinkit kiinnostavat aina.

Ja viinisuositukset myös... nami nami.

Itse niputan suurimman osan kasvissyöjistä, kadunvaltaajista ym luuseriporukasta samaan sakkiin ja pilkkaan heitä estoitta. Saan siitä suurta hupia oikeastaan provoilematta. Olen siis se ekana maailmantuskasta ym. kirjoittanut.

Bon appetit!

Sinut itsesi kanssa, kun pitää toisia ihmisiä pilkata. Sori.

Paljon kiinnostaakin kaltaistesi mielipiteet...

Niin joo: pilkkaan uskovaisia ja ylipäätään kaiken maailman fanaatikkoja myös.

kaltaiseni mielipidettä...taitaa siis kuitenkin kiinnostaa! Jos sua ei kiinnostais, sun ei tarvitsis kommentoida mitään, sanoisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sen murrosikäiseltä uholta kuulostaa...onkohan?

Vierailija
64/69 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä sellanen kutina että jos koko maapallo siirtyy yhtäaikasesti kasvissyöjiksi niin ei sekään ihan mutkaton siirtyminen tule olemaan.

Itse kyllä mielelläni söisin paljon enemmän kasvisruokia mutta kun on 6 henkisessä perheessä niin ei ilkeä vaimolta vaatia "omaa ruokaa".

Katotaas miten steroidikanabyyhyy-hipittelöjöitten huutelu hiljenee kun rehuja aletaan geneettisesti muokkaamaan.

Vierailija
65/69 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä sellanen kutina että jos koko maapallo siirtyy yhtäaikasesti kasvissyöjiksi niin ei sekään ihan mutkaton siirtyminen tule olemaan.

Itse kyllä mielelläni söisin paljon enemmän kasvisruokia mutta kun on 6 henkisessä perheessä niin ei ilkeä vaimolta vaatia "omaa ruokaa".

Katotaas miten steroidikanabyyhyy-hipittelöjöitten huutelu hiljenee kun rehuja aletaan geneettisesti muokkaamaan.

Lihansyöntiä pitäisi vähentää vaan huomattavasti. Ja kyllähän noita kasveja on jo muunneltu geneettisesti hyvän aikaa.

- Kasvissyöjä

Vierailija
66/69 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole mikään mielipidekysymys, että lihansyöntiä tulisi vähentää. Mielestäni kohtuu kaikessa. Itse syön välillä kalaa, etenkin talvella. En yritä olla mikään lakto-ovo-vege, koitan elää järkevällä tavalla. Mielestäni nykyaikana ihmisten tulisi olla tietoisia ekologisesta elämäntavasta ja pyrkiä siihen.

Vierailija
67/69 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä helvettiä? "ihminen on luotu syömään lihaa" ONPS VANHANAIKAISTA AJATTELUA.

Vierailija
68/69 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2010 klo 08:34"]ilman antibiotteja :P

Vai käykö joku iskemässä antibiotteja riistan persheeseen? Eikä kyllä taida käydä iskemäs noihin ite kasvatettuihin kanoihin tai kaneihinkaan..

Yleinen harhaluulo taitaa olla, että kaikki ihmiset ostaa lihan kaupasta tai käytää turkistarhoilla tuotettuja turkkeja :P

T: lihansyöjä kera villiminkki turkin:)
[/quote]

Kuulutkin hyvin, hyvin pieneen vähemmistöön joka einosta kaikkia lihoja kaupasta.

Vierailija
69/69 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihansyönti on niin väärin. Vihaan kun eläimiä tapetaan ja kohdellaan julmasti vain siksi että tekopyhät ihmiset saavat niistä herkkua lautaselle. http://www.syotavaksikasvatetut.fi/tag/lihantuotanto/ tuossa teille jotka mussutatte lihaa kuin karkkia niin kannattaa edes tutustua mistä se maukas ruoka tulee. Eläintehtaat on lopetettava ja teen itse sen minkä pystyn eläinten hyvinvoinnin lisäämiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi