kuinka paljon pestäviä liivinsuojia pitäisi olla?
meinaan että niitä tarvii sitten kokoajan olla pesemässä jos ostaa vaikka sen pari pakettia, 8kpl.
Kommentit (6)
Mulla saattoi mennä pahimmillaan tuo pari pakettia päivässä, eikä ihan aina riittänytkään. Tätä aikaa kesti pari kuukautta. Nyt kun kiinteitä ollaan aloittelemassa, vauva 5kk, niin riittää ehkä 1-2 paria päivässä.
Mulla oli ehkä 20 paria ja silti tuntui joskus että tarttin lisää. Oli kai tosi vuotavat tissit sitten. Käytin joskus niin, että oli kertakäyttöisiä imuina ja kestot sitten kuorina, vähänniinkuin vaipoissa. :D
enkä tarvinnut lainkaan, mun rinnat ei vuotaneet ollenkaan
hankittuna 8 paria, mutta käyttämättä jäi: tisseistä tulvi maitoa ekat 4kk (kunnes alotti maistelemaan kiinteitä) ja vaikka yritti piti muutamia kestareita päälleikkäin, niin viidessä minuutissa vuoti yli ja kasteli paidan. maitoa suihkusi, eikä kestarit ehtinyt imeä sitä. kokeilin eri merkkisiä eikä vaan toiminu. oli pakko vaihtaa kertakäyttösiin, ja niitä sitten kuluikin iso paketillinen päivässä... onneksi sentään vauva sai kestovaippailla etten ole ihan ekohirviö
hyvin riittivät kun yleensä heitin ne pesuun samalla muiden pyykkien kanssa, eli joka päivä tuli pestyä niitäkin.
Minulla on ehkä n. 12 paria, liian vähän silti.