Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko hääyönä pakko sekstailla?

Vierailija
19.06.2010 |

Odottaako sulhanen automaattisesti että sitten pannaan? Ahdistaa kun kaikki ajattelee häissä että nuo ne nai ens yönä. Siis olen menossa nasimisiin heinäkuussa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kukaan ei ajattele mitään.

Vierailija
22/28 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja me oltiin jo asuttu yhdessä ennen häitä, joten ei ollut mitään ekan kerran paineitakaan. Joten ei harrastettu seksiä, koska oltiin molemmat ihan rättipoikkiväsyneitä pitkästä päivästä ja bileistä. Aamulla sitten taidettiin ottaa vahinko takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtui miehestäni joka sairastui mahatautiin ja minulla orastava migreeni.

Vierailija
24/28 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten liitto mitätöidään!

Vierailija
25/28 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tiesit, että teidän on ilmoitettava maistraattiin missä vietätte hääyön. Ja maistraatin edustaja tulee sitten aamulla tarkastuskäynnille varmistamaan, että seksiä on varmasti ollut. Jos ei ole seksiä, niin siitä jää merkintä rikosrekisteriin.

Vierailija
26/28 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ole kenenkään häissä tuommoista ajatellutkaan.

Vierailija
27/28 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samallai sitä sillon rakastellaan ku muulloinki et JOS tekee mieli niin sit pannaan.Mun miehellä on taas ihan erikäsitys.Ollaan menossa vihille heinäkuun alussa,ja se mulle jo hehkutti et panee sit oikeen kunnolla omaa vaimoaan hääyönä...et sitä oottaa.Mä olin et ööhh joooo....lapset on muuten sit samassa huoneessa jossa mekin nukutaan....mut ei se mittään,hän haluaa siltikin panna OMAA VAIMOA JUST HÄÄYÖNÄ.Raukka varmaan luulee et ku musta tulee vaimo niin saa parempaa seksiä =D

Vierailija
28/28 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hääyö mahataudissa oksentaen! ei kyllä tullut seksi mieleenkään...