Onko hääyönä pakko sekstailla?
Odottaako sulhanen automaattisesti että sitten pannaan? Ahdistaa kun kaikki ajattelee häissä että nuo ne nai ens yönä. Siis olen menossa nasimisiin heinäkuussa.
Kommentit (28)
ja me oltiin jo asuttu yhdessä ennen häitä, joten ei ollut mitään ekan kerran paineitakaan. Joten ei harrastettu seksiä, koska oltiin molemmat ihan rättipoikkiväsyneitä pitkästä päivästä ja bileistä. Aamulla sitten taidettiin ottaa vahinko takaisin.
johtui miehestäni joka sairastui mahatautiin ja minulla orastava migreeni.
Kai tiesit, että teidän on ilmoitettava maistraattiin missä vietätte hääyön. Ja maistraatin edustaja tulee sitten aamulla tarkastuskäynnille varmistamaan, että seksiä on varmasti ollut. Jos ei ole seksiä, niin siitä jää merkintä rikosrekisteriin.
En kyllä ole kenenkään häissä tuommoista ajatellutkaan.
Ihan samallai sitä sillon rakastellaan ku muulloinki et JOS tekee mieli niin sit pannaan.Mun miehellä on taas ihan erikäsitys.Ollaan menossa vihille heinäkuun alussa,ja se mulle jo hehkutti et panee sit oikeen kunnolla omaa vaimoaan hääyönä...et sitä oottaa.Mä olin et ööhh joooo....lapset on muuten sit samassa huoneessa jossa mekin nukutaan....mut ei se mittään,hän haluaa siltikin panna OMAA VAIMOA JUST HÄÄYÖNÄ.Raukka varmaan luulee et ku musta tulee vaimo niin saa parempaa seksiä =D
hääyö mahataudissa oksentaen! ei kyllä tullut seksi mieleenkään...
Ja kukaan ei ajattele mitään.