Onko hääyönä pakko sekstailla?
Odottaako sulhanen automaattisesti että sitten pannaan? Ahdistaa kun kaikki ajattelee häissä että nuo ne nai ens yönä. Siis olen menossa nasimisiin heinäkuussa.
Kommentit (28)
kovassa kuumeessa. K unnosti ennen häitä vanhaa lipastoa, jollain liuottimella sai lisäksi mahdottoman allergisen reaktion. Iho kutisi hirveästi.
mutta ei oikein onnistunut kun mies oli ihan pöhnässä :). Aamulla uusiksi.
Ja aika monbelta olen kuullut, että ovat olleet illalla niin puhki että hääyönä on puuhailut jääneet vähemmälle ;-)
Ei varmasti kovinkaan moni häissä ajattele, että nuo nai ensi yönä :-D
Victorian ja Danielin hääpano ensi yönä lähetetään toivottavasti suorana, sen aion toki katsoa.
Saa nähdä meneekö reisille.
mikä sen parempaa?
Ainaki itsellä ei valittamista =)
Lapsikin tais saada alkunsa...
ei varmaan mitään intohimoista yötä vietä. Se päivä on tosi raskas ja jännittävä, ja monet on sen jälkeen ihan puhkipoikki. Mä en syönyt koko päivänä mitään kun niin jännitti, ja illalla olin tosi väsynyt. Samoin mies. En jaksa uskoa että ketään vieraista kiinnosti meidän hääyö. Mä en myöskään halunnut häihin mitään sukkanauhan heittämisiä ym, koska mun mielestä meidän parisuhde ja kaikki mikä siihen kuuluu on hyvin intiimi asia.
Meilläkin juhliminen loppui vasta neljän maissa yöllä, ja aamulla lähdimme heti häämatkalle. Ei siinä ehtinyt seksiä harrastaa, oli pakko nukkua niin paljon kuin ehti.
Seksiä oli ollut niin paljon ennen häitä ja niiden jälkeen sille on taas aikaa koko loppuelämä, että just sinä yhtenä päivänä meille oli tärkeämpää olla täysillä mukana hääjuhlassa.
menettekö sitten hotellihuoneen kylppäriin puuhastelemaan? :D
Odottaako sulhanen automaattisesti että sitten pannaan? Ahdistaa kun kaikki ajattelee häissä että nuo ne nai ens yönä. Siis olen menossa nasimisiin heinäkuussa.
heinäkuussa :D
nasia oikein kunnolla silloin? ;)
pitkiksi venähtäneiden jatkojen jäljiltä... Jooh, olisi voinut tyylikkäämminkin mennä, mutta eipä ollut nasimis-poliisi ovella liittoa mitätöimässä ;)
vauva valvotti koko yön.
niin paljon että tenava jo valmiina!
vasta seuraavana päivänä, kun tultiin yöllä hotelliin, joka oli ylibuukattu (!) netti varauksestamme huolimatta ja sitten taksilla toiselle puolen kaupunkia ja sitten nukahdettiin, kun lopulta päästiin nukkumaan. Mutta oltiin me toisaalta nasittu ennakkoon jo sellaiset puolitoista vuotta. :)
Ainakin mitä olen juttujen perusteella kuullut lähipiiristäni, ja omakin kokemus on samaa maata. Mä olin jo raskaana häiden aikaan, tosin raskaus oli niin alkuvaiheessa vielä ettei siitä muuta näkyvää merkkiä ollut kuin ympärivuorokautinen pahoinvointi. Olin edelliset neljä viikkoa käynyt töissä, tehnyt 12-tuntisia päiviä saadakseni ylityövapaita häitä edeltäväksi päiväksi ja pariksi päiväksi niiden jälkeen, käyttänyt kaiken vapaa-aikani hääjärjestelyihin, tehnyt yötä myöten niitäkin hommia, jotka sulhasen piti hoitaa (kuten auton varaus ja muuta sellaista, mutta "oho, emmä muistanu ollenkaan"), oksentanut vähintään viidesti päivässä ja nukkunut siis tosi huonosti. Hääpäivänä oksensin juuri ennen kirkkoon lähtemistä, kaksi kertaa vielä kirkon vessassa ennen vihkimistä, ja vihkimisen jälkeen syöksyin oksentamaan ennen kuin lähdimme juhlapaikalle. Juhlapaikalla kävin neljästi oksentamassa, en syönyt juuri mitään ja join pelkästään vettä. Heti, kun kehtasin, totesin, että nyt on meidän aika vetäytyä juhlista. Mies oli tässä vaiheessa jo suht hyvässä hiprakassa, josta olin ihan tyytyväinen kyllä, kun ajattelin, ettei se ainakaan seksiä ole vaatimassa vaan saan nukkua yöllä rauhassa.
Höpöhöpö, päästiin hotelliin ja minä suunnistin ensimmäiseksi oksentamaan. Uunituore aviomieheni tuli siihen vessan ovelle ja rupesi puhumaan seksistä, minä kysyin vaan että onko ihan pakko, jos et huomaa niin mä en ole nyt parhaimmillani. Hän totesi, että eihän se nyt mitään haittaa, mutta pitäähän meidän nyt miehenä ja vaimonakin harrastaa seksiä. Yritin kyllä vedota siihen, että eiköhän sitä nyt ehtisi myöhemminkin vaikkei hääyönä nimenomaan harrastaisi, mutta lopulta väsyneenä ja vittuuntuneena miehen jankutukseen yksinkertaisesti annoin vain. Seksi oli surkeaa, mies kännissä ja minä väsynyt. Jäi kyllä hääyöstä sen verran paska maku suuhun, että jaksan edelleen, kuusi vuotta häiden jälkeen, kuittailla siitä miehelle, ja kun hän joskus lupailee, että joskus sitten käydään uusimassa vihkivalat, pidetään uudet juhlat ja vietetään uusi hääyö, olen sanonut, että sille hääyölle varataan kyllä huoneet eri hotelleista.
Meillä oli seksiä vasta 14 kk häiden jälkeen. Pistääkö joku paremmaksi?
Jos naisille se hääjuhlan pointti on olla prinsessana se päivä, niin miehet ei sellaisesta nauti. Miehille hääpäivän kohokohta on se, että he saavat panna vaimoaan juhlan päätteeksi. (Ehkä joillekin se ajatus myös että koko hääkansa tietää heidän panevan vaimoaan?).
Itse en häissä ajattele parin naimisia, mutta ehkä miehet ajattelee?
en minä ainakaan ajattele.. tosin, kun meidän eka kerta oli vasta hääyönä, ni ei sitä enää malttanu odottaa...
me riideltiin ja sitten minä mökötin.