Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lokakuun inssiläisiä?

05.10.2005 |

Avasinpa uuden pinon, kun syyskuun inssi ei tuonut tulosta. Näyttihän täällä olevan pinoja eka kertalaisille jne. mutta en ainakaan huomannut meille " inssikonkareille" pinoa. Ei tainnut syyskuun inssiläisissä ollut juuri onnistuneita, yhden plussan taisin huomata tuolla ensikertalaisten pinossa...??

Meillä edessä viides inssi, kaksi tehty yksityisellä luomukiertoon, kaksi naikkarilla clomien kanssa. Ja tässä kierrossa sitten kokeillaan puregon+pregnyl tukea... Hohhoijaa, on jo usko noihin insseihin mennyt. Kp4 ja huomenna ultra sekä opettavat tuikkaamaan tuon puregonin nahkaan. Se ei pelota niinkään kun pitäisi kynällä olla helppo homma mutta sitten sen pregnylin OIKEAN ruiskeen pistäminen...

Kommentit (125)

Vierailija
61/125 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokohan tänä viikonloppuna tähän ketjuun tulisi plussia. Voi kun niin toivoisin että me kaikki onnistuttaisiin tässä kierrossa, mutta kai ne määrätään jossain " ylemmällä" tasolle mikä tulokseksi tulee. Kyllä nämä ovat todella piinaa, mutta onneksi viikonloppu tulossa joten voi rentoutua kunnolla ja viikon päästähän minäkin tiedän lopputuloksen.

Mites muilla menee?

Vierailija
62/125 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

PP7 menossa ja ei mitään oireita. Eilen nipisteli satunnaisesti selkärangan vierestä ja jostain kohdun paikkeilta, mutta nyt ei mitään. Onneksi huono olo ja rintojen kipeytyminen ei ole vielä alkanut. Viime kierrossa ne alkoivat näihin aikoihin ja johtuivat vain hormooneista. :(

Onnea ja kärsivällisyyttä kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/125 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku kyseli progesteronista, se on keltarauhashormoni, eli samaa asiaa kuin lugesteron.

(.) pregnyl ja luget vaikuttaa inhosti. palelee, väsyttää, pissattaa, ja alavatsa on omituinen, etenkin kun " hoikistaa" kun laittaa housujen vetskaria kiinni. närästääkin, mutta se on varmaan niistä vastikään aloitetuista metuista.

nyt on vasta pp3, joten ei nuo oikein voi oikeita raskausoireitakaan olla! no, pregnylin vaikutus lakkaa kait tossa 3-4 päivän sisällä, jospa sitten taas olisi normaalimpaa.

millään ei malttaisi odottaa vielä ainakin 9 päivää, että tietää miten kävi..

-ennis- kp18 pp3

Vierailija
64/125 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna pistin pregnylin. Meillä siis meni tämä inssi kotihommiksi, koska olisi osunut juuri viikonlopulle. Nyt vaan yritetään ahkerasti täällä kotona ja katsotaan tuottaako tulosta. Mulla nyt menossa kp12/26-28. Kahden viikon päästä siis on totuuden hetki meillä. Esikoinen meni kummeille yökylään, joten saadaan miehen kanssa vähän viettää laatuaikaa. Tuntutu oikein mukavalta.

Rattoisaa viikonloppua kaikille!

Vierailija
65/125 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vaan vastauksesta Enni-Maija, nyt on taas vähän viisaampi noitten lääkkeitten suhteen, mitä itse käyttää... :) Olen muuten myöskin huomannut sen, että närästää näitten hoitojen aikana. Molemmissa, vaikken ekassa käyttänytkään tuota keltarauhashormonigeeliä.

Onko täällä ketään joka on aatellu tänä viikonloppuna testata?

Mulla kyllä tekis mieli testailla, mut ku oon koira/kissavahtina viikonloppua viettämässä vanhempien kotona tääl kaukana kaikesta :) ja testit tietysti kotona..

Nyt siis jo pp17, ja kaikki oireet jotenki hävinny, paitsi kipuilu tisseistä on siirtyny päähän, yöllä jopa heräsin siihen... outoa..

Vierailija
66/125 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa tosissaan jänskättää. Tänään kp27 ja pp11, eikä tiputtelut alkaneet ainakaan vielä. Tuntuu, että henkiset paineet on nyt todella kovat. Epätietoisuus on se pahin. Sitten heti helpottaa, kun tulee varmuus suuntaan tai toiseen. Mites Helmiina siellä? Sulla on sentään jotain oireita. Mulla ei mitään.

Satu-Marja

Vierailija
67/125 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oireet hävinneet ja äsken tuli tuhrua joten ei tainnut tärpätä tästä. Täytyy nyt vielä odotella muutama päivä. tänään pp 10.

Vierailija
68/125 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pregnylin vaikutus alkaa kait loppua, kaikki oireet tuntuu olevan tiessään..

ei oikein jaksa uskoa, että tästä(kään) raskaudun.. jotenkin edelleen on niin lannistunut olo jo valmiiksi.

kylläpä aikakin mataa.. jos en ole raskaana, haluaisin mahdollisimman pian tietää sen, niin ei tarttis turhia toivoa.

haluaisin niin kovasti vauvan.. (kuten me kaikki)

vaikuttaakohan noi luget jotenkin mielialaan, kun tässä kierrossa 400mg/vrk, kun ennen oli 200mg/vrk?

tuntuu että kaikki on päivä päivältä enenevissä määrin ihan pehvasta! vaikkei mitään erityistä syytä olekkaan. (hermo tosi kireällä)

eilisestä vielä lannistuneempi

-alakulo-ennis- kp19pp4

Vierailija
69/125 |
23.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistin siis Pregnylin perjantaiaamuna ja eilen illalla tunsin ovulaation. Viikonloppu on pupuiltu ja nyt kaksi viikkoa sitten piinaillaan. Toivottavasti joku vielä jaksaa kanssani piinailla. Satu-Marjalla onkin jännät päivät menossa. Pidän peukkuja!

Mulla on nipistellyt alamasusta hieman eri lailla kun yleensä mutta johtuu varmaan pregnylistä. Eilen oli pinnakin tosi tiukalla. Mies on onneksi ymmärtäväinen.

Nyt yritän saada kaksi viikoa nopeasti kulumaan. Täytyy varmasti palstailla aika lailla.

Vierailija
70/125 |
23.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidetaan Helmiina73:n kanssa olla samassa jamassa. Nyt kp27/pp15 ja pientä tiputtelua. Koko viikon on ollut todella paha PMS ja olen vuorenvarma että täti rynnistää toden teolla tänä yönä - kaikki normaalit oireet viittaavat siihen. En ole edes halunnut testata tänä viikonloppuna. Mieluummin otan vuodon todisteena kuin negan tikusta. Taisi olla sitten tämä toka inssi paketissa :(

Enni-Maija, älä anna periksi vielä, ehkä vielä onnistaa! Tsemppiä myös muille piinailijoille!

Vierailija
71/125 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoittelut tädin yllättämille!

fiilikset ei ole juurikaan edellisestä muuttuneet..

palelee, tosin.

on jo hirmu myöhä, tai tosi aikaista, miten sen sitten ottaa.. taidan mennä nukkumaan!

yökyöpelinä taas

-ennis- kp20pp6

Vierailija
72/125 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enni-Maija; tuo paleluhan on hyvä merkki :)

Tiedättekö mikä hormooni virkistää? Olen ollut nyt piina-aikana normaalia virkeämpi, kuten myös viimeksi tuloksettoman inssin jälkeen. Illalla ei väsytä ja aamulla herään ennen kellon soittoa. Hoitona oli Clomit + Pregnyl. Virkeys alkaa inssin jälkeen eli voisko Pregnyl vaikuttaa? Siinä näyttää olevan LH:ta.

Tää ei oo normaalia mulle, mutta olisi tietysti kiva, jos saisi tällaisen normaalin olotilan. Siis tiedättekö virkistääkö LH vai joku muu hormooni? Mulla on varmaan jostain puutetta. Voisiko asialle tehdä itse jotakin esim. auttaako soija tai joku muu aine? (LH oli verikokeissa 4,4 reilut puoli vuotta sitten).

Pahoittelut neganneille ja onnea piinistelijöille.

Kamu pp10

Vierailija
73/125 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään pp13 alkoi sitten tiputteluvuoto. Joten se siitä inssistä. Tehdään vielä yksi marraskuun kiertoon. Varailen taas seurantaultra-ajan kunhan tuo vuoto kunnolla alkaa ja on kp1. Kyllä nää vaan on raskaita hoitoja.

Marikukka oletko jo testannut????

Satu-Marja

Vierailija
74/125 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kp 13 ja pp 0. Inssi meni ihan mukavasti, nyt eivät vain aloittanetkaan lugeja. Mut kai se tärpää jos on onnistuakseen! Eli neljäs kerta jo...ja samalla tavalla vielä sittenkin jatketaan...

Vierailija
75/125 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkorchid] Heippa!

Pääsinpäs viimeinkin sinne kp 11 ultraan kun loppuviikko meni mukavan nopeasti pienellä reissulla. Kumma vaan miten mieliala muuttuu aina vähän alakuloiseksi tuolla klinikalla käydessä... ;( Periaatteessa kaikki oli kyllä hyvin, vasemmalta puolelta löytyi yksi munasolu, 15.5 mm ja kohdun limakerros oli 9 mm. Munis oli siis viimeksi samana kiertopäivänä 19 mm, joten jonkin verran eri tavalla tuntuisi tällä vasemmalla puolella munis kasvavan. Mutta [b] ONNEKSI [/b] siellä oli edes tuo yksi ja ettei kohdun kerros ollut ainakaan ohentunut. Clomeilla kun voisi olla sekin vaikutus.

Samalla käynnillä sain hoitajalta opastusta Pregnylin pistämiseen, jouduin ihan oikeasti pistämään mahaan sitä suolavesiliuosta. Tuntui tosi kömpelöltä käsitellä niitä neuloja yms mutta meni se sitten ihan hyvin onneksi. Keskiviikkoaamuna (en saanut tarkkaa kellonaikaa tosin) pistän itse sitten tuon Pregnylin ja torstai-iltapäivänä on meidän toinen inssi. Huoh, kunpa meille jo se vaaveli suotaisiin! Alamme olla jo tosi kärsimättömiä miehen kanssa, minä varsinkin. kahden vuoden rajapyykki vaan lähenee. Ja yhä useammin huomaan ajattelevani, tuleeko meille sitä vauvaa ollenkaan. Ja sekös laskee taas mielialaa... plääh...

Mutta nyt yritän piristyä, kaikki on vielä mahdollista kun vasta inssi on edessä. Tässä kierrossa yritän olla tarkkailematta liikaa noita nippailuja yms., ei niistä kuitenkaan ota mitään selkoa. Helpommin sanottu kuin tehty.

[color=yellow] Aurinkoista [/yellow] ja [color=red] plussavoittoista [/red] viikkoa kaikille!

Lilium [/darkorchid]

Vierailija
76/125 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enni-Maija ja himpuliina: kuinkas te jakselette??

On tämä odottaminen ihan hirveää... Pahoinvointia oli vielä eilen, johtuen varmaan Pregnylistä (10000 IU). Nyt siis kp 16 ja pp 1.

Tsemppiä kaikille!!

Vierailija
77/125 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänää alkoi kunnon vuoto pp 13. Ensimmäinen inssi ei siis tuonut tulosta. Soitin lääkärille ja seuraavaan kiertoon tehdään taas inssi. Eli lauantaina puregon pistokset taas alkaa ja 7.11. ultraan. Mutta jospa sitten kirjoittelen marraskuun inssiläisiä listaan enemmän.

Vierailija
78/125 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieliala on vähän kohentunut, mutta silti en usko että tulis plussa.

palelu jatkuu, mutta kurkkukin on kipeä ja nuhainen olo muutenkin, että olen sitten vissiin tulossa kipeäksi. päätä särkee, olo on tunkkainen ja nukuttaa..

ajattelin sunnuntai-aamuna testata. silloin on pp12. olen lähdössä reissuun alkuviikosta, ja olisi kiva jos miehenikin saisi tuloksen kuulla reaaliaikaisesti, eikä puhelimessa. (ja tietty teillekin pitää sitten kertoa, kun reissussa ei pääse koneelle)

luulisitteko, että 12 päivää inssin jälkeen näkyis jo?

eipä nyt muuta..

-ennis-kp22pp7

Vierailija
79/125 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ainakaan varmaa testitulosta saa vielä 12 päivää inssin jälkeen. Itse en testaisi noin aikaisin.

Vierailija
80/125 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=deeppink] Heipat kaikille!

Kävin juuri tätä viestiketjua vähän tarkemmin läpi. Teitähän on tosi monta, joilla on ollut inssi viime viikolla. Jos oikein katsoin, niin siellä on [b] pähkis, bluebird, Enni-Maija, sweet77 [/b] ... Ja sitä aiemmin oli [b] Kamu2:lla [/b] ja nyt toissa päivänä [b] tuikku22:lla [/b]. Kiva että meitä on monta jännäämässä. ;D Mites [b] mörötin-81 [/b] ja [b] mijora [/b], joko teidän inssipäivänne on selvinnyt?

Kamu2:lla alkaakin jo jännät paikat, eikö vain? Onko mitään erityisiä tuntemuksia ja millon meinaat testata?

Itselläni on nyt kp 13 ja Pregnylin pistin juuri äsken. Lääkäri antoi piikitysajankohdaksi " keskiviikkoaamun" ihan noin ympäripyöreästi, joten pistin sen nyt puoli yhdentoista maissa. Inssiin siitä menee sitten n. 26,5 tuntia. Olisin voinut laittaa tietysti jo aikasemminkin mutta kun munasolu oli niin pieni toissa päivänä (15.5 mm) niin ajattelin ettei ole niin kiire, antaa vähän kypsyä... Toivottavasti se nyt ei irtoa keskenkasvuisena, siitä nyt ei paljon iloa olisi. Ovistesti näytti tänään jo selvästi vahvempaa viivaa kuin eilen mutta oli kyllä kontrolliviivaa selvästi haaleampi. Joten luomusti olisi ovis vasta loppuviikosta varmaankin...

Huomenna siis toinen inssi edessä. Aion olla kovana ja pyytää lekurilta reseptin johonkin progesteronilääkitykseen loppukiertoa varten. Tiedän jo etukäteen ettei lääkärin mielestä se ole tarpeellista kun on toi Pregnyl mutta ei siitä kai haittaakaan olisi! Ainakin antaisi vähän mielenrauhaa... Pyydän myös katsomaan ultralla, löytyykö oikeasta munasarjasta jotain kun sieltä on jo muutaman viikon asti nippaillut ja munis on nyt kuitenkin vasemmalla puolella. Ettei olisi kystaa tms. ja haluan ehdottomasti tietää muniksen ja kohdunkerroksen koon huomenna, viimeksi ei inssissä niitä enää edes tsekattu ja olin ihan harmissani.

Jaahas, ulkona onkin melkoisen talvista täällä Pirkanmaalla. Tuntuu niin uskomattomalta alkaa kaivaa talvikamoja esiin. Enhän mä oo vielä pystynyt kesästäkään irti päästämään! Ja pihalla on kaikki haravoinnit tekemättä! Noh, viikonloppuna sitten kun pitäisi olla plussan puolella.

Eilen oli mieli aika maassa jostain syystä, mietin jo AVA:lle siirtymistä loppuinssien ajaksi kun vähän ärsyttää Väestöliiton lääkärin kiireisyys. Mutta ei kai se asiaa miksikään muuttaisi, jos ei insseillä tärppää niin IVF-jonoon julkiselle loppuvuodesta. Mutta vielä pitää jaksaa toivoa.

Kertokaahan kuulumisia systerit, on niin mukava lueskella niitä!

Lilium [/color]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi