Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lokakuun inssiläisiä?

05.10.2005 |

Avasinpa uuden pinon, kun syyskuun inssi ei tuonut tulosta. Näyttihän täällä olevan pinoja eka kertalaisille jne. mutta en ainakaan huomannut meille " inssikonkareille" pinoa. Ei tainnut syyskuun inssiläisissä ollut juuri onnistuneita, yhden plussan taisin huomata tuolla ensikertalaisten pinossa...??

Meillä edessä viides inssi, kaksi tehty yksityisellä luomukiertoon, kaksi naikkarilla clomien kanssa. Ja tässä kierrossa sitten kokeillaan puregon+pregnyl tukea... Hohhoijaa, on jo usko noihin insseihin mennyt. Kp4 ja huomenna ultra sekä opettavat tuikkaamaan tuon puregonin nahkaan. Se ei pelota niinkään kun pitäisi kynällä olla helppo homma mutta sitten sen pregnylin OIKEAN ruiskeen pistäminen...

Kommentit (125)

Vierailija
81/125 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan!

Mitään erityisiä tuntemuksia ei juurikaan ole. Parina päivänä on pistänyt selkään selkärangan vasemmalle puolelle ja menkkakipuja on ollut muutaman kerran. Eilen oli ihmeellisiä hetkittäisiä vähän kovempia kipuja vasemmalla alavatsalla, mutta vaikea arvuutella mistä ne johtuvat.

Viime kierrossahan mulla oli piinisaikana huono olo ja arat rinnat vaikka ei ollut edes kiinnittymisyritystä. Nyt sellaista ei ole ollut, joten tiedä näistä. Se mitä ihmettelin jo aiemmin on virkeyteni ja herkkäunisuuteni, mikä lienee jostakin hormooneista johtuvaa.

Testiä en aio tehdä kuin aikaisintaan sunnuntaina 30.10. eli kp29/pp16 jos vuoto ei ole alkanut. Tosin mun kierto on 28-30 pv eli vuoto voi silti alkaa myöhemmin...

Onnea kaikille ja kirjoitelkaahan kuulumisia!

Terkuin

Kamu pp12

Vierailija
82/125 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piinailisin mielelläni myös täällä teidän muiden kanssa, jos vaan sopii, vaikka en sitten inssiin päässytkään.

Mulle lääkäri ei viime viikon ultrassa puhunut mitään limakalvon paksuudesta enkä älynnyt kysyä. Siitä vain oli puhetta että kaksi isoa munarakkulaa oli kasvamassa, joten jos piikit ja kotihommat tuottaa tulosta niin kaksosetkin vois tulla. No, ei kiirehditä asioiden edelle. Mulla testaamiseen aikaa vielä puolitoista viikkoa.

Me ollaan koko perhe kipeenä ja sairaslomaa koko viikko. Sikäli on vähän mieli maassa ja tuntuu että ei ole voinut tärpätä, kun jo viikonloppuna oli tauti tulollaan. Ainoana oireena mulla on tosi arat nännit mutta sekin voi olla vaan pregnylistä johtuvaa.

Auringonsäteitä harmaan päivän keskelle teille kaikille!

- himpuliina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/125 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelit jo aikaisemmin tuosta virkeydestäsi. Vastaaminen vain jotenkin jäi.

Siis, myös minä olen ollut erikoisen virkeä ja herkkäuninen. Vaikka olen joutunut poikamme korvatulehduksen johdosta valvomaa öisin, en silti ole ollut yhtään väsynyt. Öisin heräilen myös itsekseni ilman mitään syytä. Tällaista samanlaista oli myös neljä vuotta sitten, kun odotin ensimmäistä (ja toistaiseksi ainoata)lastamme.

Toivotaan että tämä ylipirteys on meidän kohdallamme hyvä merkki!

Jaksamista piinailuun!

Vierailija
84/125 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole ehtinyt kirjoittelemaan pitkään aikaan ja ilokseni huomasin, että mennään jo pp6. Mitään tuntemuksia ei ole. Jotenkin tuntuu, ettei tämä toinenkaan inssi onnistuisi:( Munasolu jälleen ehtinyt reitilleen ennen inssiä.. Ensimmäisessä inssissä lääkäri sanoi, että on yhtäsuuri todennäköisyys tulla raskaaksi oli se munasolu sitten irronnut tai ei. Mutta nyt olin toisella lääkärillä ja tämä oli ehdottomasti sitä mieltä, että huonompi homma:( Sen takia en varmaan ole edes ajatellut koko asiaa moneen päivään ja on aika epätodellinen olo, että tämäkään onnistuisi. Olisi mukava kuulla onko tällä palstalla sellaisia, jotka olisivat plussanneet inseminaatiossa, vaikka munarakkula olisi puhjennut ja munasolu olisi lähtenyt reissuun:) Tai jos joku on lukenut, niin laitathan viestiä. Kiitoksia kaikille!

ja zemppiä kovasti piinailijoille!!!!

Vierailija
85/125 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku kyseli taannoin, että kuin kauan pregnyl näkyy raskaustestissä. lääkäri sanoi mulle, että max 7 päivää piikistä. piruuttani tein r-testin 5 päivää piikin jälkeen (5000), eli pp4. negaa näytti acon 10.

eilen tilasin lisää aconeita, tulevat huomenna.

tänään poikani, 1v3kk askarteli jotain vessan alakaapilla

(sisältö siteitä, wc-paperia, ja testejä, luvallinen paikka tutkia), ja jotenkin se oli saanut kaivetuksi jostain vielä yhden vanhan r-testin. teinpä sen sitten piruuttani, kun ajattelin, että huomenna tulee kuitenkin uusia..

haamu+ pp8.

mielenkiintoista.

siis selvästi leveä, ja punertava viiva. oikealla paikalla, mutta tosi haalea.

jännityksellä odotamme, mitä tuleman pitää..

-jännis-epäuskoennis-kp23pp8

Vierailija
86/125 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enni-Maijalle tsemppiä!! Toivotaan parasta...

Nyt siis kp 17 ja pp3. Aika menee niin hitaasti... Aamulla oli ylävatsakipua -mistähän moinen- ja se muuttui pahoinvoinniksi, nyt olo ok. Lämpö 36.9 eli kai se ovulaatio on onnistunut.

Joku kertoili että on virkeä. Itselläni v 2003 keskenmenoihin päättyneissä raskauksissa oli yöherääminen alkuoireena. Heräsin yleensä n klo 4, mutta nukahdin kyllä sitten uudelleen. Eli sellaista...

Onnea kaikille, napataan useita plussia - joohan?!

Vierailija
87/125 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tämä toinenkaan inssi :(

Keltarauhashormoni vissiin viivytti vuodon alkua ku alkoi vasta pp20... elikkäs toissa päivänä.

Nyt pidetään tämä kierto taukoa ja sit seuraavassa yritetään viel ainakin kerran.

Ei ole ilmeisesti vielä tässä ketjussa plussia tullut, mutta vielä piinaaville paljon plussa säteitä ++

Jään nyt taustalle seurailemaan...

Vierailija
88/125 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiva kuulla, että muillakin on oireena ollut heräilyä yöllä. Ajattelin jo, että tuleeko tässä mummotauti kesken hoidon. ;)

Minä olen herännyt pari-kolme kertaa yössä ennen varsinaista herätystä, noin kahden, neljän ja viiden maissa. Ihmetyttää, kun normaalisti en heräile lainkaan. Lisäksi tästä kaikesta huolimatta ei väsytä lainkaan, mikä on sinänsä tietysti hyvä.

Onnea ja malttia kaikille piinailijoille!

Vierailija
89/125 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green] [b] Heipsistä vaan! [/b]

Dodiin, nyt on sitten kotiuduttu toisesta inssistä. Tilanne kaikin puolin OK. Miehen simpat olivat lääkärin mukaan erinomaisia liikkuvuudeltaan ja määrältään. Tällä kertaa oli ollut jonkin verran takertumista mitä ei viimeksi ollut mutta pesu kuulemma korjaa asian.

Pyysin nyt sitten heti ultraamaan tilanteen ja lääkäri tarkisti myös oikean munasarjan jossa jo muutaman viikon tuntunut normaalia enemmän pikkuvihlaisuja. Onneksi siellä ei mitään poikkeavaa näkynyt. Mutta yllätys yllätys: munasoluja olikin kaksi kappaletta! Maanantaina lääkäri puhui vain yhdestä vasemmalla puolella, se oli tosin kasvanut vain 2 mm 3 päivässä eli oli nyt kokoa 17.5 mm. Oikealla puolella lääkäri oli kyllä maanantaina nähnyt pienen muniksen mutta ei ollut maininnut siitä mitään kun oli ollut niin pieni. Nyt se oli ottanut kuitenkin kasvupyrähdyksen ja oli kokoa 17.3 mm. Lääkärin mukaan munasolun pitäisi kasvaa vähintään 17 millisiksi, että voidaan puhua kypsästä solusta. Koeputkihedelmöityksissä on ilmeisesti hieman eri asia, kasvatellaan tarkotuksella hieman isommiksi jos oikein tajusin.

Olen kyllä tosi tyytyväinen että tuli kerrankin kaksi munista, kaiken järjen mukaan sen nyt pitäisi vähän parantaa mahkuja jos vaan molemmat irtoaisivat. Siihen lääkäri ei pystynyt sanomaan mitään varmaa... Kaksosraskaus ei pelota, tuntuu tosi pieneltä mahdollisuudelta ihan oikeesti kun ikinä ei ole sitä plussaa tullut. Mutta hieman mietityttää munasolujen koko sen puolesta, että mitenkähän kauan menee ennen kuin ovulaatio tulee? Pitää ahkerasti varmistella loppuviikko! ;D Tosin luomuonnistuminen olisi kyllä iso ihme mutta kaikkensahan sitä pitää yrittää. Ja mieskin tykkää, hih...

Kondunkerroskin näytti muuten hyvältä, en viitsinyt siitä inttää millimittoja mutta maanantaina oli kuitenkin jo 9 mm.

Ja sain kuin sainkin lugesteronit (200 mg) loppukiertoon, aloitan ekalla kapselilla tänä iltana, muuten aamuin ja illoin otettava. Eipähän pitäisi nyt siitä jäädä kiinni... ;D Maksoivatkin 30 euroa nuo 30 kpl, aika paljon mielestäni mutta asian tärkeyteen verrattuna ei tunnu missään.

Nyt oli muuten lääkärillä oikein aikaa selittää asioita. Kävimme läpi mm. kuvien avulla sen, miten monella eri tavalla munasolu voi olla vääränmuotoinen (otin itse ensi puheeksi) tai jakautua väärin. Ja voi hitsiläinen kun monella tapaa voi tuo raskauden onnistuminen mennä pieleen pelkästään tuon munasolun osalta! Kyllä se vaan niin on, että jokainen lapsi on todellinen ihme!

Nyt sitten vaan odotellaan, että olisi viimeinkin meidän vuoro onnistua. Ja samaa toivon tietysti teille kaikille!

Tältä erää ei muute kuin pirteää viikon jatkoa! Tulihan tässä jo lörpöteltyäkin. Ja kovasti pahoitteluja vielä Marikukalle ja muille punahirmun yllättäneille, on tämä vaan niiiiiin vaikeaa...

Lilium [/color]

Vierailija
90/125 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

aconit tuli tänään.. mutta sieltä tulikin 4kpl acon 25 eikä acon 10.. niillä on vielä huomenna ihan turha testata uusiksi. varmistin tilausvahvistuksesta, että kyllä, tilasin acon 10 enkä 25.. potuttaa..

eipä muuta,

-ennis- kp23pp9

Vierailija
91/125 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiistai oli todella surkea päivä, kun joutui ottamaan yhden raskausuutisen taas vastaan ja lehdenmyyjä pottuili siitä, että olin joskus erehtynyt tilaamaan vauva-lehteä eikä minulla kuitenkaan ole lapsia.

Tämän päivän olen kuitenkin leijunut ilmassa, sillä tänään oli follikkeliultra, joka lupasi hyvää inssin onnistumista ajatellen. Tänään kp11 mulla oli vasemmassa munasarjassa kaksi rakkulaa, joista toinen reilu 12mm ja toinen päälle 13mm. Huolestuin aluksi, että onnistuuko inssi nyt kun ssg:ssä jäi epäselväksi onko vasen munatorvi auki. Lääkäri kuitenkin kertoi, että se jäi epäselväksi siksi, että mulla suoli tulee sen vas. munatorven eteen, joten sitä ei voinut nähdä miten se neste siellä kulkeutuu ja vaikka se nyt olisi tukossa niin oikea torvi kyllä osaa napata niitä munasoluja sieltä vasemmastakin munasarjasta. Näillä näkymin meillä siis ihka ensimmäinen inssi ensi viikon alussa, sunnuntaina alan tehdä ovulaatiotestejä.

Joku kirjoitteli myös saaneensa kaksi follikkelia kasvatetuksi ja samoissa ajatuksissa täälläkin, että toivon molempien irtoavan niin luulisi olevan paremmat mahdollisuudet ainakin toisen jäädä kiinni ja kehittyä. Eikä kaksosetkaan tunnu katastrofilta, pääasia että tulisi niitä lapsia. bd

Peukkuja kaikille piinailijoille ja meille muille, joilla piinapäivät ovat edessä.

Vierailija
92/125 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä siis kp 20 ja pp 5. Eilen olin todella huonovointinen, olo oli aivan kauhea koko työvuoron ajan - mistähän johtui... Muuten ei vielä mitään erikoista! Testauspäivä olisi 7.11. suunnilleen, sattuuko muilla sinne?

Tsemppiä!! Uskokaa ihmeisiin!

Vierailija
93/125 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mennään ihan samoissa eli kp20/26-28. Ensi sunnuntaina ajattelin testata. Mula rinnat kipeät ja välillä tulee kauhea uupumus sekä paleltaa mutta muuten ei mitään erikosia oireita. Olen jotenkin tosi pessimistinen, että raskaus edes alkaisi koska mulla vasta eka piikityskierto ja inssi meni viikonlopun vuoksi kotihommiksi.

Mutta niinkuin kirjoitit, uskotaan ihmeisiin!

Vierailija
94/125 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green] Tänne ei mitään ihmeempiä, pp 3/kp 17 (28-29) menossa. Onhan tuolla vatsassa kaiken maailman nippailuja ja vetämisen tunnetta välillä mutta kun mulla on nyt luget käytössä niin varmasti johtuu niistä. Ensimmäistä kertaa siis käytän niitä, joten mistään tuntemuksista en osaa sanoa mitään. Sen tosin olen huomannut, että rinnoissa ei ole ollut sellaisia kiputuntemuksia kuin viime kierrossa oli. Näissä molemmissa mulla on ollut Pregnyl käytössä ja olettaisin että nuo viime kierron kivut johtuivat siitä. Silloin ne hävisivät pp5 joten kovin kauaa ei tarvinnut niistä kärsiä.

Tänään olen yrittänyt olla supertehokas kouluhommien suhteen. Pro seminaarityö on työn alla ja riittäähän noita tentteihinkin lukuja yllin kyllin. Äsken olin myös ulkona haravoimassa mihen kanssa, pääsi talvi melkein yllättämään mutta vielä ehdittiin siistiä piha. ;) Hyvää tekikin olla ulkona, pian saunaan ja sitten mukavaa löhöilyä sohvalla tv-ohjelmien parissa. Kiva juttu kun kelloja siirrettiin, tuli extratunti tähän päivään! Tarkoitus oli mennä miehen kanssa tänä iltana kunnon piffille ravintolaan ja sitten elokuviin mutta jätettiin ensi viikonloppuun ja tehtiin noita ulkohommia yms. sen sijaan. Vaikka hyvää olisi tehnyt käydä vähän ihmisten ilmoilla...

Jaahas, mikähän lienee ketjulaisten piinaustilanne? Jokos [b] kamu2 [/b] on testannut? Innolla odotellaan plussia inssiläisten ketjuun. Antaisi toivoa itselleenkin. Kaukana ei taida olla [b] pähkiksen, Enni-Maijan [/b] ja [b] sweet77:nkaan [/b] testailut. Ja onkos vielä muita, joilla testipäivä koittaa lähipäivinä? [b] +++++++++++++ONNEA KAIKILLE! [/b]

Lilium [/color]

Vierailija
95/125 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se siitä toisesta inssistä sitten. Vuoto alkoi eilenillalla ja varmistukseksi testasin vielä negaa tänä aamuna. Siten viimeisen inssin clomit alkaa tiistaina ja henkisesti lienee syytä alkaa valmistautua alkuvuoden ivf:ään...

Pahoittelut neganneille ja onnea kaikille muille!

Vierailija
96/125 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähen reissuun tänään enkä pääse viikkon koneelle. .

Vierailija
97/125 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue] Voi että harmittaa teidän puolesta että inssi epäonnistui. Tiedän tuon tunteen niiiin tarkkaan ja kovin pelkään olevani ihan samassa jamassa 10 päivän päästä. Toivotan kuitenkin kovasti jaksuja teille, hengessä ollaan mukana.

Lilium [/color]

Vierailija
98/125 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp 22 / pp 7. Eipä juuri mitään tuntemuksia. Vähän paleltaa mutta tuo sää on viileä ja flunssaakin paljon liikkeellä. Kuumetta ei itselläni kuitenkaan ole, 36.8 mittari näytti.

Askel askeleelta...

Tsemppiä kaikille, joilla vielä mahdollisuuksia siis on!! Pakkohan nyt jonkun on junan kyytiin hypättävä!!!

Vierailija
99/125 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoissa piinapäivissä mennään. Pp8 eikä mitään " erikoista" oiretta. Vähän viluttaa, yöllä oli kyllä järjettömän kuuma.. Ja se tyypillinen oire jokaisessa kierrossa eli rinnat kipeät. Tämä on kolmas inssi meillä ja clomit oli mukana kierron 5-7päivä.

Siili

Vierailija
100/125 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

läuantaina sais testailla, jos ei menkat ala. Nyt siis kp 26 ja pp 11. Oireita ei ole oikeastaan mitään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme