Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lokakuun inssiläisiä?

05.10.2005 |

Avasinpa uuden pinon, kun syyskuun inssi ei tuonut tulosta. Näyttihän täällä olevan pinoja eka kertalaisille jne. mutta en ainakaan huomannut meille " inssikonkareille" pinoa. Ei tainnut syyskuun inssiläisissä ollut juuri onnistuneita, yhden plussan taisin huomata tuolla ensikertalaisten pinossa...??

Meillä edessä viides inssi, kaksi tehty yksityisellä luomukiertoon, kaksi naikkarilla clomien kanssa. Ja tässä kierrossa sitten kokeillaan puregon+pregnyl tukea... Hohhoijaa, on jo usko noihin insseihin mennyt. Kp4 ja huomenna ultra sekä opettavat tuikkaamaan tuon puregonin nahkaan. Se ei pelota niinkään kun pitäisi kynällä olla helppo homma mutta sitten sen pregnylin OIKEAN ruiskeen pistäminen...

Kommentit (125)

Vierailija
101/125 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirryn tuonne marraskuun inssiläisiin, kun meille tehdään se inssi huomenna. Yhdessä vaiheessa jo pelättiin, että jää koko inssi tekemättä, mutta onneksi vaadin päästä uuteen seurantaultraan, jonka tuloksena annettiin kahdelle yli20mm munarakkulalle lähtöpassit pregnylillä kun ne eivät tajua sieltä muuten lähteä.

Tsemppiä teille kaikille piinailijoille ja toivottavasti mahdollisimman moni saisi nähdä plussan nimenomaan raskaustestissä bd !

Vierailija
102/125 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mörötin-81: Onnea inssiin sinulle!!

Luin tuossa juuri kuinka joku oli vyöhyketerapialla (joku meridiaaniterapia) saanut luomuplussan. Itse olen perusvyöhykettä kokeillut ja kyllä se varmasti vähän auttoi muttei plussaan asti... Tuota meridiaania ei vain valitettavasti täältä Itä-Suomesta löydy!!

Kp 23 ja pp 8... Miulla oli v 2003 kaks keskenmenoa. Sillon huomasin et aamulämmöt ei noussut mutta iltalämmöt nousi; 36.9-37.1. Ja nyt on taas 36.9...Mut muutenpa ei tunnu missään, ei edes rinnoissa - kun alkais edes se kaamea väsymys!

Tsemppaillaanhan!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/125 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Ette kuule tytsyt usko millaisen kipukohtauksen kouriin jouduin viime yönä! Puoli kahden aikaan yöllä, nukahdettuani kerrankin normaalisti 3 tuntia aiemmin, heräsin voimistuvaan alavatsakipuun kesken makeimpien unien. Kipu tuntui ihan vastaavalta kuin ensimmäisen Väestöliiton ultrauskäynnin jälkeen syyskuussa. Siis ihan kuin supistuksia ja (sorry kuvaus) peräsuolikin oli kuin tulessa. Teki ihan [b] törkeen [/b] kipeetä! Pakko oli nousta käymään vessassa ja siinä pöntöllä istuessani tuntui että piti ihan ponnistaa jotain isompaakin ulos muttei mitään kyllä tullut, kipu vain yltyi. Nappasin pari Panadol zappia ja kiipesin takaisin sänkyyn yrittämättä herättää miestä jolla hirmu aikainen työmatkalle lähtö. Kipu yltyi kuitenkin niin kovaksi ettei siinä enää voinut hiljaa olla ja niinhän se mieskin heräsi mun ähinään ja voihkinaan. Niinpä me sitten yhdessä noustiin ylös kun olo tuntui edes hieman paremmalta seisaaltaan. Puolisen tuntia siinä kyhjötin olohuoneessa ja keittiössä vuorotellen kunnes kipu alkoi laantua ja pääsimme takaisin nukkumaan. On se vaan niin ihana tuo oma kultu, ei suostunut menemään takaisin sänkyyn ilman mua kun oli niin huolissaan!

Ja huolissaan olisin ollut minäkin jos ei olisi tosiaan ollut tuota parin kuukauden takaista tapausta muistissa. Silloin oli kp 19 ja lääkäri oli ruiskuttanut nestettä kohtuun nähdäkseen sinne paremmin ultrauslaitteilla. pari tuntia siitä alkoi tuollaiset vastaavat kivut ja ne kesti peräti pari tuntia. Jouduin silloin hälyttämään miehen noutamaan mut jumppapaikasta kotiin kun pyörrytti ja oksetti kivun takia! Vasta kotona sain otettua kipulääkettä joten ehkä senkin takia kipua kesti niin kauan. Viime yönä tuli kivun takia myös huono olo mutta en nyt sentään ollut pyörtymiskunnossa, onneksi!

Jälkeenpäin sain tällä palstalla kommentteja ja Väestöliiton hoitajaltakin tiedon, että tuo syyskuinen kipu olisi voinut olla tavallaan kohdun supistelua sen yrittäessä poistaa jotain vierasta ainetta (ruiskutettua nestettä ehkä?) tai jos sinne yrittää kiinnittyä jotakin (silloin ei ollut vielä sen aika).

Nyt aamulla heräsin sitten varttia yli kuusi ulko-oven sulkeutumiseen miehen lähdettyä sinne reissuun. Voih, toivottavasti sillä ei mennyt unet ihan sekaisin. Itse olin yllättävän virkeä vaikka yleensä en mainaa ennen kasia päästä ylös. Alavatsa on vieläkin hieman hellänä, juokseminen varmaan tekisi kipeää.

Jos kyseessä olisi kiinnittymiskipu (nyt pp7) ja kiinnittyminen olisi jopa tapahtunut, niin mikäs sen parempi! Mutta kaippa kroppa voi kramppailla muistakin syistä kun on noita hormooneitakin popsittu, vai mitä olette mieltä? Tosin noin kovat kivut ei kai ole normaaleja lugen sivuvaikutuksiakaan... Olen mielestäni onnistunut aika hyvin olemaan realisti onnistumisen suhteen mutta tälläiset episodit onnistuu nostamaan toivoa väkisinkin kun alkaa mielikuvitus laukata.

Mutta onpa ihanaa kun nyt ei varsinaisesti satu enää mihinkään! Oli se tosiaan kamala kipu. Tänään onkin edessä tiukkaa tenttiin lukua ja sään salliessa vähän pihan siistimistä taukojumppana. ;) Kiva juttu kun kerrankin saa olla ja möllöttää koko päivän kotosalla.

[color=darkorchid] [b] Kivutonta torstaipäivää kaikille! [/color] [/b]

Lilium

Vierailija
104/125 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla sama tilanne kun bluebirdillä eli rakkulat olivat jo puhjenneet ennen inssiä, joten oon aika pessimistisesti suhtautunu ja suhtaudun edelleen. Mitään erityisiä oireita ei ole ollut, paitsi hirveä jano ja satunnaiset vatsatuntemukset - mitkä pistän lugejen piikkiin. Lämpö koko ajan (myös aamulla) 37,1 - mutta mulla on aina melko korkee lämpö joten en jaksa tuostakaan innostua.

Lasketaanko pp:t niin että inssi/ivf -päivä on jo 1.pp, vai alkaako laskeminen vasta toimenpiteestä seuraavana päivänä? Mulla siis inssi viime pe, eli nyt menossa pp6 tai pp7.

Mahdottomasti lykkyä kaikille piinailijoille :)

Vierailija
105/125 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amppis: Itse ainakin lasken että inssi on pp0.

Mitäs teille kuuluu?? Täällä ajoittain pientä pahoinvointia, vessassa ravaamista ja lämpö oli eilen 36.9...

Päivä päivältä.... Tsemppiä kaikille!!!

Vierailija
106/125 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=deeppink] [b] Tuikku22:n [/b] tuntemuksethan vaikuttavat positiivisilta, jännitys tiivistyy! Joko testit kuumottavat? Entä [b] Siili74 [/b] ?

Ja mites [b] Sweet77 [/b], oletko jo testannut? Peukut pystyssä täällä! [b] Bluebird [/b], teitkö jo testin tänään kuten aiemmin olit suunnitellut?

Toivotaan nyt että joku tästä porukasta onnistuisi...

Itsellä menossa pp9 ja mitään ihmeempiä ei ole raportoitavana. Parin yön takainen kova alavatsakipukohtaus ei ole onneksi toistunut, jonkin verran vain välillä nippailee jommalle kummalle puolen alavatsaa mutta sitä on ollut joka kierrossa. Eilen illalla tuli ihan hetkeksi menkkamainen kramppiolo, luget vissiin osoittavat voimiaan. Niin ja sitten eilen illalla tuli ikäväntuntuisia vihlaisuja tuonne alapäähän, emättimeen. Ei kiva. Joskus niitä on juuri ennen menkkoja mutta näin varhain? Onko kellään lugeista tullut moista?

Missäköhän vaiheessa lugesteronioireet yleensä pukkaavat päälle? Itse odotin aika selviä oireita heti aloituksen jälkeen (inssipäivänä) kun viime kierrossa pelkästään Pregnyl tuotti tissikipua jne. Nyt ei ole ollut juuri sitäkään ja ajattelin, että tuleeko lugen oireet vasta kun niitä on käyttänyt esim. viikon? No hyvä vaan jos ei tule tämän ihmeempiä, ihan tarpeeksi on kipu tullut tutuksi viime aikoina.

Kylläpäs on kovin harmaa viikko ollut sään puolesta. Vaikuttaa aika paljon omaan energiatasoon. Saisi kyllä jo tulla sitä lunta valaisemaan maailmaa, tosin hyvä jos ehdin siivoilla kukkapenkit ennen sitä. On jäänyt puutarhahommelit vähän myöhäiseksi...

Piinailuviikko on kai nyt sitten menossa, ensi perjantaina loppuu luget. Silloin kai sitten testailen vaikka ilman lugeja menkkoja voisi odottaa alkavaksi vasta lauantaina ja nyt noiden hormoonien takia niiden alku siirtyísikin ehkä. Mieluummin odottelisinkin yli viikonlopun (jos tarpeen) mutta varmuuden vuoksi ajattelin testata perjantaina JOS vaikka olisi tarvetta jatkaa lugesteronien käyttöä ja pyytää lääkäriltä uutta reseptiä sillon perjantaina. Melkoista toiveajattelua, kyllä taas tiputaan korkealta ja lujaa. Etenkin kun tuo kipukohtaus viikko inssin jälkeen alkoi nostaa kiinnittymistoiveita. Kaiken järjen mukaan jotain semmoista luulisin sen tarkoittaneen mutta eihän se yksinään vielä plussatestiin riitä. ja toisaalta, olihan mulla tuommoinen kipuepisodi kp 19 tehdyn ultrankin jälkeen syyskuussa, joten ehkä siihen on joku ihan muu syy, huoh!

Nyt täytyykin mennä siivoilemaan keittiötä, tiskit rynnivät kohta tiskipöydän yli. Sitten vähän muuta kodin siivoilua, ehkä niitä puutarhahommia ja kouluhommia. Mies on kaverinsa apuna remonttia tekemässä joten koko päivä aikaa hommailla hyödyllisiä juttuja. ;)

Pirtsakkaa lauantaina kaikille harmaasta säästä huolimatta!

Lilium

Vierailija
107/125 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tein siis testin ja negahan sieltä tuli. Tänään alkoikin sitten menkat ja maha on TAJUTTOMAN kipeä:(

Zemppiä vielä, niille jotka piinailevat!

Vierailija
108/125 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä testattu, ja tulos oli...aika yllättävä; haamu mutta suht vahva sellainen. Että kai se ihan positiivinen on - aika näyttää..

Tsemppiä kaikille, uskotaan edelleen ihmeisiin!!

Vierailija
109/125 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea tuikku22 haamusta!!!

Bluebirdille pahoittelut negasta. Ja Liliumin kipukohtaus vaikuttaisi melko lupaavalta...

Omaa napaa: Pp 14 ja tällä hetkellä ei mitään tuntemuksia. Mutta pp9-10 tuli vähän tuhrua, joten eiköhän menkat ala tänään tai huomenna :(

Mulla alkaa yleensä tuhru pari päivää menkkoja aikaisemmin ja siksi vähän ihmettelin tämän kierron noinkin aikaista tuhrua? Liikoja en piinaile, kun aina on menkat tulleet ajallaan jo 2,5 vuoden ajan...

Siili

Vierailija
110/125 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipparallaa!

Olipa iloisia uutisia heti näin viikon alkuun [b] Tuikku22:lla, [/b] niin sitä pitää! Millä testillä muuten testasit? Toivottavasti viiva muuttuu vahvemmaksi tässä pian, lupaavalta vaikuttaa! Oletko ennen saanut haamuja? Mulla ei ole kokemusta kuin ovistestien haamuista, heh.

Kovasti pahoitteluja [b] Bluebirdille [/b] negasta, kyllä tämä kuitenkin jossain vaiheessa iloksi, näin on uskottava jotta jaksaa...

[b] Siili74, [/b] tuhru ei vielä tarkoita negaa, vielä se voi plussaksi muuttua!!!

Yllättävän nopeasti on pp11 koittanut, viikonlopun ansiota varmaan. Viikonloppu meni taas niin hujauksessa. Eilen meni päivä laitellessa kaikkia keskeneräisiä kodinjuttuja miehen kanssa ja vasta seitsemän jälkeen pääsimme ulos syömään ja leffaan. Kävimme katsomassa Jodie Fosterin Flightplanin, oli jännä. ;D Ihanaa oli pitkästä aikaa käydä elokuvissa, useamminkin voisi. Ja hieman aiemmin, on nimittäin hieman tylsää mennä heti nukkumaan kotiinpäästyään ja henkisesti alkaa valmistautua arkiaamuun...

Nyt yritän tässä heräillä kahvikupposen avulla ja ponnistella kouluhommien pariin. Ööh, ei kyllä millään jaksaisi. Hurjan työntäyteinen viikko edessä joten ei auta nahjustella.

Onkos täällä ketään mun kanssa enää piinailemassa Siili74:sen lisäksi? Mulla taisi olla inssi muutamaa päivää myöhemmin, joten olenko kohta täällä ihan yksin? Onko [b] Mijora [/b] siirtynyt marraskuun listalle, samoin kuin muistaakseni [b] Mörötin-81? [/b] Hui kun pelottaa että itsekin sinne siirryn viikonloppuna, mie en taho!

Nyt toiveidentäyteistä viikkoa kaikille!

Lilium

Vierailija
111/125 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin clearbluella...

Ultra olisi sitten marraskuun lopulla. Hcg oli päälle 80, onko kokemuksia paljon sen pitäisi olla? Viikkoja tänään tasan neljä.

Aurinkoista loppuviikkoa kaikille!!

Vierailija
112/125 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep, pp 11 ja nyt ne mahapistokset sitten taas alkoivat, ihan niin kuin viime kierrossakin pp 11. Alavatsassa oikealla tuntuu melkein jatkuva pieni pistos, välillä enemmän, välillä vähemmän. Lugetko tälläistä aiheuttavat? No, se on niin yksilöllistä mutta pakkausselosteessa sanotaankin että voi aiheuttaa mahakipuja.

Lisäksi tänään tuli 30 min. lounaan jälkeen tosi huono olo ja närästys. Istupa siinä sitten luennolla ja yritä röyhtäillä muka huomaamattomasti. Ei oikein onnistunut. Purin hammasta ja olo alkoi vähän helpottaa mutta pahimmillaan kesti tunnin verran. Ei se vieläkään ihan ohi ole mennyt ja nyt on mennyt jo neljä tuntia. Toivottavasti ei ole mikään vatsatauti iskemässä kun kaikenlaista tuntuu olevan liikenteessä. Taitaa olla jotain psykosomaattista...

Tuikku22, ihan hyvältä kuulostaa tuo Hcg 80 kun rv on vasta noin vähän. Joillakinhan on ollut puolet vähemmän ja matalampikin ja hyvin on noussut siitä eteenpäin mentäessä. Tosin en tiedä asiasta yhtään tämän enempää mutta tuon hormoonin nousu on hyvin yksilöllistä ja voi noista hyvinkin hitaasti. Sanoivatko lääkärissä siitä mitään? Nyt vaan oikein makoisaa ja helppoa raskausaikaa, mahtaa se tuntua ihan ihmeelliseltä plussata!? Omalla kohdalla se tuntuu jotenkin käsittämämättömän kaukaiselta mahdollisuudelta...

Jaahas, nyt on pakko jatkaa kandityön kirjoitusta vaikka millään ei jaksaisi. Koko päivän on väsyttänyt ihan hulluna. Onko kellään tullut lugesta " jatkuvaa" väsymystä? Ohjeissa puhutaan ohimenevästä väsymyksestä 1-3 h lääkkeen oton jälkeen. Mulla ei kyllä jää tuohon muutamaan tuntiin. kai se on tämä kaikenkattava harmaus mikä ulkona vallitsee ainakin jo toista viikkoa eikä loppua näy.

Sorry et tuli vähän tämmönen marmatusviesti. Tuntuu vaan kierron loppu olevan just niin kuin aina ennenkin, kaikenmaailman oireilla kiusataan ja nega sieltä tipahtaa perjantaina kuiteski. Se mikä on positiivista on, ettei tähän kiertoon finnit yltyneet sellaisiksi kuin viimeksi Pregnylin pistämisen jälkeen. Silloin laskin suun ympärillä ja leuassa olevan 10 eri vaiheessa olevaa finniä! Huh huh! Yleensä on se yksi tai kaksi tädin käynnin yhteydessä tai suklaahimon vallattua... ;D

Palaillaan astialle!

Vierailija
113/125 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkat alkoi tänään kuten aavestelinkin. Kohti uutta ja viimeistä inssiä, kunhan tästä suosta taas noustaan...

Liliumille peukkuja!

Siili

Vierailija
114/125 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että mikä harmi ettei inssi tuottanut kohdallasi tulosta, Siili74. Mäkin varaudun samaan mutta kiitos kovasti peukutuksista.

Opiskelukiireet painaa päälle joten kirjoittelen enemmän toisella kertaa. Että maikat osaakin antaa joskus työläitä tehtäviä, jaiks... opiskelen siis yliopistossa, Siilin kanssa samaa vuosikertaa. Eikä mitään uutta raportoitavaa olekaan, pp12 menossa ja samanlaista mahanippailua havaittavissa kuin eilenkin mutta ei onneksi mitään häiritsevää.

Päivän jatkoja kaikille ja Siilille pikaista piristymistä! ;D

Lilium

Vierailija
115/125 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtien, ja rinnoissa kummallisia tuntemuksia - ei vihlontaa eikä pistelyä mutta semmosta " muilutusta" . Työkavereillekin kiukuttelen, miehestäni nyt puhumattakaan... Menossa nyt pp11.

Edelleen olen kovin pessimistinen, onhan mulla näitä " selviä raskaustuntemuksia" ollut ennenkin joten jotenkin olen ihan varma että täti tulee kylään viimeistään viikonloppuna. Kenties ekaa kertaa käytössä olevat luget pistää kropan tämmöseks? Ja jatkuva asian miettiminen ja stressaus?

Musta on kyllä tullu tässä reilun kahden lapsettomuusvuoden aikana semmonen peruspessimisti että en varmaan usko olevani raskaana ennenkuin vauveli tupsahtaa ulos...

Vierailija
116/125 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä menee kp6, ja uusi inssi sitten viikolla 46 tai 47. löytyisköhän tuolta marraskuun inssipino..

Vierailija
117/125 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

... eli yhtäkkiä mieli on ihan maassa. Mites se nyt näin? Aamu oli ihan mukava, kävin kuntoilemassa, hammaslääkärissä ja sitten kirjaston kautta kotiin. Kotimatkalla alkoi bussissa mekastavat teinit ärsyttää ihan suunnattomasti, olisin melkein voinut ärjäistä niille että turpa kiinni! Taitaa täti kuikuilla jo nurkan takaa...

Voi vitsi, me taidetaan Amppis76 olla ainoita tässä ketjussa piinailijoita? Huhuu, oletko kuulolla? Vähän mälsää tavallaan tämä kuukausikohtaisen ketjun loppuhännillä olo kun melkein kaikki muut on ehtineet jo siirtyä muualle. No, niinpä teen sitten minäkin ihan varmasti huomenna, nega sieltä ihan varmasti tulee. Voi itku kun itkettää ja masentaa jo valmiiksi! Vaikka kuinka yrittää valmistautua siihen negaan niin kyllä se taas tulee kirpasemaan ja pahasti. Menee varmaan vollotukseksi koko huomispäivä. Ja kauhee stressi kouluhommista, ei yhtään auta fiiliksiä. Ja niin löysä olo kuin olla ja voi. No, saapahan lopettaa luget tähän iltaan, loppuu sen töhnän kanssa pelleily vähäksi aikaa. Ja kaikkien mahanippailujen vahtaaminen jotka on vaan hormoonien aiheuttamia.

Sorry kun tuli näin mollivoittoinen viesti, piti vaan päästä purkamaan fiiliksiä jonnekin. Toivottavasti piristyn ennen kuin mies tulee kotiin, se tulee niin helposti pahalle tuulelle itsekin jos kiukuttelen turhasta. Kukapa ei! Vaikka kyllä se yrittää ymmärtää näitä naisten tuittuiluja...

Amppis76, tulethan kertomaan kuulumisia? Toivottavasti sulla on hyviä sellaisia!

Lilium, pp14

Vierailija
118/125 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä seuraan tätä ketjua ja pidän peukkuja Liliumille ja amppikselle!

Mulla on vielä mieli maassa negasta, mutta uusi kierto on jo käynnissä ja kohti neljättä ja viimeistä inssiä mennään. Clomeja on tarkoitus nyt syödä pitempään kuin viime kierrossa, ja ensi viikolla on jo ultra. Niin se aika menee!

Siili

Vierailija
119/125 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen käynyt joka päivä täällä katselemassa kuinka lokakuulaisilla menee mutta hiljaista on tosiaan ollut.

Mulla tänään pp13 ja testaan kiltisti lääkäreiden ohjeiden mukaan vasta huomenna... olen aikas varma että nega tulee, on jo toista päivää sellanen olo että menkat alkaa ihan kohta.

Tietysti on näitä raskaana olemisen merkkejä edelleenkin vaikka mitä: jano, tosi arat rinnat, vatsan muiliminen, kiukuttelu, kuvittelen haistavani vaikka mitä herkemmin ja just sopivasti tänään flunssakin pamahti päälle...

On kyllä piinailu menny tosi hitaasti, tuntuu että inssistä on menny vaikka kuinka kauan!

Heti aamulla meinaan testata ja tuun kyllä tänne heti kertomaan kuinka kävi. Näkymisiin täällä huomenissa!

Vierailija
120/125 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja ehkä pikkusen parempi fiilis onkin jo kun sain purettua oloa tänne ja tirautettua pienet itkutkin. Joo tiedän, ihan turhaa vollotella etukäteen mutta minkäs voi kun mä aina masennun jo ennen testaamista.

Kiva, että Siilillä on vielä inssimahdollisuus edessä ja että pääset pian taas tositoimiin. Niinhän sitä pitääkin suhtautua, aloilleen jääminen ja sureminen ei auta pitemmän päälle. Mutta on luonnollista, että tuntee pettymystä jonkun aikaa epäonnistuneen yrityksen jälkeen, tunteita ei saa padota sisälleen ja ihmisiähän tässä ollaan!

Amppis, me testaillaan sit molemmat huomenna. Huih, lähettelen hurjat [color=red] +++++++++++++++++++++SÄDETYKSET [/color] sulle!

Huomenna sitten taas tiedetään missä mennään. ;D

Lilium

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi