Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1700 eur/kk brutto, tulisitko sillä meille hoitajaksi kotiin?

Vierailija
18.06.2010 |

Voisimme palkata meille hoitajan kotiin kun menen töihin marraskuussa. Asumme Helsingissä. Hoidettavia olisi 1v10kk poika, eskarilaisen ja kahden tokaluokkalaisen (oma lapsi ja hänen kaverinsa) iltapäivähoito. Hoitoaika klo 8:30-16:30.

Entä lähtisitkö samalla palkalla jos olisi kaksi alle 3-vuotiasta?

Koulutuksesi ja työkokemuksesi?

En siis tältä istumalta ole palkkaamassa vaan kyselen vain voisiko olla kiinnostusta.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta haluan ensin miettiä tämän asian loppuun asti. Laitan mol.fi varmaan ilmoituksen jos päädymme hoitajan palkkaamiseen.

ap

Olen ilman vakituista työtä siksi etten pääse päiväkodin työaikojen mukaan olemaan työssä, aikainen aamu jopa klo.6.00 ei käy ja en voi olla klo 18.00 jälkeen. Teillä työaika sopisi minun kulkuneuvojeni aikatauluun. Ei ole ajokorttia, joten yleisillä kulkisin. Voisitte saada ehkä jotain tukeakin koska olen 57v ja ainakin joskus luin sellaisesta. Olen ollut mm.johtajaperheissä lastenhoitajana, erään suuren sairaalan ylilääkärin lapsenlasta hoitamassa jne. Työtodistukset kaikista. Minulla on vuosien kokemus päiväkodeissa sekä aikoinaan yksityisenä puistotätinä 1970-luvulla Pakilan puistossa... Palkka riittää minulle nykyisessä tilanteessani. Mieluimmin maksamasi palkka kuin ilman sitä, on kantani. Jos laitat mol.fi niin lueskelen, jos muuten olet kiinnostunut minulla on gmail sähköpostiosoite...

Vierailija
22/27 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kyllä tienaa puolet enemmän kuin minä, mutta minäkin haluan jo töihin, olen ollut kuusi vuotta kotona (pätkissä)... Itsellä bruttopalkka vähän yli 4000 euroa/kk eli ei kyllä hirveän paljon jäisi käteen, mutta kun haluan takaisin töihin enkä ehkä ihan raaskisi viedä vielä pientä isoon päiväkotiryhmään. ap

työksenne, jos on varaa maksaa noin paljon lasten hoidosta?

Ja jos olisin sinä ottaisin lennosta tuon 57-vuotiaan joka tuossa kirjoitteli, varsinkin jos työtön työnhakija - saisit suuren osan palkasta palkkatukena PLUS se että hänellä noin hieno työkokemus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuli sitten mieleen kysellä av:lta perjantai-iltana.

Vierailija
24/27 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

me olemme joutuneet maksamaan hoitajille 2000 e/kk vähintään, jotta olemme saaneet oikeasti hyvän. Mutta hyvä, jos tuolla saa hyvän hoitajan.

Vierailija
25/27 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1970-luvulla yksinhuoltajaksi kolmen alle neljävuotiaan kanssa, nuorin vauva, perustin oman puistotätiyrityksen Pakilaan jossa samalla sain hoitaa omat pienet lapseni. Lisäksi oli 22 muuta lasta. Olimme puistossa sekä aamupäivisin että vielä uudellen iltapäivisin.

Oltuani yksinhuoltajana muutaman vuoden menin naimisiin nykyisen mieheni kanssa, meillä on 3 yhteistä lasta, joten kokemusta kuuden lapsen äitinä.

Olen ollut perheissä lastenhoitajana, ensin kun olin nuori ja kävin iltakeskikoulua, sain lukea päivisin perheen vauvan nukkuessa. Siihen aikaan äitiyslomat olivat vain muutaman viikon. Yleensä hoitamani vauvat olivat alkaen 2kk. Sairaalan ylilääkärin lapsenlapsi oli vastasyntynyt kun he tarvitsivat hoitajaa kotiin.

Puistotätityön jälkeen sain työn HS:n ilmoituksesta tehtaanjohtajan 3 viikkoisen vauvan hoitajana. Omat lapseni vein päivähoitoon, koska olivat jo isompia puistotyöni jälkeen.

Monesti päiväkodissa harmittaa kun ei ole tarpeeksi aikaa lapsille, niin että saisimme tehdä asioita rauhassa ilman kellon katsomista ja aikataulun kiireitä.

Perheessä hoitajana on yleensä mahdollisuus olla lasten kanssa enemmän. Ei nyt ihan pelkän rahan takia ole kivaa tehdä työtä, jokin sisältö on eteenpäin vievä ja palkitseva.

Olen ollut myös muutamassa ensimmäistä toimikauttaan aloittavassa vaihtoehtopedagogiikan päiväkodissa, opiskelin alaa ja olen viihtynyt erinomaisesti, päiväkotien aukioloaika on nykyään sellainen etten voi vakituisesti enää olla. Muut joutuvat tekemään osan vuoroistani, eivät tykkää tietenkään, ja olen vain sijaistanut ns. keskivuorolaisena.

Muistan kuinka vuosia sitten ensimmäistä toimikauttaan aloittavassa leikkikoulussa, työni alkoi aina vasta klo.9.00 (mutta olin kulkuneuvojen määräämänä jo klo.7.30 työpaikalla)

Oli kaksi 3 tunnin leikkikouluvuoroa, annoin ilomielin lasten tulla aamulla jo ennen leikkikoulun alkamista, joku äiti saattoi mennä labraan tai kampaajalle jne.

Oli mukavaa kun sai jonkun lapsen kanssa olla välillä kahden, sai huomata lapsessa paljon niitä asioita joita ei yli kymmenen lapsen kanssa aina huomaa.

Vierailija
26/27 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

numerolla 29

Vierailija
27/27 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisin mielellän olen lähihoitaja opiskelija, opiskelu jäi nyt tauolle. Mitä mieltä olet jos hoitaja ottaisi yhden lapsen mukaan? Täällä olisi ainakin energinen 1 lapsen äiti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi