1700 eur/kk brutto, tulisitko sillä meille hoitajaksi kotiin?
Voisimme palkata meille hoitajan kotiin kun menen töihin marraskuussa. Asumme Helsingissä. Hoidettavia olisi 1v10kk poika, eskarilaisen ja kahden tokaluokkalaisen (oma lapsi ja hänen kaverinsa) iltapäivähoito. Hoitoaika klo 8:30-16:30.
Entä lähtisitkö samalla palkalla jos olisi kaksi alle 3-vuotiasta?
Koulutuksesi ja työkokemuksesi?
En siis tältä istumalta ole palkkaamassa vaan kyselen vain voisiko olla kiinnostusta.
Kommentit (27)
Olen koulutukseltani lähihoitaja, muutaman vuoden työkokemus päiväkodissa ja muutamanvuoden kokemus vammaisista lapsista/nuorista. Hoitaisin myös kahta alle 3-vuotiasta tuolla samalla palkalla.
Tarjoamasi palkkahan on sama kun esim meidän kunnassa päiväkodissa hoitajalla (ja siellä on enemmän lapsia kuitenkin hoidettavana). Alle tuon en kuitenkaan lähtisi. Minulle riittää että palkalla pärjää ja että työ on mieluisaa :)
Tosin olen koulutettu lto (työkokemusta 14 vuotta), mutta en usko että kukaan alan koulutuksen omaava lähtisi tuolla palkalla ja työajalla töihin. Kouluttamaton tai opiskelija voisi suostuakin.
Vastuullinen kokopäivätyö, jossa joutuisin koko ajan pinnistelemään, että jaksaisin.
Ehkä jotain 4500 e/kk voisi olla rajana, että harkitsisin.
Tosin olen koulutettu lto (työkokemusta 14 vuotta), mutta en usko että kukaan alan koulutuksen omaava lähtisi tuolla palkalla ja työajalla töihin. Kouluttamaton tai opiskelija voisi suostuakin.
mun ihanne
on noin huono? Meillä kouluttamaton ryhmäavustaja saa tuon verran palkkaa.
Olen koulutukseltani lähihoitaja, muutaman vuoden työkokemus päiväkodissa ja muutamanvuoden kokemus vammaisista lapsista/nuorista. Hoitaisin myös kahta alle 3-vuotiasta tuolla samalla palkalla. Tarjoamasi palkkahan on sama kun esim meidän kunnassa päiväkodissa hoitajalla (ja siellä on enemmän lapsia kuitenkin hoidettavana). Alle tuon en kuitenkaan lähtisi. Minulle riittää että palkalla pärjää ja että työ on mieluisaa :)
ovat vielä pieniä enkä ole heitä hoitoon vielä ajatellut laittavani.MUtta siis ajatustasolla, tuolla palkalla voisin kyllä lähteä vastaavaan työhön. Koulutukseltani olen yo, työkokemusta muutama vuosi päiväkodissa sekä pienten että isojen ryhmissä sekä erityisryhmässä. Niin ja itsellä 2 lasta.
on 40 tuntia viikossa. Päiväkodissa työskennellessä viikkotyöaika on max. 38,15 ja palkka parempi. Siitä yksinkertaisesta syystä tuo palkka ja siihen kuuluva työaika ei kohtaa.
työhön ei kuulu muuta kuin lapsista huolehtiminen (en olisi mikään kodinhoitaja), saisin syödä, vanhemmat hankkisivat tai olisi "määrärahaa" askartelutarvikkeita ym. jotta saisi touhuta kaikkea kivaa.
Niin ja jos koulutusta vastaavaa työtä ei olisi.
lto
ap
on 40 tuntia viikossa. Päiväkodissa työskennellessä viikkotyöaika on max. 38,15 ja palkka parempi. Siitä yksinkertaisesta syystä tuo palkka ja siihen kuuluva työaika ei kohtaa.
Lapsiahan on vähemmän, kuin päiväkoti ryhmässä/aikuinen, joten eihän palkkakaan voi olla sama.
Minusta todella hyvä palkka lapsimäärään nähden.
on noin huono? Meillä kouluttamaton ryhmäavustaja saa tuon verran palkkaa.
Olen koulutukseltani lähihoitaja, muutaman vuoden työkokemus päiväkodissa...
Tuo siis peruspalkka. Itse olin ympärivuorokautisessa päiväkodissa joten sain siis myös lisiä ihan kivasti :)
Tämä "määräraha" askartelutarvikkeita varten oli hyvä vinkki, en ollut tullut ajatelleeksi!. Syödähän ihmisen toki pitää mutta en tiedä miten sen järjestäisi kun olen häävi ruuanlaittaja itse. No, jos ne omat laittamat kelpaisi niin niitähän voisi sitten mikrossa lämmitellä?
ap
työhön ei kuulu muuta kuin lapsista huolehtiminen (en olisi mikään kodinhoitaja), saisin syödä, vanhemmat hankkisivat tai olisi "määrärahaa" askartelutarvikkeita ym. jotta saisi touhuta kaikkea kivaa. Niin ja jos koulutusta vastaavaa työtä ei olisi. lto
saa suunnilleen tuon palkan. Sillä koulutuksella voisin tehdäkin, mutta koska koulutusta on enemmän, hakeudun paremmin palkattuihin töihin. Et ap kertonut palkan ja työajan lisäksi esim. loma-ajoista. Onko hoitajalla palkallista lomaa vai ei?
työksenne, jos on varaa maksaa noin paljon lasten hoidosta?
Tarvitsisimme hoitajaa marraskuusta kesäkuuhun, näillä näkymin. Lomat kai tietenkin kertyvät jo lain mukaan eli 2 lomapäivää kuukaudessa kun on ollut alle vuoden töissä? Ne sitten maksettaisiin rahana työsuhteen päättyessä kesäkuun lopussa. Palkattoman viikon talviloman voimme järjestää koulujen talvilomalla.
ap
saa suunnilleen tuon palkan. Sillä koulutuksella voisin tehdäkin, mutta koska koulutusta on enemmän, hakeudun paremmin palkattuihin töihin. Et ap kertonut palkan ja työajan lisäksi esim. loma-ajoista. Onko hoitajalla palkallista lomaa vai ei?
Olen ilman vakituista työtä siksi etten pääse päiväkodin työaikojen mukaan olemaan työssä, aikainen aamu jopa klo.6.00 ei käy ja en voi olla klo 18.00 jälkeen.
Teillä työaika sopisi minun kulkuneuvojeni aikatauluun. Ei ole ajokorttia, joten yleisillä kulkisin.
Voisitte saada ehkä jotain tukeakin koska olen 57v ja ainakin joskus luin sellaisesta.
Olen ollut mm.johtajaperheissä lastenhoitajana, erään suuren sairaalan ylilääkärin lapsenlasta hoitamassa jne. Työtodistukset kaikista.
Minulla on vuosien kokemus päiväkodeissa sekä aikoinaan yksityisenä puistotätinä 1970-luvulla Pakilan puistossa...
Palkka riittää minulle nykyisessä tilanteessani. Mieluimmin maksamasi palkka kuin ilman sitä, on kantani. Jos laitat mol.fi niin lueskelen, jos muuten olet kiinnostunut minulla on gmail sähköpostiosoite...
Mies kyllä tienaa puolet enemmän kuin minä, mutta minäkin haluan jo töihin, olen ollut kuusi vuotta kotona (pätkissä)... Itsellä bruttopalkka vähän yli 4000 euroa/kk eli ei kyllä hirveän paljon jäisi käteen, mutta kun haluan takaisin töihin enkä ehkä ihan raaskisi viedä vielä pientä isoon päiväkotiryhmään.
ap
työksenne, jos on varaa maksaa noin paljon lasten hoidosta?