PCO-plikkojen lokakuun kuulumisia
Hei kaikille!
Tuolla luin, että Fiona päivittelee tietoja kun uusi pino laitetaan. Nyt saapi sitten kohdalleni lisätä la 22.5.06=) Totta se on!!! Tulin juuri ultrasta ja siellä pompotteli pienen pieni sydän ja mitta 10,5mm vastasi täysin viikkoja=:)
Onnea matkaan teille kaikille hoitoihinne ja toivotaan että saan pian lukea teidän hyviä uutisia=)
H-R +nupukka 7+2=)
Kommentit (42)
Hei vaan!
Nyt sitten valmistaudumme ekaan inssiimme. Nyt menossa kp4 ja clomit kp3-7. Ens ke meeen ultraan ja sit alkaa piikitys, en vaan vielä tiedä mitä piikitän.
Onko teillä kokeneemmilla infoa siitä, että siirtääkö ne piikitykset oviksen ajankohtaa? Mulle kun hoitaja sanoi puhelimessa, että ovis tod.näk. ajoittuu viikonlopulle ja minun laskujen mukaan se ois ke, kp15, niinkun yleensä on ollut clomien aikana. No jos menee kotihommiks, ni en usko onnistumiseen, on sitä niin monesti jo yritetty..
Kohta varmaan vois availla uutta pinoa marraskuulle. Jospa useampi ehtis sit kertoilemaan kuulumisaan.
Seruska
Onpas pino hiljentynyt. Mullakaan ei ole tällä hetkellä aikaa täällä pahemmin olla, työkiireitä...
Oltiin suunnittelussa tänään, Primolutit aloitetaan ensi viikon ma, sitten vaikka mitä, en enää edes muista ;)
Ja tosiaan, mulla on ollut luomuovulaatio ja sillä laiskemmalla puolella!! Eli joudun tekemään tässä ensi viikolla raskaustestin, koska primolut lopetetaan sitten heti siihen....
Oiski ironista, että kaiken jälkeen tärppäis luomuna, heh!
Ajateltu IVF osuu viikolle 48, pitäiskö laittaa piinispino pystyy :)
moi ja heips kaikille tutuille!!
t. kurnau