Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin sinulla oli omia iltamenoja / tyttöjen ilta / biletystä tms. vauvan saannin jälkeen?

Vierailija
18.06.2010 |

Itse kävin leffassa tyttöporukassa, kun vauva oli 4kk, samalla viikolla parilla siiderillä kavereiden kanssa ja siitä viikon päästä pitkällä ja kostealla lounaalla. Hoitajana vauvan isä tai mummi, lypsymaitoa jääkaapissa :) Ekat kuukaudet itsellä meni niin sumussa, etten kaivannut yksin mihinkään, mutta 4kk kohdalla alkoi tehdä mieli saada omaakin aikaa ilman vauvaa, ja myöskin pientä rentoutusta siiderilasin kanssa.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva kohta 9 kk. Ei vaan pysty, koska nukahtaa vaan tissille. En raaski jättää huutamaan kotiin kuka sitten hoitaisikin.

Vierailija
42/54 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä kakkosesta olen ollut baarissa kerran, kun vauva oli tasan 2kk. Kaveri tuli kylään toiselta puolen Suomea ja haluttiin lähteä kahdestaan juttelemaan rauhassa. Nyt vauva 6kk ja tuo on ainoa kerta.

Esikoisesta taidettiin käydä miehen kanssa yhdessä aina joskus muutamalla. Hoitajana toimi miehen aikuinen tyttö edellisestä liitosta ja korvikkeella syötti kuten nyt tämä pienempikin ruokittiin korvikkeella tuo minun "biletysreissu".

Ikää 34.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen ensimmäistä kertaa lähdössä tyttöjen kanssa tuulettumaan kahden viikon päästä.

Vierailija
44/54 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kaverin kanssa pizzalla ja shoppailemassa. Tämä siis viidennen lapsen syntymän jälkeen, joka joutui heti synnyttyään lastenosastolle viikoksi antibioottihoitoon.

Vierailija
45/54 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä se on. vanhemmuus.

Vierailija
46/54 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä ollut, lapsi kohta 11kk. Toisaalta ei haittaa, koska mies hoitaa muuten lapsen ilta- ja aamutoimet ja viikonloppuisin lähes kokonaan.

Vierailija
47/54 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lähdin ekan kerran ulos. Enpä taas ole sen jälkeen päässyt yli puoleen vuoteen mihkää.

Vierailija
48/54 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin syömässä ja juomassa ystävän kanssa. Imetys oli juuri (ikävä kyllä) loppunut.

Kotona olin kyllä juonut jo aiemminkin illanistujaisissa, mutta maltillisesti, koska vielä imetin ja koska lapset mukana juhlissa.

Vierailija
49/54 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä "MINUN juoksut on juostu jo ennen lapsia", "äidit ei voi juoda, olematta alkoholisteja (vähintään)" tai muut yhtä jyrkkämielipiteiset mammat taitavat itse himoita baanalle, mutta kas, eipäs iskäliini taida hoitaakaan vauvaa, eikä välttämättä ole mummeja/kummeja tms. lähiverkkoa, jotka hoitaa TAI nämä mammat ovat NIIN ylettömän korvaamattomia tässä äidin roolissa, jotta edes parin tunnin/illan/parin viinilasin nauttiminen on EHDOTTOMASTI väärin ja kiellettyä.

He eivät ehkä kykene ajattelemaan, että joku muu hoitais lasta samallatavalla kuin he, joka siis on ehdottoman ABSOLUUTTISEN oikein.

Miten te syyllistäisitte esim. tuntemaani äitiä, joka vauvasta joutuu olemaan erossa pitkiä aikoja, koska esikoinen sairastui erittäin vakavasti ja on satojen km päässä sairaalahoidossa? vaikka kyse ei ole viinilasillisesta tai muustakaan, mutta kyllä nämä oikeasti pistää realiteetit taas kuntoon.

ERI asia on JOS ei ole oikeasti halua/tarvetta. Sitä ei sitten ole. Johonkin teilläkin varmasti tarve on, esim shoppailla rauhassa? vai voiko tästä edes unelmoida teidän tilanteessa??

Mutta älkää nyt hyvät ihmiset tehkö kenestäkään alkoholistia jos vauvan saannin jälkeen "erehtyy" ulkona käymään. VOI KAUHISTUS!

Vierailija
50/54 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen kerran kävin kun vauva 6kk. Nyt vauva 9kk, mutta en ole taas käynyt missään.. tekisi mieli lähinnä nukkua, ei rillua missään, edes elokuvissa.

Vierailija
51/54 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen kerran kävin kun vauva 6kk. Nyt vauva 9kk, mutta en ole taas käynyt missään.. tekisi mieli lähinnä nukkua, ei rillua missään, edes elokuvissa.

Vierailija
52/54 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva kohta 9 kk. Ei vaan pysty, koska nukahtaa vaan tissille. En raaski jättää huutamaan kotiin kuka sitten hoitaisikin.

myös täsmälleen näin

Vierailija
53/54 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taisi olla yli vuoden.

Vierailija
54/54 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eihän se kannata jos ei haluta, mut ei kannata muita tuomita jos käyki! Äiti julistetaan heti juopoksi ku käy pari kertaa bilettämässä ja isä saa sitte riehua ulkona niin paljon kun haluttaa.

Itse olen reilu 20v yhden lapsen yh. Menin ensimmäisen kerran bilettään kun lapsi oli 6,5kk. Rakastan lastani enemmän kuin mitään ja kova on ikävä kun menee hoitoon, mutta kyllä äidinki pitää joskus päästä ulos ja nauttia kavereiden kanssa olosta... anteeksi kirjoitusvirheet, melko kiireellä kirjotin tämän..