Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin osa ihmisistä pukeutuu kauhean tylsästi - jopa lomalla

Vierailija
17.06.2010 |

Perusfarkkuja, t-paitaa, capreja, crockseja, vaatteissa ei mitään erikoisempaa jujua. Jos olet yksi heistä, niin miksi?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen jota en tunne ja joka ei koskaan edes mua tapaa tai näe? Hohhoijaa....

Vierailija
2/14 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miksi olet itse tyytyväinen niin? ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sellaiseen tyyliin tylsisty ja kaipaa vaihtelua?

Vierailija
4/14 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tekee omasta pukeutumisestasi ei-tylsää?

Vierailija
5/14 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin yksinkertaista se on. Ei ole myöskään helppoa olla se eri lailla pukeutuja. Minä pukeudun hieman massasta erottuvasti; paljon värejä, koruja, meikkaan aina jne. Saan osakseni aina silloin tällöin muilta mammoilta kerhoissa tai puistoissa päästä varpaisiin katseita ja puhumattomuutta, mutta ei se haittaa. Olen oma itseni ja on myös paljon kivoja mammoja, jotka eivät välitä vaikken pukeudukaan kuten suurin osa:)

Vierailija
6/14 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei hirveästi ajan myötä muutu, mutta katson vähän mikä kulloinkin on muodissa ja maustan asuja sen mukaan. Ei niinkään mitään värien ja kuvioiden sekamelskaa, vaan persoonallisuus tulee vaatteiden materiaaleista ja leikkauksista. Ja naisellinen pyrin olemaan tilanteesta riippumatta. Paljon hameita, mekkoja, hauskanmallisia paitoja ja tunikoita. ap

Vierailija
7/14 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkin olet ihana. ap

Vierailija
8/14 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vastaus on yksinkertaisesti raha, mahdollisesti aika. Meillä on neljä pientä lasta ja olen ollut viimeksi töissä kymmenen vuotta sitten. Itse olen se viimeinen vaatetettava. En pidä tyylistäni vaan haluaisin pukeutua eri tavalla-kivemmin. Suoraan sanottuna tylsä tyyli on halpa, koska sitä voi pitää vuodesta toiseen. Jos olisi aikaa kytätä tarjouksia ja tutkia alennusmyyntejä niin voisi tehdä hyviä löytöjä. Haaveilen kyllä siitä ajasta, kun menen taas töihin. Silloin minun vaatekaappi pullistelee vaatteita :)

Vierailija
9/14 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin osa äideistä ja naisista ei halua kiinnittää ylimääräistä huomiota itseensä. Naisellista naista ja huomiota herättävää naista pidetään edelleen jotenkin epäilyttävänä Suomessa.

Vierailija
10/14 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulle kuuluu, miten muut pukeutuu? Tutki sitä oman pääsi sisustaa, ettei ahdista noin paljon!

Vierailija
11/14 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan näyttää perushyvältä. Viihdyn kun on tavalliset, oman oloiset vaatteet päällä. Joskus joku yllyttää mut ostamaan jonkun kivan, erikoisemman vaatteen, joka voi näyttää ihan hyvältä, mutta en sit kuitenkaan osaa olla.

Yritän muutenkin pitää kiinni ajatuksesta, että saatan näyttää tylsältä, mutta sisältä olen kiinnostava :-)

Vierailija
12/14 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännöllisyys!!!

Vierailija
13/14 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä on helppo ja mukava olla.

Vierailija
14/14 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskojen ja/tai persoonallisten vaatteiden kanssa menee helposti enemmän aikaa (etsiessä/ommellessa) tai rahaa. Massatavaraa saa halvalla, ja helposti. On myös helpompi pukeutua kuin muut, sulautua porukkaan ja olla tavallinen.

Itse pukeuduin opiskeluaikoina miten halusin ja sain siitä kyllä aina negatiivistakin huomiota. Ajan kanssa rauhotuin eli en halua enää huomiota ja pukeudun aika tavallisesti. Vaikka on minullekin tärkeää että värit sopii yhteen jne. Niin ja että värejä pitää olla. Ahdistaa musta-ruskea-farkunsininen pukeutuminen...

Mutta ymmärrän siis hyvin kaikkia jotka on ihan tavallisia vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän