Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Vesku Loiri ja muut noitanäppyläiset eivät leikkauta patteja naamastaan?

Vierailija
17.06.2010 |

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=2204638

Tunnen itse yhden naisihmisen, iältään noin nelikymppinen ja hänellä on samanlaisia patteja kasvossa kuin Vesa-Matti Loirilla.

Huomio kiinnittyy liikaa noihin ällöttäviin patteihin ja ihmettelen suuresti miksi noitanäppylöitä ei voi leikkauttaa pois. Mieluummin arpi kuin sarvi. Arven voi meikata huomaamattomaksi.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee fyysisesti huono olo tälläisistä ketjuista. Ei pattien tai syylien takia, vaan ilkeiden ihmisten. Ette varmaan osaa edes hävetä käytöstänne. 

Vierailija
42/62 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvoista kannattaa leikkauttaa tuollaiset näpyt pois. Minulla oli pahassa paikassa tuon näköinen näppy, eli lähellä silmää.

Se olikin sitten tyvisolusyöpää, joten hyvä että menin kun olin vielä pieni, koska se kasvaa ajan myötä ja mitä isompi se on, sitä isompi homma saada pois. Nyt saatiin pois jäädyttämällä, eli ei mitään arpia jäänyt. Oli toki reilun viikon ajan roisin näköinen, sitten vielä muutaman viikon näkyi, että jotain on tehty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa on leikattu kasvoista luomia, ja noihin on jääneet aikamoiset arvet. Leikkauksen teki yksi Suomen parhaista plastiikkakirurgeista, ja voin vaan kuvitella millaista jälkeä joku terkkarilääkäri olis saanut aikaan. Leikkaus oli aika kallis. Nyt en menis enää poistattamaan niitä.

Vierailija
44/62 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi ei todennäköisesti ole luomia. Yleensä tollaiset värittömät patit on rasvapatteja tai fibroomakasvaimia: ne kasvaa uudelleen tai sit jää kauhea arpi. Ja mitä ne oikeasti haittaa?

Vierailija
45/62 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2010 klo 18:44"]

Ei ole ihan tuollaisia, mut tummia luomia on. Ei mulla vaan ole varaa mennä niitä leikkauttaan.

erikseen mitään.

Kolme kertaa vuodessa laskutetaan ja se ei ole paljon. Tarvittaessa tk-lääkäri määrää erikoissairaanhoitoon eikä sekään paljon maksa.

ps. 7+4 ei ole enää 11, voihan varmeenne sentään

Luomi poistetaan vaan jos se on terveydelle vaarallinen. Terveyskeskus ei poista luomia jos niiden ainoa haitta on kosmeettinen

Vierailija
46/62 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itellä kasvoissa isoja luomia/patteja ym. ja kuulemma arvet olisi liian isot, jos niitä lähtisi poistamaan. Ja lisäksi arpia on kyllä todella vaikea meikilläkään peitellä, siis kuoppia! Hei haloo te pinnalliset persikkaihoiset, vois vähän hillitä ilkeyttä :(

Vierailija
47/62 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kahden viikon päästä tk:ssa konsultointi luomien poistoon. Kasvoissa on neljä luomea, nivusessa yksi ja rinnan alla yksi epämääräisen muotoinen.
Vuosi sitten koululääkäri leikkasi minulta nenän vierestä luomen pois ja siihen jäi todella pieni arpi jota pitää katsoa todella läheltä että sen huomaa.

Vierailija
48/62 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 19:51"]

Minustakin nuo ovat kauheita. Ymmärrän, että itse niihin tottuu niin, ettei niitä huomaakaan, mutta muiden silmiin ne loistavat. Pahimpia ovat ne, joista kasvaa karvoja, hyi kamala. Eikä siinä ole minusta mitään pinnallista, ne vaan näyttävät kamalilta ja vievät ruokahalun.

Mieheltäni on poistettu kasvoista kolme luomea ennen minun tutustumistani häneen ja arvet ovat aivan huomaamattomat. Riippuu vähän siitä, miten leikattuja alueita hoitaa ja puhdistaa luomien poiston jälkeen.

Tk:ssa ei maksa mitään.

[/quote]

Terveyskeskus ei poista luomia sillä perusteella että ne on rumia. 

Vierailija
49/62 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut luomet vaan tosi syviä ja silloin jää niitä kuoppia. Mulla just sellasia isoja luomia myös kasvoissa, joten saa kanssaihmiset sitten inhota mua sen takia, saakeli. Ei se hyvä hoito mitään vaikuta, jos on kaavittu pala pois!

Vierailija
50/62 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä tk-lääkärinä poistanut luomia ihan kosmeettisistakin syistä. Toki puntaroidaan hyödyt ja haitat etukäteen ja pohditaan kuinka suuri haitta on oikeasti. Lisäksi näpyt eivät tee ihmisestä rumaa, rumuus tai sen kokemus tulee jostain aivan muusta. Liian usein kanssaihmisen sanoista. 

Vierailija
51/62 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et vaan ymmärrä

Vierailija
52/62 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 20:59"]

Ei kauneuspilkkuja tarvi poistaa

[/quote]

Ne on rumuuspilkkuja. Kauneuspilkku on pilkku, ei karvainen syylä.

Vierailija
53/62 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Medfin.fi radioaaltokirurgia, googlatkaa. Suosittelen! Arveton luomenpoisto, nopea ja helppo. Parisataa maksaa, mutta on sen arvoista. 

Mulla oli musta iso luomi leuassa, josta kasvoi mustia karvoja. Eipä ole ollut moista ikävä, eikä arpea jänyt ollenkaan.

Vierailija
54/62 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2010 klo 18:45"]

on n. 1 cm halkaisijaltaan oleva, karvainen patti, joka vie minulta jopa ruokahalun jos joudun katselemaan sitä.

[/quote]

Varmaan tekee ihan hyvää läskeillesi olla välillä syömättä.

Vierailija
55/62 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse poistatin parisen vuotta sitten patin pois kasvoistani. Oli semmoinen samanlainen ällöttävä möhkö kuin tuolla Vesa-Matti Loirillakin. Plastikkakirurgi poltti sen veke laserilla, koko operaatio kesti ehkä minuutin. Ei sattunut, pieni polte vaan kävi ja patti pois! Ei mitään tikkeja tms. Sen jälkeen oli rupi, joka parani itsestään muutamassa viikossa. Siihen päälle arvenestovoidetta ja valmis. Pikkasen vaaleampi alue siinä on kuin muu iho, mutta ei sitä edes huomaa ellei ihan tiirailemalla tuijota ja miljoona kertaa parempi kuin se kamala patti. 

Eli suosittelen kyllä poistattamaan! Eikä missään terveyskeskuksessa voiveitsellä kaapien, vaan ihan plastikkakirurgilla, parisataa euroa maksaa, mutta sen väärti. Semmone patti kyllä rumentaa tosi paljon, vaikka muuten ois kuinka nätti. 

Vierailija
56/62 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on naamassa pari fibroomaa ja ne näyttää ihon värisiltä pieniltä luomilta.

Lääkäri sanoi ettei niitä kannata missään nimessä poistaa koska se arpi tulee olemaan isompi ja rumempi kuin itse fibrooma. Minulla on myös tuo keloidi-taipumus oli arvesta tulee paksu ja punainen :(

Vierailija
57/62 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

34 jatkaa vielä että se lääkäri oli eräs tunnettu plastiikkakirurgi niin luulisi että tietää mistä puhuu.

Vierailija
58/62 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalaisia paskakasoja sun kakarat on

Vierailija
59/62 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

just näitä jotka kysyy kovaan ääneen miksi toi setä on niin iso, miksi täti haisee aaagh mitä lapsia... 

Vierailija
60/62 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2010 klo 17:55"]

Teki mieli sanoa että leikkauta näppysi pois, en ollut kuitenkaan niin rohkea.

[/quote]Sairasta, jos häntä olisi jotenkin haitannut, olisi varmaan leikkuuttanut.