Miksi Vesku Loiri ja muut noitanäppyläiset eivät leikkauta patteja naamastaan?
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=2204638
Tunnen itse yhden naisihmisen, iältään noin nelikymppinen ja hänellä on samanlaisia patteja kasvossa kuin Vesa-Matti Loirilla.
Huomio kiinnittyy liikaa noihin ällöttäviin patteihin ja ihmettelen suuresti miksi noitanäppylöitä ei voi leikkauttaa pois. Mieluummin arpi kuin sarvi. Arven voi meikata huomaamattomaksi.
Kommentit (62)
josta kasvaa kolme pitkää mustaa karvaa. Aina välillä leikkaa ne karvat ja välillä nähtävästi unohtuu :(
Myönnän, minusta sen patin voisi leikata pois.
elämässään kuin ulkonäkö.
Kaikille (monille jopa, voisin kuvitella) tuollaiset asiat eivät vain ole mitenkään kiinnostavia. Repikää siitä!
hiusrajassa otsalla on yksi huge noitasyylä. Ihme, ettei ole leikkauttanut sitä pois.
leikkaisin kylla heti pois. Mutta ymmarran kylla jos on keloidi iho niin eipa se mitaan auta.
Mulla on ahterissa kolme jotain rasvapattia, ja ne häiritsee vaikka ovatkin persiessä.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2010 klo 18:46"]
En edes muistanut niiden olemassaoloa, ennenkuin luin tämän ketjun.
Nyt mietin ensimmäistä kertaa elämässäni niitä luomiani häpeissäni. : (
[/quote]älä turhaan, sairaita ihmisiä ketju täynnä.
Itseltäni on poistettu muutama luomi muualta vartalosta, kun vaatteet hankasivat niitä. Arvet ovat paljon isompia kuin luomet olivat ja näkyvät vielä vuosienkin jälkeen, vaikka ovatkin valkoisia. Pitäisi olla melkoinen möykky, ennen kuin ottaisin riskin ja alkaisin mitään kasvoistani poistattamaan, joten pienet luomet saavat olla siellä edelleenkin.
Minustakin nuo ovat kauheita. Ymmärrän, että itse niihin tottuu niin, ettei niitä huomaakaan, mutta muiden silmiin ne loistavat. Pahimpia ovat ne, joista kasvaa karvoja, hyi kamala. Eikä siinä ole minusta mitään pinnallista, ne vaan näyttävät kamalilta ja vievät ruokahalun.
Mieheltäni on poistettu kasvoista kolme luomea ennen minun tutustumistani häneen ja arvet ovat aivan huomaamattomat. Riippuu vähän siitä, miten leikattuja alueita hoitaa ja puhdistaa luomien poiston jälkeen.
Tk:ssa ei maksa mitään.
Voi teitä, aikuiset ihmiset. Ostakaa käytöksen kultainen kirja ja opiskelkaa se. Tulkaa sen jälkeen vasta uudelleen palstalle.
Loirin ohella myös Laura Närhen kasvoissa on häiritsevä patti.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 19:52"]
Loirin ohella myös Laura Närhen kasvoissa on häiritsevä patti.
[/quote]
Just olin tulossa sanomaan tätä samaa. Mä katsoin koko ajan sitä Närhen näppylää ja mietin että hyi, miksi se ei leikkuuta sitä. Samaa olen Loirista miettinyt, mutta ei niitä itseään sitten varmaan häiritse. Mua kyllä häiritsee ja inhottaa ne holjaa mielessäni.
No näyttääkö Loiri nyt muutenkaan siltä, että häntä ulkonäköasiat hirveästi hetkauttaisi?
Jos teitä inhottaa nuo näpyt, oksettavatko finnit ja aknearvet samalla tavalla?
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 20:38"]
Jos teitä inhottaa nuo näpyt, oksettavatko finnit ja aknearvet samalla tavalla?
[/quote]
Kyllä, mutta ei niin paljoa!
Loirilla on plakkarissa hieno ura, lapsia, kauniita naisia ja nakuttaa vuosi toisensa jälkeen 250-300 tonnin vuositulot. Eipä ole patit paljoa haitanneet.
HYI HYI HYI YÖK YRJÖ LENTÄÄ!!!!!!!!!
Minulta on poistettu 15-20 luomea yhteensä ja näistä 6 kasvoista. Yksi kasvoista perinteisellä tavalla ja viisi laserilla. Arvet ovat hyvin pienet ja peittyvät meikillä. Mutta laseroiduista yksi kasvoi takaisin, pienempänä kylläkin. Olen tyytyväinen että poistaminen luomet kasvoista.
Tuota ajatusmallia voisi luonnehtia jo melkolailla pinnalliseksi.