Lue keskustelun säännöt.
*****SUURPERHEKUUMEILIJAT VIIKOLLA 40*****
Kommentit (42)
Leannalle pahoittelut myöskin täältä. Ja kylläpä pisti vihaksi ystäväsi sanat. Jotku eivät vain ymmärrä miltä se tuntuu, vaikka olis jo kymmenen lasta ennestään.. :(
Mukavaa lomaa teille, jotka lähdette etelään..ihanaa!
Olisipa se useimmin mahdollista täältä pohjoisestakin, mutta kovin usein ei raaski ulkomaille suunnata, kun lentoliput jo helsinkiin maksavat saman verran (joskus enemmänkin) kun se itse matka ulkomaille sieltä etelästä =) Nauttikaa minunkin puolesta!
Ooops pannari käryää kohta,,,palataan!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ajattelin sinulle kertoa, että mikäli se johtuu tuosta kilpireuhasen liikatoiminnasta on se suht helppo korjata. Ite sairastuin liikatoimintaan
-94 syksyllä sain oikean lääkityksen ongelmakorjaantui ja seuraavana syksynä sainkin tytön. Noin raskauden puolenvälin pysyin jättämään liikatoiminta lääkkeet pois, kun vauva otti " kilpirauhasen työn" . Sitten taas n. 3kk synnytyksestä lääkkeet tuli takasin.
Kilpirauhasen liikatoiminnan kanssa mä olen tehnyt 2 lasta, ja kilpirauhasen leikkauksen jälkeen oon saanut 2 ja ootan nyt sitten kolmatta. Niin ja kilpirauhasta ei sii nyt ole mulla ollenkaan vaan saan ne elämälle tärkeät hormoonin purkista. ilman niitä en edes voisi tulla raskaaksi.
-Rölli kera 6 lapsen yhden masukin (sekä 2 ja ½ km)