Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*****SUURPERHEKUUMEILIJAT VIIKOLLA 40*****

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
07.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuestaan tekemässä testin ja näyttää viiva vaan tummenevan...

Joten kaipa se päätös etten halua enään näitä lokakuun menkkoja oli hyvä :)

Menkkamaista nippailua on havaittavissa kyllä, mutta toisaalta kun tuo + vaan tummenee niin kaiketi mä nyt sit olen raskautettu :)

vaalea se oli vieläkin tuo + mutta toisaalta eipä tuo pissi ollutkaan ku vajaa 2h.. ravattava on jatkuvasti.. hyvä että sai tuon piettyä.

Kaiketi sitä muuten on hullu, kun noita testejä tossa on niin tekisi mieli jatkuvasti vaan testailla ja katella viivan tuloa.. jep dille mikä dille..

Pikku hiljaa varmaan siirryn tuonne odottajiin, joten tulkaapas perässä ja kun sinne päästään niin ei hevilä poistuta!!!!!

Vierailija
22/42 |
07.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oi, kunpa itsekkin saisin pian viestittää yhtä iloisia uutisia. Meillä aloitellaan yritystä ensi kuussa...

Onnekasta odotusta! ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
07.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röllille onnittelut plussasta. Onnellista odotusta sinulle!

Meitsi pakkaa vauvanvaatteita varastoon vietäväksi. Vaikka kaikille vaatteille ei tahtonut löytyä tilaa, niin silti säilytin noita vauvan vaatteita täällä sisällä, että jos me se nyytti saataisiin niin ei tarvii ruveta puhtaista vaatteista tunkkasta hajua pesemään pois. No, lopulta tein niin, että pakkasin kaikki vauvanvaatteet ja muut pieneksi käyneet vaatteet muovipusseihin ja muovipussit lastasin pinnasänkyyn. Sain siis kaappiin lisää tilaa. No, nyyttiä ei ole meille kuulunut, joten pitkään on jo ollut mielessä, että pitäis lopultakin viedä koko pinnasänky sisältöineen varastoon. Nyt vihdoin ryhdyin toimeen. Osan pakkaan pahvilaatikoihin ja osa saa olla muovipusseissa. Pinnasängyn patja ja petarit täytyy laittaa jätesäkkiin. Jospa ne siellä säilyis hyvinä. Täällä sisällä meillä ei todellakaan ole sellaisia säilytystiloja... tai no, täytyy vielä katsoa jos sopis johonkin kaapin ja seinän väliin. JOS me se nyytti vielä joskus saatais, niin en haluais varastosta hakea homeista patjaa. Vaunun kankaisiinkin on jo alkanut tulla hometta. Täytyy nyt toivoa, että pääsisin niitä kankaita vielä jossain vaiheessa pesemään.

Mulla on tossa " projektissa" sellainenkin ajatus, että ehkä kun mä vien kaikki vauvan tarvikkeet varastoon, niin ehkä onnenpyörässä kääntyisikin suunta ja saisimme sen nyytin. Yritän siis tällaista huijaustaktiikkaa ;-). Lisäksi syynä on vielä sekin, että 7-vuotias poika alkaa pikku hiljaa pitää tuota huonetta omanaan, joten pinnasänky vaatemuovipusseineen ei oikein kuulu kuvaan.

Opemamma, mitä sinulle kuuluu? Mikä on mieliala?

Hauskaa viikonloppua kaikille!

Vierailija
24/42 |
07.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=fuchsia] Tulethan vielä joskus tänne moikkaamaan meitä?

Muumimammalle tärppionnea!

Leijona, yritetään kestää ja saada vahinko aikaiseksi...

dorinda

Vierailija
25/42 |
07.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röllille sylin täydeltä onnentoivotuksia! Meille muille runsaasti plussasäteitä!

En ole ehtinyt tänään koneelle, mies on ollut koko viikon reissussa tai töissä ja olen pitänyt yksin huushollia pystyssä. Masentuneisuus vaivaa vielä aika ajoin, kiitokset Neronjalle huolenpidosta! Eiköhän se päivä ala paistaa risukasaan, kun saa kiertonsa edes jonkinlaiselle mallille. Lääkäri auttaa asiaa, kun käyn 17. päivä vastaanotolla. Lähdemme myös sinne etelän reissulle kolmen viikon kuluttua. Jospa siitä saisi positiivista virtaa vanttuuseen.

Joku kyseli harrastuksista... Minä käyn lähes joka päivä vaunulenkillä ja luen kirjoja aina kun ehdin. Olen ollut ennen intohimoinen jumppaaja ja kuntosalilla kävijä, mutta lasten lukumäärän kasvaessa kaikki kodin ulkopuolinen harrastustoiminta on jäänyt. Mies on niin paljon kuitenkin poissa, etten pysty sitoutumaan mihinkään vakituiseen ajankohtaan ja en halua käydä vain " rääppimässä" .

Jaaha, nyt on taas pakko mennä, pienin kiljuu kurkku suorana...

Opemamma, nelikko ja haave haikaran tuomasta

Vierailija
26/42 |
07.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille tsempityksistä ja pahoitteluista tässä täti-asiassa. Te ootte kaikki ihania! Nyt on jo ehkä vähän paremmat fiilikset. Kp 1 on aina pahin. Nyt odottelen jo tädin poistumista, et pääsee taas yrittämään. Ja tässä kierrossa saa sit täti luvan pysyä poissa meidän suurperhekuumeilijoiden tontilta!

IHANAA RÖLLI, PLUSSAA!!PALJON ONNEA SULLE JA KOKO PERHEELLE!!!

Toivotaan, et pikkuinen pysyy matkassa!!

Harrastuksista kysyttiin jossain vaiheessa. Mä käyn jumpassa kerran viikossa, kävelen paljon rattaiden kera, sekä aina kun on aikaa, luen jotain kirjaa. Ruoista myös kyseltiin eli meillä laitetaan ihan perusruokaa. Jos yrittää jotain erikoisempaa väsätä, lapset ei välttämättä syö.Makaroonilaatikko, erilaiset keitot, lihapullat, kanakastikkeet sekä uunikana, kalapuikot, pinaattilätyt ym.on meidän lasten suosiossa. Eipä tässä sen kummempia tällä kertaa. Nyt taas kirjan kimppuun, kun kaikki lapsetkin jo nukkuu.

Shannon ja nelikko sekä suuren suuri haave heinäkuun -06 vauvasta

Vierailija
27/42 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

**itkee**

perjantaina vuoto yltyi,ja tuomio oli tyly!

mikä on kun nyt menee pieleen?---

nyt ei jaksa ajatella---palaan,ehkä,haaveissani,tästä selvittyäni---

----

L+5

Vierailija
28/42 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Röllille!

Minä taidan hiljaa poistua täältä teidän joukostanne.

Minähän olen edes takaisin vatvonut tämän kuumeilun kanssa ja kyllä nyt on niin,että olen ajatellut alkaa opiskelemaan jos pääseen haluamaani opiskelupaikkaan.

Toivon teille kaikille paljon plussa onnea ja olette kyllä ihania ihmisiä!

Taidan aina välillä kuitenkin käydä lukemassa mitä teille kuuluu:)

Vierailija
29/42 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän teitä vielä voi jättää .

Leanna. voi ei, todella pahoilani.

Lapsia4: mukavaa opiskelua :)

ja hitsit teille kaikille miljoonasti ++++++++++++++++++++++++

tulkaa nyt tuonne odottajiin jottei elo ja olo olisi niin yksinäistä :)

Vierailija
30/42 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Leanna! Minulta meinasi kyllä itku päästä puolestasi. Olen todella pahoillani! Toivon sinulle voimia. Itke tuskasi ulos ja kerää voimia uuteen yritykseen, kun tunnet voivasi paremmin.

Lapsia4: Tsemppiä opiskeluun ja käyhän kertomassa miten opiskelusi etenee!

Minä täällä kärvistelen edelleen odottaen tätiä vierailulle. Lääkäri on viikon kuluttua. Hormoniresepti kourassa sieltä varmaan lähdetään...Kerrohan Neronja minulle onko lugeista tullut mitään sivuoireita sinulle. Niin ja kiitos, kun kyselit kuinka voin. Eikähän se päivä ala paistaa tähänkin risukasaan. Paino on pudonnut kolmessa viikossa noin 500g per viikko. Jos ei vauvaa ala kuulua jouluun mennessä, niin olenpahan ainakin omissa mitoissani takaisin.Kävelyllä olen käynyt kuusi kertaa viikossa ja kun tekee tunnin reippaan lenkin ja työntää poikia tuplavaunuissa, niin kyllä siinä kaloreita kuluu. 36 numeron vaatteeni alkavat mennä taas päälle vähitellen, jippii! Täytyy kyllä myöntää, että positiivinen raskaustulos antaisi enemmän iloa, kuin langanlaiha ulkomuoto. No, täytyy kaivaa jokaisesta asiasta nyt parhaat puolet esiin, jotta pysyy positiivinen ote.

Voi Rölli, kiitos plussasäteistä, yritys on kova. Katsotaan , jos vaikka jouluun mennessä oltaisiin siellä odotuspuolella. Lähdemme kolmen viikon kuluttua etelän reissulle, jos vaikka rentoutuminen ja aurinko tekisivät tehtävänsä!

Nyt menen, mutta I`ll be back.

Opemamma, nelikko ja haave

Vierailija
31/42 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leannalle pahoittelut km:sta. Toivottavasti tärppää pian uudestaan ja sitten myös kestää loppuun asti!

Opemamma, mä aloitin luget vasta tässä kierrossa kp17 eli onkohan mulla nyt neljäs lugepäivä menossa. Mitään varsinaisia oireita ei kyllä ole tullut. Jotain nippailua masussa on ollut. Mahdollisina sivuoireina mainitaan tuossa lapussa huimaus, väsymys, vatsakivut, turvotus, päänsärky jne mutta mulla on siis ollut vain tuota nippailua.

Aamulla kävin vaa' alla ja katsoin ihan ihmeissäni, kun vaaka näytti 4,5 kg vähemmän kuin n. kuukausi sitten, kun aloitin laihduttamisen. Jospa tästä olis jotain hyötyä raskautumistakin ajatellen. BMI on nyt 27,5. Hyvään suuntaan siis menossa.

Jeps, pakko jatkaa hommia. Rupesin järjestelemään kaappeja, kun tuntuu, että joka paikka pursuu tavaraa.

Aurinkoista sunnuntaita kaikille ja leannalle voimia!

Vierailija
32/42 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä tapahtunut viikon aikana paljon! Mistä aloittaisin...

Ensiksi Leannalle voimia! Kyllä se nyt ottaa koville :( Mutta kuten jo joku sanoi, itke nyt itkusi ja ehkäpä se siitä taas vähitellen elämä kirkastuu. Minulla on aina tapana yrittää ajatella, että kaikella on tarkoituksensa, mutta näistä keskenmenoista sitä on aika vaikea löytää :(

Ja seuraavaksi onnittelut Röllille. Vähän hankala kirjoittaa onnitteluja toiselle, kun on ensin pahoillaan jonkun toisen puolesta, mutta eihän näillä asiaoilla ole mitään yhteyttä, joten onnea kovasti!

Lapsia4: mitä alaa sinä haluat alkaa opiskella? Siksi kiinnostaa, kun nyt taas itsekin koulun penkkejä kulutan. Minulla on välillä niin kahtia jakautuneita ajatuksia opiskelusta ja perheen kasvattamisesta, että haluaisin pakata kassin ja lähteä johonkin piilopirtille ajatuksiani selvittelemään. Aina koulussa ollessani ja useimmiten kotonakin olen todella innoissani opiskelusta ja tästä uudesta alasta, mutta sitten erityisesti viikonloppuina iskee välillä sellainen vauvan kaipuu, että ajattelen vain kuinka mukavaa olisi vielä kerran saada se ihana pieni tuhisija kainalooni. Kai tää on sitä kuuluisaa kolmenkympin kriisiä, vai? Oletteko muut huomanneet mitään siihen viittaavaa?

Opemamma, mihin päin olette matkalle lähdössä? Meillä lähtee keskiviikkona kone kohti Kyprosta ja siellä olemme kaksi viikkoa :) Matka oli varattu jo ennen kuin sain kuulla, että minut oli hyväksytty opiskelemaan, joten sitä ei enää voinut oikein perua, kun lapsetkin siitä jo tiesivät. Olisi ollut vähän liian kova " rangaistus" evätä lapsilta heidän ensimmäinen ulkomaan matkansa vain siksi, että äiti onnistui saamaan opiskelupaikan. Joten, vaikka tuo matka on minun kannaltani vähän huonoon aikaan, odotan sitä ihan hirveästi jo siksikin, että näen kuinka lapset siitä nauttivat. Matkakuume on osalla perhettä jo aika kova. Itse en ehdi vielä sitä asiaa kuumeilla, kun on kaikki pakkaamiset ym. kesken. Ja minä olen meidän perheestä ainoa, joka on aikaisemmin etelässä reissannut, eli jotain tietoa minulla jo on. Ja Kyproksellakin olen ennenkin käynyt.

Tässäpä taas jotakin, mukavaa sunnuntain jatkoa kaikille!

Misti ja nelikko

Vierailija
33/42 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, leanna :(

Juuri hiljattain mietin, että kohta pitää sinua huhuilla. Koitahan nyt rauhassa hoitaa itsesi kuntoon! Sinun vuorosi tulee varmasti vielä.

Onnea, Rölli! Luulin jo, että seuraan piankin perässäsi, mutta se oli harhaluulo (.

Tsemppiä muillekin, joilla kuukautiset on alkaneet! Eli täällä myös kp1.

Eli kierrot tähän mennessä 37pv, 35pv ja 31pv, että mitähän lie jatkossa?

Mutta hyvä uutinen on se, että mies on innolla ja täysillä mukana. Sanoi heti aamulla, että nyt sinua tietysti harmittaa.

Neronja. Minä olen yleensä ruennut viimeistään tässä vaiheessa, eli nuoromman ollessa 1v, laittelemaan varusteita pois. Siinä toivossa, että ne saisi vielä ottaa uudelleen esille. Vauvan vaatteet oon yrittäny viedä varastoon sitä mukaa kuin oon ehtinyt. Nyt täytyisi palauttaa lainassa ollut rintapumppu ja sitteri ja laittaa imetysliivit ym. sivummalle. Ei sillä varmaan oikeasti merkistystä niin oo, jos täällä palstalla sitte kuitenkin roikkuu. Mutta tavallaan siinä siirtää ajatuksiaan muualle. Siihen tilanteeseen, jota nyt elää. Ja tulevaisuus on avoimena edessä.

Lapsia4. Onnea opiskeluun! Toivottavasti pääset haluamaasi paikkaan!

T@hti ja lapset 00, 02 ja 04

Vierailija
34/42 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siis tännehän minä ajauduin.luin tuossa keskenmenopuolen kirjoituksia.istun yksin(no lapset nukkumassa,mies pelaamassa)

ja itsesyytöksiset ja masentavat ajatukset nostavat päätään.

miksi näin voi käydä kahdesti peräjälkeen???

ja juuri tässä kohdassa syytän itseäni.

miksen hoitanut itseäni kuntoon???

nyt,kun on liian myöhäistä,on kokeita otettu liuta.

kilpirauhaskoe ja laaja verenkuva.papa otetaan kun vuoto loppu.

kilpirauhasen liikatoiminta sopisi kuvaan,lääkärin mielestä.ja juuri se kuulemma voi aiheuttaa nämä aikaiset keskenmenot...

joka tapauksessa nyt on kuopattava,tai ainakin sysättävä vauvahaaveet eteenpäin.

vanhan suunnitelman mukaan ensi syksyyn.ja vain JOS olen kunnossa.

mutta kokonaan en niistä haaveista aijo päästää.

toivon vaan että sitten kun...

pääsen matkan loppuun ja voitan ja lunastan palkintoni...

kaipaan kovin kannustavia,lohdullisia sanoja!

itkin ja avauduin ystävälle(?)jolla 2 lasta ja kerroin raskaudesta ja km:stä ja hänen lohduttavat sanansa olivat:ehkä hyvä että luonto hoisi asian näin.onhan sulla jo 5 lasta ja niistäkin kova työ...niinpä!

suru se kuitenkin on minullekkin vaikka minulla ON 5 lasta JO!!

asiasta ihan miljoonanteen...

OPEMAMMA!mainitsit matkastanne 3 viikon päästä.

saako udella?minne päin menossa?

meillä matka kanarialle täsmälleen 3 viikon kuluttua.

saan sentään ajatukset muuaalle kun stressaan mitä matkalaukkuun 5 lapselle ja 2 aik.=)vaikka kokemuksesta kyllä tiedän tasan tarkkaan mitä otan mukaan,mitä en

L+5

Vierailija
35/42 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhä kovasti voimia toivotan!

Itse en ole tietääkseni keskenmenoa kokenut, eli siinä mielessä en ihan tiedä, mitä nyt käyt läpi. Omalla kohdallani kun voi ajatella, että kuukautisten tulo ei ole jonkun loppu, vaan uuden alku.

Onneksi sinulla on ilmeisen hyvä(t) lääkäri(t). Eli siinä mielessä saat asiat tutkittua ja hoidettua.Varmasti parasta nyt koko perheen kannalta on saada sinut kuntoon ja sen takia uskon, että myös jaksat ja selviät siitäkin ruljanssista.

Sinulla on kuitenkin vielä hyvin aikaa ja mahdollisuuksia saada pienokainen, kunhan tulet kuntoon. Sitten pikkuinen varmasti pysyy paremmin matkassa.

Näin ajattelisin.

Hyvä, että teillä on matka tiedossa. Meettekö muuten vain, vai juhlitteko jotain? Eli menettekö sinne 10v matkalle vielä keväällä uudelleen vai olenko nyt mennyt jotenkin sekaisin näissä jutuissa?

Opemammalle myös kivaa reissua! Ja olikos joku muukin vielä lähdössä.

Erityiseti teitä ajatellen T@hti

Vierailija
36/42 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun luin teidän viestejä.

Voi Leanna,olen niin pahoillani puolestasi:(

Voimia sinulle sylikaupalla.

Misti,hain tuonne aikuisopiskelijoille suunattuun lähihoitajalinjalle.

Haluaisin työskennellä esim.päiväkodissa joten sitä ajatellen ajattelin sopivan tuo lähihoitajaksi lukeminen.

Katson myös muita vaihtoehtoja.

Olen myös miettinyt tätä opiskelua ja vauvakuumeilua niin,että pää meinasi välillä räjähtää.

Sitten mietin asian niin,että vielä en ole niin vanha ettenkö saisi molempia:)

Ensin nyt ne opiskelut jos vain sinne opiskelemaan pääsen.

Miten sinulla on opiskelu sujunut,kun on tuota perhettäkin?

eipä muuta kun öitä.

Vierailija
37/42 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku millainen ystävä.... Tottakai sitä suree vaikka olis kymmenen lasta!! hohhoijjaa.... Paljon voimia nyt sinne *hali* toivottavasti saat nyt selvitetytä kaikki nuo kilpirauhasjutut ym. ja sitten taas uusin tuulin eteenpäin.

Piihe ja nelikko

Vierailija
38/42 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi leanna, olen todella pahoillani puolestasi. Kyllä sua on nyt koeteltukin enemmän kuin tarpeeksi. Koita nyt hoitaa itsesi kuntoon. Kyllä se vauvan aika vielä tulee, usko pois!

lapsia4: tsemppiä opiskeluun. Kyllähän niitä vauvoja ehtii sit saada vielä opiskelujen jälkeenkin. Mä oon myös hoitoalalla ja opiskelin silloin kun mulla oli 2 pientä lasta ja olin vielä yh. Rankkaa oli, mut nyt oon todella tyytyväinen, et ammatti tuli opiskeltua. Älä nyt kuitenkaan lopullisesti jätä meitä suurperhekuumeilijoita. Tuu välillä kertomaan kuulumisiasi!

Kaikille matkalle lähtijöille oikein hyvää matkaa. Oon kyl hieman kateellinen teille. Ois se niin kiva itekin lähteä.

Omaa napaa:täällä ollaan jo positiivisemmalla mielellä. Miehen kaa paljon juteltiin viikonloppuna näistä pettymyksistä ym. molemmat haluttais hirveesti saada vielä se kesävauva, joten eikun täysillä vaan uuteen kiertoon. Nyt on tätikin jo häädetty matkoihinsa ja toivottavasti älyääkin pysyä poissa tässä kierrossa eikä tuppaudu kutsumatta kylään!

Shannon ja nelikko sekä se haave kesävauvasta

Vierailija
39/42 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

t@hti:tämä tuleva matka on " muuten vaan matka" etelään ja tammikuussa on se meidän 10 vuotis hääpäivä matka tiedossa.

pitää onneksi nämä mielenkiinnon muualla!

nyt arjen askareihin,puuro tulee kohta hellalle ja esikoinen pyytää vielä kiiseliä ennen kouluun lähtöä.loppuja täytyy lähteä herättelemään...

L+5

ja kiitos kaikille sanoista!!!!

Vierailija
40/42 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat toisinaan niin kovin ajattelemattomia sanoissaan! Itselläni on kaksi keskenmenoa takana,toinen aika varhaisessa vaiheessa,toinen jo kolmannella kuulla. Ja kamalinta oli just kuulla nuo sanat,että onhan sulla jo lapsia ennestään,iloitse niistä. Tottakai minä iloitsinkin,valtavasti,mutta kun on jo kerinnyt iloita siitä,että saisi jälleen uuden ihanan pienokaisen,niin miksi sitä ei saisi surra. Kyllä suruun täytyy olla oikeus eikä se vie pois iloa muista! Mutta vielä se päivä taas hymyileekin,en toivota pikaisia toipumisia,koska itsellänikin surutyö vei pitkät tovit,mutta paljon,paljon VOIMIA!!!

H ja viisikko