*****SUURPERHEKUUMEILIJAT VIIKOLLA 40*****
Kommentit (42)
Piti tulla nopeasti piipahtamaan, minulle on tulossa ystävä kylään. Palaan tänne, kun pojat saatu päikkäreille! Hauskaa aamupäivää kaikille!
opemamma
Juu, kyllä minullekin tuli vähän huono omatunto kun meillä sentään ei ole kuin pieni kolmio, enkä jaksa sitäkään kovin usein puunata...
Vaatteiden silittämistäkin inhoan, enkä kyllä sitä oikeastaan koskaan teekään. Enkä jaksa/kehtaa lasten kanssa ulkoilla tai käydä missään aktiviteeteissä. Laiska mikä laiska...
Ruokaa tykkäisin joskus tehdä, mutta tosi vaikeaa on tuo ruokalajien keksiminen, koska en jaksa mitään hirveän monimutkaisia juttuja ruveta tekemään. Nyt vähän gallupin tapaista tästä, että saisi vähän vinkkejä korvan taakse.
Mitä teillä yleensä syödään?
Meillä yleisimmät taitaa olla jauhelihakastike+perunat, makaroonimuhennos, perunalaatikko, ranskalaiset+makkara ja karjalanpaisti+perunat.
Tyttö taisikin herätä torkuiltaan, joten palaillaan taas myöhemmin.
Voimia sinulle sudenkorento!!
On ollut jo useamman päivän aika kurja olo. Voimia ei mihinkään jne... tuntuu, että oottaa vaan lasten nukkumaan menoa, että itse saa vaan maata. Kävin kilpirauhaskokeissa, ja ne on luisumassa vajaatoiminnan puoleele. Tiedän itsekkin, että tämä olo tila johtuu siitä. Nyt on meidänkin talo jääny totaalisen retuperälle tämän olotilani vuoksi. Lääkäri soitti kokeiden tuloksia ja nosti samalla thyroxin annosta. Pitäis alkaa muutaman päivän sisään helpottamaan.
Joku kyseli edellisessä pinossa lasten ikiä. Meillä vanhin on ekalla ja keskimmäinen vajaa 2,5v, sekä kuopus vajaan vuoden. Ikäeroa nuorimmilla on se 1v3kk. Ja tälle tulevalle ja kuopukselle tulee 1v6kk. Hirvittää vähä tämä oma jaksaminen, kun tuon kilpirauhasen kanssa on aina tällasta nämä raskausajat. Tarpeeksi hyvin kun seurataan, niin kyllä se siitä. Onneksi itse tietää, että mistä johtuu.
Nukkumaan meillä menee vahimmat (pojat) arkisin 21-21.30 ja kuopus menee puol kaheksan. Aamulla noustaan siinä 7.00 jälkeen, kun kello herättää. Viikonloppuna tosin voi saada nukkua jopa yheksään.
Nyt täytyy painua syömään..
S@ga rv:llä 9
en ole paljon täällä nyt lueskellut tahi pyörinyt.
valitusta ja masennusta vain kerrottavana.
tuhruvuoto,välillä enemmän välillä vähemmän,verinen jatkuu.
lääkärin mielestä ei kannata vielä tarkistaa tilannetta kun on niin pienet viikot,nähdäkseen missä mennään.eli piinaa pitää vielä viikon,noin.
ja juuri siksi en täällä nyt oleillut,ajatukset saatava muualle,kuin vauvoihin.
jotain kivaakin.löysimme hienon pikkubussin!nyt ainakin mahtuu koko perhe+...
kaikkea hyvää viikkoon,kaikille!
L+5+(1)
palailen kun tiedän!
leanna:
en ole paljon täällä nyt lueskellut tahi pyörinyt.
valitusta ja masennusta vain kerrottavana.
tuhruvuoto,välillä enemmän välillä vähemmän,verinen jatkuu.
lääkärin mielestä ei kannata vielä tarkistaa tilannetta kun on niin pienet viikot,nähdäkseen missä mennään.eli piinaa pitää vielä viikon,noin.
ja juuri siksi en täällä nyt oleillut,ajatukset saatava muualle,kuin vauvoihin.niin siis vielä lisäyksenä että eilen kävin vuodon takia lääkärissä,ultralla katsottiin.kaiku näkyi muttei muuta.eli on niin pienet viikot ettei pysty viikkoon ainakaan selvittämään sydämmensykettä tai onko sielä muuta kuin alkanut ja loppunut kehitys.
lääkäri loi toivoa viitaten juuri pieniin viikkoihin ja kun kaikukin näkyi mutta itse kerään niitä synkkiä pilviä pään päälle!!!
rv olisi lääkärin mukaan just ja just 5...
Leanna: Voi kurjuuksien kurjuus miten ärsyttävä tilanne. Viikon parin päästä kai vasta näkyis. Mulla tuli vuotoa tokalta ja olin ihan varma keskenmenosta ja lähdin sairaalaan kamalan pahoinvoinnin takia, ultrattiin ja just ja just erottui sydämensyke ja jotain rv 6. Ollaan täällä kovasti hengessä mukana...
S@ga: Kurja tilanne sullakin. Jotenkin tuntuu että ne vaivat vain lisii mitä enemmän raskauksia. Mutta palkinto odottaa...
Jaja: Ihanaa löytää joku toinenkin leväperäisempi huushollerska! Tänään oli appivanhemmat lasten kanssa puistossa ja tällä kertaa en tosiaankaan käyttänyt aikaa siivoamiseen! Istuin nojatuolissa ja luin uutta sisustuslehteä omenaa mussuttaen :)
dorinda ja 00 02 04 jne
Voimia sudenkorennolle, s@galle ja leannalle!
Mua rupes ihan harmittamaan, kun luin noita tip top -viestejä. Mutta minkäs sille mahtaa. Mä en ainakan ehdi enkä jaksa enempää. Mutta pani kyllä miettimään, miten pitäis toimia, ettei ois ainainen kaaos. Toisaalta liian steriili ei mun mielestä oo ees niin kodikas.Seli seli.
Jos nyt kuitenkin sen keittiön menis taas raivaamaan. Oon vain päivän nin laittanu ruokaa ja siivonnu khh: ta tarkemmin,ettei enää jaksais...
T@hti ja lapset 00, 02 ja 04, periaatteessa piinaviikolla
Näin unta, että olin lasten kanssa menossa risteilylle Vuokattiin (?!?). Mulle mainostettiin autopaikkaa komean punaisen porschen vieressä. Sanoin, että tunnenkin omistajan, se on mun nettikaveri Neronja! Neronja pakkaa aina kaikki viisi lastaan porscheen ja lähtee ajelulle :D
Että silleen. Meneeköhän överiksi? Toivottavasti olis Neronjalle jotain enteellistä viisi muksua ja porsche...
Heräsin seitsemältä miehen ja koululaisen kanssa. Aamukahvit nautittu ja heti piti päästä koneelle lueskelemaan teidän juttujanne =)
Eilinen päivä hurahti ohi huomaamatta, oli neuvolassa käyntiä ja kaupungilla piti käydä ostamassa jo viidennet mammahousut, ,,kun oli niin iiiihanat =) Sitten kuitenkin kotona pyörin vain verkkahousuissa..
Paino nousee ihan hurjaa kyytiä,,oikeesti alan kyllä syömään enemmän kasviksia niiden keksien ja pullien sijasta..voi kun olis tämän asian suhteen enemmän itsekuria!
Joku kyseli ruokajuttuja..meillä syödään makaroonilaatikkoa, jauhelihakastiketta, makkarakastiketta/keittoa, uunilohta ja muusia, taas muusia ja esim nakkeja, aika paljon kanaa erimuodossa jne..
Silti tuntuu että ääh kun ei keksi muuta kuin taas sitä samaa ruokaa..
taitaa olla se ikuinen ongelma. Pitäisköhän hommata jostain koulujen ruokalistat ja toteuttaa sitä kautta monipuolisempaa/erilaisempaa ruokavaliota?
Mitä te itse harrastatte kaiken hulinan keskellä?
Palataan taas..HEI!
Täällä taas suhteellisen synkät tunnelmat. Täti teki tänään yllätysvieraulun ja vieläpä ilman mitään oireita.Mitä nyt pieniä nippailuja mahassa ollu. Mulla oli maanantaina sitä tuhruvuotoa, mut sit tiistaina ei mitään ja tänään menkat sit alko.Menkat tuli vielä etuajassa kp 25/28-30. Kummallista.Eipä näytä meille sitä vauvaa nyt tulevan. Kummasti sitä alkaa olla sama mieliala kun edellistä vauvaa tehdessä. Siihen kun meni 8 kiertoa ja se aika kun yritettiin, tuntui ikuisuudelta. Miehen kanssa puuhastelukin alkaa tuntua välillä pakkopullalta, kun yrittää jonkun tietyn aikataulun mukaan mennä( joka toinen päivä) ja varsinkin silloin kun on väsynyt. Sit mua myös stressaa tosi paljon se et ikäero kuopukseen kasvaa kohta liian suureksi, jos ei ala pian tärppäämään ja sit niistä ei oo enää leikkikavereiksi keskenään.
Jotain hyvää sentään täälläkin. Me löydettiin myös pikkubussi. Vuoden 2002 mallia ja on tosi hyvän kokoinen meille! Tsemppiä sulle leanna.Eiköhän asiat vielä selkiydy!
Shannon ja nelikko kp ykkösen synkissä tunnelmissa sekä haave, joka ei tosiaankaan näytä nyt toteutuvan!!!
Shannon ja Leanna pikkubussi!! *kares* mahtava kun koko sakki mahtuu ilman turhia
vinkunoita!
Mulla on menkat päällä ja loppumista oottelen että pääsee yrittämään. Joku tuolla aiemmin
puhuikin tuosta joka toinen päivä meinigistä, mikä olis hyvä, mutta mä oon sellainen
että kun en oo aiemminkaan kuin pari, kolme krtaa viikossa harrastanu, tuntuu niin teennäiseltä
yhtäkkiä olla " kuumana" joka toinen päivä, ettei mun pokka riitä siihen.. mieskin toki on hommassa
mukana, mutta silti. Ainakin toistaiseksi näillä mielillä eteenpäin. Kyllä se sen takia on nyt kauemmin kestänytkin, mutta
eiköhän tämä tästä.
Siivouksesta oli ollut puhetta. Tunnustan että saan kiksejä siitä kun lapset nukkuu ja kämppä
on suht siisti. Meillä on suht iso talo ja pienestä suureen muuttaneena, mielstäni tämä pysyy
paljon helpommin siistinä. Pienessä tilassa tuntuu että kun jätät kahvikupin pöytään se jo näyttää
sekaiselta, isossa tilassa kaikki levittyy paremmin ;D en kuuluu pinkosiivoajiin, mutta sellaiseen
sopivaan kodikkaaseen tunnelmaan pyrin. Ja tärkeää on että sekaista saa olla,
mutta ei paskaista. ugh olen tältä illalta puhunut.
Kauniita unia kaikille kuumeilijoille!!
alottaisiko viralisella puolella :) kp. on nyt 26/28 ja kamalan voimakkaita menkkamaisia särkyjä..........
Mutta yöllä hih. klo. 3 tein testin ja siinä oli haamu.......
hailu mutta näkyvä ilman ilman testin " vääntelyä" aattelin testailla uuestaan vielä muutaman päivän päästä. saas nährä :)
Tosin viikotkin olisi vasta 3+5 joten keskenmenon riskikin on vielä suuri joten en vielä kokonaan riemastu tuosta haamusta.....
Varsinkin, kun nuo menkkamaiset kivut on ihan hurjia...
Mä olen kyllä raskautumista osannu vähän epäilläkkin, kun hajut on ollu niin voimakkaita samoin kun toinen " oire" jatkuva hiusten rasvoittuminen
Saisin pestä 2 kertaa päivässä että pysyisi siistinä... kun normaalisti mulla ei rasvoitu hiukset olleskaan...
Röllille varovaiset onnittelut! Toivotaan, että se haamu siitä vielä vahvistuu.
Shannon75: Tsemppiä! Tiedän tuon tunteen, koska itsellänikin tällä hetkellä hirveä tappiomieliala päällä. Seuraan sitten kohta sinun perässä tuonne heinäsirkkoihin. Meillä tosin tämä oli vasta ensimmäinen yrityskierto, mutta negatiiviset uutiset jaksavat kyllä aina masentaa vähäksi aikaa, etenkin kun on luonteeltaan sellainen, että kaiken pitäisi tapahtua heti, eikä kohta... Mutta kaikesta huolimatta, jos me ollaan ennenkin ne vauvat lopulta saatu, niin kyllä ne jossain vaiheessa meille suodaan nytkin! Näin uskon, jollei toisin todisteta.
Niin, tein siis tänä aamuna (kp 23/24-28) Aconilla toisen negan, joten uskottava on, ettei meille tule sitä kesäkerttua. Jos tästä nyt jotain positiivistä tahtoo löytää, niin se on kiva, ettei mene muiden lapsien (koululaisten) kesäloma pilalle kun voidaan olla mökillä, eikä tarvitse päivystää synnytyksen käynnistymistä. Ja kuopuskin saa olla vähän pidempään meidän vauva.
Täällähän on jo paljon plussanneita. Onnea kaikille tasapuolisesti. Ja tsemmppiä leannalle ja olikos se s@ga kun painiskeli niiden kilpirauhasongelmien kanssa (anteeksi jos meni nimi väärin hatara pää kun on )
Mä en edelleenkään ole saanut sitä miestä lämpenemään uudestaan tälle vauva-ajatukselle:( Käyn sitten paapomassa kaverin vauvaa kunnes saan sen oman nyytin).
Noista autoista että mä olen haaveillut Volkkarin Touranista ja Chrysler Voyagerista, mutta pikkubussikin kävisi oikein mainiosti. Meillä on nyt Honda Stream joka muistuttaa enempi farmariautoa kuin tila-autoa. Vaunukansalaisen kanssa se on auttamattomasti liian pieni. Vaikka kaikille seitsemälle löytyy penkki niin tavaratilaa ei ole tarpeeksi. Nyt jo tekee tiukkaa saati sitten jos/kun on vaunut (ja se vauva tietty ;)).
Jaaha nyt rupee jo olemaan olo niin tukala ton flunssan takia että taidan kellistyä sänkyyn kun lapsetkin on poissa kotoa. Koulussa ja tarhassa kun ei mun sittenkään tarvinnut mennä tänään töihin.
Se huono puoli näissä sijaisuuksissa on että välillä ei ole töitä ollenkaan mutta sitten toisinaan taas enemmän kuin laki sallii.. :)
Päivän jatkoja ja yrittäkää pitää lippu korkealla.
Morjens kaikille! aikani noita pinoja lueskeltuani,tämä tuntui omimmalta ;D Niinpä sitten aion liittyä seuraanne vaikka väkisin,koittakaa kestää! Hulluahan tämä on tulla tänne haaveilemaan jo uudesta vauvasta,jälleen kerran,kun sylissä tisua imee toukokuussa syntynyt pikkumies,mutta minkäs teet,kun vauvakuume iskee,niin sillehän ei voi mittään ;)
Nyt jäi kirjoittelu,kun alkoi nahistelu kirjoista ;D,mutta minä palaan vielä...
terkuin H & viisikko -00,-01,-02,-03 ja -05 sekä haaveissa vasta kuudes kullanmuru
Tervehdys kaikille uusille ja tervetuloa mukaan!
Röllille täältä virtuaalihalaus ja tarrasukkia. Kaikille niille, joilla hïeman ankeampaa arkea syystä tai toisesta voimia ja positiivista energiaa.
Minä kyllästyin odottelemaan ja päivittelemään kiertoni sekavuutta ja niinpä sain varattua itselleni lääkärin. 17. päivä menen tsekattavaksi ja keltarauhashormooniresepti lykätään varmaan matkaan. No pääsepä välivuodoista ja liian pitkistä kierroista eroon ja kenties km jälkeinen raskautuminenkin onnistuu paremmin. No se jää nähtäväksi.
Joku kyseli ruuista...Meillä mies kokkaa suuriman osan ruuista (kokki koulutukseltaan), joten minun laittamini ruokavalikoima ei ole suuren suuri (makaroonilaatikko, keitot, kanakastike jne. siis sellaista perussuomalaista ruokaa). Mies näkee sitten hioeman enemmän vaivaa, tekee välillä etnistä yms. Lapset ovat tottuneet syömään monipuolisesti, mutta kolmonen on niiiiiiin kranttu. Menemme ensi viikolla hänen kanssaan allergiatutkimuksiin.
Meillä on pienimmällä korvatulehdus, joten yöt ovat ollet tosi rikkonaisia. Hyvin olen silti jaksanut, vaikka mieskin on ollut poissa, joten eiköhän sitä vielä yhden pienokaisen kanssa jaksaisi valvoa...Kun vaan saisi sen oviksen edes bongattua...se helpottais varmaan asiaa...Minä kun olen niin kärsimätön.
Harmittelen puolestasi Shannon! Tädin vierailu kismittää niin armottomasti, kun on yrityskierto meneillään. Toista se on täällä ,kun toivotaan, että tulisi nyt, että pääsisi seuraavassa kierrossa yrittämään. Koskaan ei taideta olla tädin kanssa sujut?!
Voi Leanna! Toivon sinulle voimia ja tuhannesti tarrasukkia!
Nyt menen katsomaan, mitä pojat kinastelevat...Palaan!
Opemamma, nelikko ja se viidennen villahousun toive
Shannon ja Jaja, pahoittelut! Ehkäpä jo ensi kierrosta täti pysyisi poissa.
Röllille varovaiset onnittelut! Huono olo on kyllä hyvä merkki...
Hönttä: Tervetuloa mukaan! Olet kyllä aikamoiseen tahtiin saanut muksuja aikaiseksi! Upeeta! Mulla ei ole kierrot vieläkään alkaneet kun imetän ja kuopus 1v 3kk...
Harrastuksista: Sauvakävelen aina kun pääsen, tykkään shoppailla vaikka ei ostaiskaan mitään, tietysti puistoilen ja juoruilen äitien kanssa, luen erityisesti sisustus- ja pihalehtiä ja joskus vähän kirjallisuuttakin. Jumppakortin hankkimista olen miettinyt, mutta nyt on ollut niin ihanat ilmat ettei jaksa minnekään sisälle lähteä liikkumaan.
Ruoasta: Itse olen vastikään lopettanut lihansyönnin, joten suosikkejamme ovat perunat/riisi/pasta liha- ja kasvislisukkeilla. Wokkeja olen tehnyt paljon kaupan valmiista pakastekasviksista ja niihin sitten lihasuikaleet paistanut erikseen. Eilen tein ikean ihanaan suurperheuunivuokaan lasagnen soijarouheella. Keskimmäinen ei oikein tykännyt, mutta muille upposi hyvin. Yksi helppo suosikki on kalakeitto johon menee sulatejuustoa, sipulia, porkkanaa (tai pakastekeittojuureksia), perunaa ja pakastekalaa. Valmistuu nopeasti ja itsekseen. Uunilohta meilläkin tehdään aina kun lohi on tarjouksessa. Myös broileria tehdään paljon uunissa, itselleni sitten kasviksia. Samoja sapuskoja tulee yleensä tehtyä samoista aineksista. Mies innostuu enemmän kokeilemaan reseptejä ja monesti viikonloppuisin kokkaa ja yleensä vieraille. On myös pari kertaa leiponut hyvää mutta mielenkiintoisen näköistä pullaa :)
Meillä kuopukselle alettiin taas yövieroitus. Tällä kertaa iskä meni lastenhuoneeseen 3- ja 1-vuotiaiden kanssa. Johan riemu repes kun pääsi siskon kanssa nukkumaan samanlaiseen sänkyyn! Tunti meni ennen kuin rauhoittuivat kikerrykseltään. Yöllä sitten huuteli useampaan otteeseen ja herätti esikoisen lopullisesti viideltä, jolloin itsekin nousin. Kuopus sitten konttaili olkkariin kuuden jälkeen... No, toivottavasti parempi onni tänä yönä...
dorinda ja 00 02 04 jne
dorinda: kiitos,kiitos! Onhan täällä välillä aika vilske,mutta me nautimme,kaikki. Vielä ei ole itellä tätiä näkynyt synnytyksen jälkeen,mutta kokemuksesta voin päätellä,että kohtapuoliin varmaan ja sitten alkaa taas jännääminen,että onko meillä enssyksynä uus kaveri joukon jatkona :D Isäntä oli töissä ilmottanutkin,että voivat ens syksynä varautua isyyslomaan. Puolentoistavuoden välein kun on kuulema ollut tapana vähän lomailla. Hullu mies sekin ;DDDD
Onnittelut Röllille plussasta!!! Ihanaa,kun on tärpännyt! Ja kärsivällisyyttä niille,jotka taas joutuivat pettymään.
Siivouksesta sen verran,että toki meilläkin siivotaan,mutta siivous tuntuu vähän samanlaiselta,kuin kuivattaisi pyykkiä vesisateessa... inhoan siivousta ja inhoan sotkua,joten täytyy jotenkin keplotella noiden kahden inhon kanssa :D Onneksi Joulu lähestyy ja jokapuolella vilisee tonttuja ja lelutkin menevät omille paikoilleen,jos vaikka jossain olisi joku tonttu näkemässä kuinka mahdottoman kilttejä täällä huushollissa ollaan...
Mutta nyt pihalle,kun on vielä näitä ihania syyspäiviä!
Itse testailen viikon päästä jos menkkoja ei näy, mutta mahdollisuudet raskauteen on kyllä tosi pienet. Serkkupoika ja sen vaimo ovat saaneet tytön alkuviikosta, pääsevät tänään kotiin. Ajattelin vielä iltasella niille kakun kunhan saan tehtyä ja jos pikkuisen asun löytäis tuolta kaupasta. Jos vahingossa pääsis vauvaakin kurkkaamaan. =) APUA =) Taidan laittaa takin alle. =) No höh, en vaiteskaan, mutta voisin kyllä sylissä pitää, ihan kuule sydän kihisee kun tietää että jollain on pieni nyytti kaunalossa. Minäkin tahtoo. =) Mies vaan sanoo aina että hän ei tee enää lapsia. Ja silti harrastaa petipuuhia ilman kumia välillä.
Harrastuksia minulla ei oikein ole. Lenkkeilyä olen aikonut kokoajan aloittaa iltaisin, mutta ei vaan saa itseä niskasta ja kiinni ja sen myös huomaa. Minnekkään salille, enkä aerobikkiin tai muuhun vastaavaan en oo edes haaveillut kun kunto on ihan nollassa että vähän pitäis itsekseen kävellä, hölkätä tai pyöräillä ja kotona on tuollainen vatsalihas laite tv-shopista tilattu niin sitäkin vois käyttää niin sen jälkeen vois ajatella jotain muutakin.
Täytyypä nyt nuille pikkuisille antaa aamupalat ja lähtä sinne kauppaan hakeen tyttövauva pukua ja kakkutarvikkeita. =)
Sudenkorento! Tosi ikävä juttu. Kyllä varmaan ajatukset pyörivät siinä tilanteessa aika pitkään. Voimia!
Taas on huono omatunto, kun täällä pinoutuvat kaikki siivousintoilijat :) Mitenkäs minäkin oppisin nauttimaan kotitöistä? Huhkin juuri neljä tuntia pyykkituvalla. Pesin kahdeksan koneellista pyykkiä, kuivasin rummussa ja ripustin narulle. Olen nykyään ruvennut käymään taloyhtiön ilmaisessa pyykkituvassa kun siellä saa koko viikon pyykit näpsästi suoraan takaisin kaappiin. Oma kone ja kuivurikin on, mutta aika harvakseltaan käytetään niitä, kun en jaksa katsoa joka päivä pyykkejä pitkin kylppäriä. Säästyypä sähköäkin :) Kieltämättä oli kyllä ihan mukavaa olla pyykkituvan lämpimässä tunnelmassa ihan yksin. Tällaisista kotitöistä voisinkin nauttia. Mutta kipot ja kapot lojuu pitkin tiskipöytää ja ruokapöytää ja lelujakin on lattialla. Ahdistavaa!
Vaatteista olen itsekin tarkka. Tosin valitsen yleensä helposti siliäviä materiaaleja sillä silitän ani harvoin. Varsinkin tytölle ostan vaatteet aina setteinä: pusero, hame, sukkikset, ja kaiken pitää pinnejä myöten sointua yhteen. Poikien vaatteetkin ovat parin viime vuoden aikana olleet mielestäni tosi kivoja ja on niitä tullut hankittuakin vinot pinot. Kuopuksellekin olen ostanut aika paljon, kun ehdin antaa pois isoveljen vanhoja ja huomaan kyllä muutenkin makuni muuttuneen. En voisi laittaa lapsen päälle vaatetta, josta en itse pidä. Puhumattakaan omista vaatteistani. Tässä välissä oli aika, jolloin katsoin kaupasta vain ja ainoastaan lasten vaatteita ja tuskastuin jos piti itselle löytää jotain. Nyt tuntuu taas että kivannäköiset vaatteet pomppivat silmille ja vaativat tulla ostetuiksi. Olen myös hurahtanut kaikenlaisiin muotikoruihin, joista pitää korvikset, sormukset kaulaketju ja rannekoru olla sävy sävyyn vaatteiden kans :) Ja tyttö tulee perässä :) Pihalle ja puistoon en kyllä yleensä tälläydy...
No olipas materialistisia mietteitä näin alkuviikkoon...
dorinda ja 00 02 04 jne