Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En keksi mitään tekemistä kun lapset nukkuu :(

Vierailija
16.06.2010 |

Olen siis yh ja talvella menin lähes tulkoon joka ilta nukkumaan samaan aikaan lasten kanssa. Nyt en saa unta vielä mutta en keksi mitään tekemistä. (paitsi siivousta, plääh)

En jaksa katsoa telkkaria, käsitöitä en tee, lukeminen on ainut mutta sitä teen jo joka ilta.

Mitä te muutte teette kun lapset menee nukkumaan?

Sitä kuuluisaa omaa aikaa ja minä se vaan pyöritän peukaloitani :D

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs sitä muutakaan. Kunhan et ala ryypiskelemään.

Vierailija
2/9 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitan päiväkirjaa ja luen. Siinäpä ne. Mitään hirveän virkistävää en viitsi tehdä koska sit en saa enää unta. En mä tosiaankaan tee mitään kehittävää lapsen nukkuessa, ja yleensä menen melkein samaan aikaan nukkumaankin kuin hän. Mä myös hoidan lasta yksin joten pitkät yöunet on mulle tosi tärkeät että pysyn kärsivällisenä ja hyväntuulisena lapsen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen ihan koukussa siluettiristikoihin : )

Vierailija
4/9 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis yh ja talvella menin lähes tulkoon joka ilta nukkumaan samaan aikaan lasten kanssa. Nyt en saa unta vielä mutta en keksi mitään tekemistä. (paitsi siivousta, plääh)

En jaksa katsoa telkkaria, käsitöitä en tee, lukeminen on ainut mutta sitä teen jo joka ilta.

Mitä te muutte teette kun lapset menee nukkumaan?

Sitä kuuluisaa omaa aikaa ja minä se vaan pyöritän peukaloitani :D

Vierailija
5/9 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tuo tarkottaa että surffaan netissä aiheen ympärillä.

Lisäksi jonkin verran käsitöitä, luen kirjoja, lehtiä, blogeja, joskus leivon vaikka pakastimeen että on sitten vierasvaraa, joskus teen pakastimeen valmiiksi ruoka-annoksia että on helppo ottaa "pikaruokaa". Talvisin harrastusopiskelen.

Kirjoittelen päiväkirjaa ja pitkiä sähköposteja kavereille.

Aika usein katson jonkin elokuvan tallennuksesta tai dvd:ltä.

Niin ja roikun tietysti toisinaan täällä kuten nyt.

Vierailija
6/9 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun saan lapset nukkumaan:

Katson telkkaria/leffoja

Pyörin netissä/chattailen kavereiden kanssa

Maalaan

Teen ristipistotöitä

Ompelen

Kudon

Virkkaan

Piirrän

Jumppaan/tanssin

Leivon

Pesen pyykkiä

Siivoan

Käyn saunassa ja teen itselleni kauneushoitoja

Joskus saan inspiraation remppaamiseen ja maalaan seiniä/boordia ym..

Vierailija
7/9 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. hyvä leffa, luen, ajattelen, ripustan pyykit yleensä ja/tai narulta kaappiin kuivat ja meen sit aika ajoissa nukkumaan. joskus venyttelen rauhallisesti jos selkä jmissa. Ei siinä 1,5 tunnissa ihmeempiä kerkeä. Voisithan halutessas, jos sul enempui peliaikaa niin aloittaa vaikka maalausharrastuksen, kirjoittamisen tms.

Vierailija
8/9 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun saan lapset nukkumaan: Katson telkkaria/leffoja Pyörin netissä/chattailen kavereiden kanssa Maalaan Teen ristipistotöitä Ompelen Kudon Virkkaan Piirrän Jumppaan/tanssin Leivon Pesen pyykkiä Siivoan Käyn saunassa ja teen itselleni kauneushoitoja Joskus saan inspiraation remppaamiseen ja maalaan seiniä/boordia ym..

Mutta myös kirjallisuus aiheesta joka sua kiinnostaa oli se mitä tahansa olis hyvä vaihtoehto näiden lisäksi.

yh-äiti

Vierailija
9/9 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama rutiini joka ilta, kun lapsi menee nukkumaan. Kerään lelut ja muut tavarat paikoilleen, laitan astianpesukoneen ja pyykkikoneen päälle, valmistelen huomisia ruokia, katson telkkaria, puhun ystävien kanssa puhelimessa, kirjoitan väitöskirjaa ja luen. Lapsi menee nukkumaan klo 20 ja itse klo 24-01. Joka toinen päivä saunon yksin rauhassa ja otan lasillisen cavaa tai valkkaria. Muut päivät saunomme tyttären kanssa alkuillasta. Välillä todella toivoisin, että olis enemmän aikaa sisustamiseen ja jne. Just tein jalkahoidon, ihanaa... ;) Aamulla pitää herätä töihin, joten liian kauan ei voi iltaa venyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän