Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko miehesi kanssa samoilla linjoilla kotihoidon pituudesta?

Vierailija
16.06.2010 |

Onko miehelle ollut "ihan sama" vai onko hän myös pitänyt tärkeänä, että äitiyslomalta suoraan ei viedä hoitoon?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen saanut olla kotona niin kauan kuin "jaksan", vakituinen virka töissä oli odottamassa

Vierailija
22/29 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen saanut olla kotona niin kauan kuin "jaksan", vakituinen virka töissä oli odottamassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä mun mies on ajatellut, koska mulle on ollut niin itsestäänselvyys jäädä lapsen kanssa kotiin ettei asiasta mitään periaatteellisia keskusteluja ole käyty. Mies on sitä mieltä että lapsi laitetaan hoitoon vasta kun on siihen kypsä mut iästä ei koskaan puhuttu. Toisaalta mä jo ennen lapsen syntymää turvasin meidän taloutta omalta osaltani säästämällä sen verran että rahapulan vuoksi lasta ei pistetä hoitoon. Mies on ollut tyytyväinen kun olen ollut kotona, varsinkin nyt kun kavereiden lapset on menneet hoitoon ja osa on reagoinut todella voimakkaasti.

Vierailija
24/29 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli lapset hoidetaan kotona kunnes nuorin menee tokalle --- katsotaan sitten palaanko omiin töihin (luokanopettaja) vai miehen firmaan osa-aikaiseksi - vain ne tunnit kun lapset on koulussa.

Vierailija
25/29 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäädään siis molemmat osittaiselle hoitovapaalle ja hoidetaan kotona.

Vierailija
26/29 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaisi että laitan lapsen hoitoon heti kun voi. No, en laita.

Vierailija
27/29 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sanonut selvästi mielipiteeni, että lapset hoidetaan kotona niin pitkään kuin mahdollista, ja miehen mielestä se on ollut oikein hyvä ratkaisu.

Eli nyt ollaan siinä, että esikoinen menee syksyllä toiselle luokalle, keskimmäinen on 5v ja kuopus täyttää syksyllä 3v.

Minä olen kotona edelleen, tosin ehkä syksyllä alan katsella jotain..Mutta vain sellaista jossa hoitopäiviä lapsille ei tule kuin hyvin vähän, tai ei ollenkaan --> työ kotona.

Vierailija
28/29 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme asu Suomessa ja täällä päivähoito on todella kallista, vaikkakin laadukasta. Siksi lasten on parempi kasvaa kotona noin 2 v asti, ellei palkka ole aivan vähintään 3000 e kuussa netto (kolme lasta, hoito maksaa noin 600 e kuussa per lapsi).

Vuoden päästä aion mennä opiskelemaan, kun kuopus on 2v

Vierailija
29/29 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehen mielestä jo joutaisin töihin. Oon ollut jo vuosia kotona. Mutta päiväkotiin ei hänkään haluaisi lapsiamme laittaa.