Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten opit soittamaan kitaraa?

Vierailija
03.01.2023 |

Itse vai opettajan kanssa?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse.

Vierailija
2/32 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hidas soitin opppia soittamaan, 10v ei ole vielä juuri mitään.

Vierailija
4/32 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten itse?

Vierailija
5/32 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat näppäilyt noin 7 v. Aluksi äiti opetti, sitten kaverit ja netti mutta enimmäkseen opettelin itse.

Vierailija
6/32 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bändissä.

Vierailija
7/32 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite. 34 vuotta opetellut. Ehkä ihan just opin. A, C ja D soinnut olen oppinut ja sitten sen G:n. Blues skaala on kiva.

Vierailija
8/32 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perse penkkiin ja rämpyttelemään. Opettaja olisi aluksi hyvä olla (koskee siis klassista, jazzia, flamencoa), mutta jossain vaiheessa pitää kuitenkin opetella itse.

Vierailija
9/32 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kitaraa joko syntyy oppimaan tai ei. Rämpyttäjät on erikseen ja huippulahjakkaat vain soittaa mitä mieleen tulee.

Vierailija
10/32 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perse penkkiin ja rämpyttelemään. Opettaja olisi aluksi hyvä olla (koskee siis klassista, jazzia, flamencoa), mutta jossain vaiheessa pitää kuitenkin opetella itse.

Kyllä se jazzi ja flamenco jää teiltä opettelematta, vaikka oli opettaja vieressä 24/7 se on ihan varma. Keskittykää vaan siihen älyleluun, tuhotkaa niskanne ja katselkaa miisaksia ja roni fuckbackejä. Pthui!

Vierailija
11/32 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kitaraa joko syntyy oppimaan tai ei. Rämpyttäjät on erikseen ja huippulahjakkaat vain soittaa mitä mieleen tulee.

Mutta lahjakkaallakin tuo kehitys hyväksi kestää todella kauan, on niin vaikea soitin.

Vierailija
12/32 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin netistä hyvän alkeiskurssin, justinguitar.com löytyy yhä samat tunnit ilmaiseksi jos ei halua käyttää maksullisia sovelluksia. Sen jälkeen olen opetellut biisejä oman mielen ja taitojen mukaan mutta eihän se oppiminen lopu ikinä :)

Vierailija
13/32 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta lahjakkaallakin tuo kehitys hyväksi kestää todella kauan, on niin vaikea soitin.

Ei se nyt niin mene. Joku vain bongaa asiat nopeammin ja alkaa soittamaan mitä mieleen tulee. Ei tarvitse kuin käyttää korviaan ja olla hieman rytmitajua. Sormet painelee ja aivot luo musiikkia. Se lahja joko on tai sitä ei ole. Yleensä ei ole.

Vierailija
14/32 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se nyt niin mene. Joku vain bongaa asiat nopeammin ja alkaa soittamaan mitä mieleen tulee. Ei tarvitse kuin käyttää korviaan ja olla hieman rytmitajua. Sormet painelee ja aivot luo musiikkia. Se lahja joko on tai sitä ei ole. Yleensä ei ole.

HV!

Vierailija
15/32 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
16/32 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Estas tonne soitti nuoruudessa 10 vuotta. Piti 16 vuoden paussin ja alkoi taas soittamaan vuonna 2001 26 vuoden iässä. On toki hyvin poikkeuksellinen tapaus. Minulla kesti 4 vuotta saada kitarasta kunnon otetta ja hyvää soundia ja olen jo pitkälti yli 30.

Vierailija
17/32 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HV!

No ihan turhaan minulle haistattelet jos sinultä lähtee vain joku paskanen Juicen paskabiisi rämpyti rämp rämp. Nämä konservatorioissa 20 veivanneet eivät ole erityisen lahjakkaita. Pelkkiä koneita joiden ego ei kestä mitään.

Vierailija
18/32 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin soittamaan ihan itse opettelemalla. Se on korvien, sormien ja aivojen yhteispeliä.

Vierailija
19/32 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tästä piti nyt tulla paskat kitaristit vs. hyvät kitaristit ketju? Tärkeintä että soittaa..

Vierailija
20/32 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset