Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihme, ettei täällä puhuta Sofin "potkuista"!

Vierailija
16.06.2010 |

Loistavaa, että kerrankin joku Suomessa uskaltaa purra ruokkivaa kättä - kun siihen on aihetta. Mallia siitä vaan kaikki lammasmaiset naiset (ja miehet)! Kyllä Sofi pärjää ilman WSOYtä vallan hyvin.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasitko, että Sofi puolusti muita kustantamon vanhoja työntekijöitä? Miksi et sitä ymmärrä- jos on virheitä talossa- eikö niitä saa tuoda esille.Media oli viimeinen keino.Hänen työkaverit olivat kärsimässä, huoma se. Miksi vihat Sofille? Mikä muuttui? Potkuja tuli ja se ei ollut Sofin "syy"- uhattuina oltiin jo syksyllä.

Vierailija
2/42 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kultamunia munivasta munasta. Se minua kiukan hämmästyttää. Sehän on selvä ettei Oksasella ole mitään vaikeuksia löytää uutta kustantajaa.

Siis onhan WSOY aika suuri instanssi ja mitä se SOfi oikein teini kapinoi? Eihän se enää ole teini vai?

Kyllä siis mainostuksella ja niillä resursseilla mitä WSOY:llä on, mahdollisuus nostaa kuka tahansa pöytälaatikko kirjailija kansa tietoisuuteen.

Onhan Sofi kieltämättä varmaan lahjakaskin ja saa tässä nyt sitä mainosta mitä tarvitsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en siis käsitä mistä tämäkin mylläkkä on nyt lähtöisin.

Johonkin on tullut joku uus tyyppi ja Sofilla on mennyt sukset ristiin sen kanssa?

Niihän siinä aina käy kun henkilöstö vaihtuu. Joku ei tykkää jostakin ja toinen ei toisesta.

Vierailija
5/42 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten nostan vain hattua kustannusyhtiölle.

Vierailija
6/42 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä vanhoja pureksimaan

Vierailija
7/42 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se ylipäätään julkaisee Suomessa eikä Virossa?

Ja onhan niitä Oksasen kirjoja käännettykin viroksi. Ja OT - sanon tämän täysin vailla ilkeyttä ja arvostelua - Sofi Oksasen viro ei ole erityisen sujuvaa.

Mua muuten hämmästyttää, miten tällä palstalla pyörii paljon porukkaa, joka suhtautuu Sofi Oksaseen todella negatiivisesti. Kiinnostava ilmiö sinänsä.

Vierailija
8/42 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua muuten hämmästyttää, miten tällä palstalla pyörii paljon porukkaa, joka suhtautuu Sofi Oksaseen todella negatiivisesti. Kiinnostava ilmiö sinänsä.

Vierailija
9/42 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuona noin...eikös se Oksanen ole haukkunut Suomea ja suomalaisia monet kerrat?

jonkun kirjailijan haukuista, pitäisikö? Ja onhan hän itsekin suomalainen.

Vierailija
10/42 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onhan niitä Oksasen kirjoja käännettykin viroksi. Ja OT - sanon tämän täysin vailla ilkeyttä ja arvostelua - Sofi Oksasen viro ei ole erityisen sujuvaa.

Itsehän se suhtautuu suomalaisiin äärettömän negatiivisesti. Sillä perusteella olettaiskin, että asuis ennemmin Virossa ja julkaisis siellä.

Vierailija
11/42 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...pitkään työelämässä olleena minusta on itsestään selvää että jos v****ilee työantajalle niin ennemmin tai myöhemmin tulee potkut. Varsinkin jos sen tekee julkisesti.

Ei kukaan ole niin muiden yläpuolella että saa lähteä laukomaan ties mitä ilman että siitä on seurauksia.

Mielestäni on suorastaan ihmeellistä että potkut ovat aiheuttaneet niin paljon melua. Kuten ap sanoo niin Sofi pärjää erinomaisesti myös ilman WSOY:tä joten WSOY teki Sofille vain palveluksen. Eipä tarvitse hänen olla enää yhteyksissä moiseen (Sofin mielestä) idioottiyritykseen "jossa apinakin olisi parempi toimitusjohtaja kuin nykyinen".

Vierailija
12/42 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vaan koska se on väärässä.

Vierailija
13/42 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän se suhtautuu suomalaisiin äärettömän negatiivisesti. Sillä perusteella olettaiskin, että asuis ennemmin Virossa ja julkaisis siellä.

Onko Sofi Oksanen nyt ainoa suomalainen - kirjailija tai muu - joka arvostelee suomalaisia? I think not. Ja tosiaan, Sofi Oksanen kirjoittaa suomeksi ja on suomalainen, miksi siis asua jossain muualla?

Kuulostaa vähän hassulta nyt.

Vierailija
14/42 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi hämmästyneensä siitä miten sujuvaa Oksasen viro on. En itse osaa mutta tämä siis oli virolaisen henkilön mielipide.

Vierailija
15/42 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tyttö pärjää kyllä loistavasti ilman meidän puhumisiakin. ;)

Vierailija
16/42 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi hämmästyneensä siitä miten sujuvaa Oksasen viro on. En itse osaa mutta tämä siis oli virolaisen henkilön mielipide.

missä Sofi puhui viroa, ja hänen vironsa oli kyllä omasta mielestäni aika kömpelöä, samoin niiden virolaisten mielestä, joiden kanssa keskustelin. Siis lähinää hänellä oli paljon semmoisia rakenteita, joita suomessa on, mutta virossa ei, ja hän käänsi ne suoraan. Voihan olla esim. niin, että hän oli ollut pitkään puhumatta viroa tuolloin, ja sen takia se oli aika kömpelöä.

Mutta siis mä en oo nyt tässä parjaamassa Sofi Oksasen viroa, vaan pointtini oli tässä sanoa, että viro ei todella ole hänen äidinkielensä, se on suomi. Oksanen ei ole edes kaksikielinen, vaikka hän kyllä osaakin puhua viroa.

Vierailija
17/42 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toistoa, samalla kuuntelin puolella korvalla äänikirjaa. Noh, pointti tuli kai selväksi.

Vierailija
18/42 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kultamunia munivasta munasta. Se minua kiukan hämmästyttää. Sehän on selvä ettei Oksasella ole mitään vaikeuksia löytää uutta kustantajaa.

Vierailija
19/42 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalainen nainen.

Vierailija
20/42 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei oleta S O:n osaavan Viroa, voi hämmästyä siitä kuinka sujuvasti hän kieltä puhuu.

Jos taas luulee että hän puhuu Viroa äidinkielenään kiinnittää huomiota siihen ettei puhukaan täydellistä kieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä