Tulipa riita miehen kanssa.. sanat jäi vaivaamaan
Lapsi riehui ja uhmaili, mies ehti kaksi kertaa tokaista hänelle vihaisesti lopulta että "nyt riitti kiljunen! lopeta heti tai vien sinut pimeään koppiin rauhoittumaan." Suutuin miehelle jo ekasta tuollaisesta sanomisesta, vielä kun toisen kerran tuollaista koppiin viemistä sanoi niin hermostuin tosissani. Mies ei ole koskaan tippaakaan väkivaltainen enkä pelkää sellaista, mutta suutuin ettei lasta saa uhkailla tuollaisella mitä ei toteuta kuitenkaan ja mitä ei saakaan toteuttaa, tuo on jo väkivaltaisuuteen liittyvää. Mies suuttui mulle noista sanoista ja siitä että huudan ja valitan hänelle, tokaisi lopulta mulle että "nyt turpa kiinni vitun ämmä".
Sen jälkeen lähdin lapsen kanssa ulos ja jätin ukon rauhoittumaan. Myöhemmin mies oli selvästi katuvaisen oloinen ja kysyi multa että miksi mä nalkutan hänelle, miksen tajua lopettaa. Selitin, että tuollaisia ei lapselle eikä minulle puhuta! Taas mies sitten suuttui, että lopeta sinä ajoissa nalkuttaminen niin ei tarvitse hermostua eikä mun tarvi liioitella tuota lapselle sanomisasiaa.
Mitä ootte näistä mieltä? Tulipa todella inha olo tuosta riidasta ja noista puheista jne. Niin alatyylistä kaikki.