miten saisi raahattua teinin (pojan) kosmetologille?
akne on valtaisa ja ihotautilääkäri sai pojan peloteltua niin,että ei uskalla aloittaa määrättyä roacuttan kuuria. Ajattelin,että raahaisin pojan kosmetologille kunnon ihonpuhdistukseen,olisihan siitäkin varmaan jotakin hyötyä,kokemuksia?
Kommentit (37)
olimme tuolloin 15 vuotiaita joten ei varmastikkaan pitänyt meitä vanhemmiksi sopivina!! Ja lääkäri on maan huippu ihtautilääkäri. Meille sanottiin näin ja piste. Tekstisi tyylistä näkee, että olet 15 vuotias teinityttö jolla on akne :D
No, selvä juttu. Olen 15-vuotias teinityttö, jolla on akne. Sovitaan näin. Sentään opin oikeinkirjoituksen peruskoulussa. Äkkiseltään laskin viestistäsi kuusi kirjoitusvirhettä. Toki voi olla enemmänkin, kun 15-vuotias ei vielä voi olla suomen kielen maisteri.
Itse söin Roacutan kuurin lukioikäisenä ilman mitään sivuvaikutuksia, suosittelen lämpimästi, se auttaa ihan oikeasti!
haista paska.kosmetologi voittaa tommoset ihotauti pillut
vai sitten kun on 18.
Kuurin aikana ei voi dokata, saattais hankaloittaa elämää 18 kesäisenä.
Kai sillä pojallakin joku itsemääräämisoikeus on. Ehkä voit vielä odotella, ja antaa hänen miettiä vaihtoehtoja.
t: kirjoittelen tässä vauva sylissä
saattaisi mamma löytää itsensä lähimmästä pöheiköstä,pojalla kun on kokoa 185cm ja 70kg. Sehän tässä on hankalaa kun ei tuollainen mieti tulevaisuuttaan yhtään,kiinnostaa vaan mopot ja urheilu.Lääkkeet on senverran kalliita,etten niitä ihan huvikseen viitsi ostella,eikä noi labratkaan ilmaisia ole.
ap
Kuinka hirveen alas jonkun pojan itsetuntoi voikaan vajota aknen takia. Ihan säälittää välilllä.
Sitten on näitä tapauksia, joille tulee yhtäkkinen ihon paraneminen. Iho silenee silmissä ja kaikki on taas hyvin! Todennäköisesti ovat tajunneet mennä lääkärille (en toki tiedä kenen aloitteestae, eikä se mulle kuulukaan). Soisin, että useamman vanhemmat tajuaisivat, kuinka huono iho vaikuttaa kaikkeen ton ikäisellä.
Ilman muuta akne kannattaa hoitaa ja olet vastuullinen äiti, kun olet vienyt poikasi lääkäriin. Luulen, ettei auta kuin puhua järkeä. En valitettavasti usko, että kosmetologista on aknen hoidossa juuri hyötyä...
t: kirjoittelen tässä vauva sylissä
no ei todellakaan vaan maailman suloisin tyttö! voisitko enää alemmas vajota, kun rupeat lasta haukkuu mutanttivauvaks?
Ja onhan moni rokonarpinen mies tosi komea.
no ei todellakaan vaan maailman suloisin tyttö! voisitko enää alemmas vajota, kun rupeat lasta haukkuu mutanttivauvaks?
katoppas noita sun viestejäs kuinka törkeästi ja hyökkäävästi heti aloitit!! En sentään vajoa noin alas ku sinä äsken..
katoppas noita sun viestejäs kuinka törkeästi ja hyökkäävästi heti aloitit!! En sentään vajoa noin alas ku sinä äsken..
Ikävää, että lääkäri oli tunteeton ja kylmä. :( Olen pahoillani puolestanne.
Kannusta poikaasi syömään tuo kuuri: veljeni söi 16-vuotiaana tuon kuurin, ja hänellä on verenvuototaipumus synnynnäisenä eikä hän vuotanut yhtään sen enemään nenästä kuin normaalistikaan. Mitään haittavaikutuksia ei tullut. Hänellä ei ollut mm. rohtuneita huulia sen enempää kuin aiemminkaan. :)
Lisäksi kävin kosmetologilla veljeni kanssa, eli varasin silloin meille molemmille ajat vierekkäisiin tuoleihin, naamioin sen ikäänkuin "hemmottelupäiväksi". Voisitko kokeilla vastaavaa, esim. syntymäpäivän, nimipäivän tai vaikkapa kesäloman alun varjolla? :)
Meillä kosmetologista oli hyötyä.
Iho parani huomattavasti ja ainakin kosmetologi sanoi että Roaccutan ja ihonpuhdistus täydensivät toisiaan.
On tärkeää kertoa kosmetologille tuosta kuurista, etteivät käytä ihoa kuivattavia aineita vaan sopivasti kosteuttavia aineita.
Pojallesi voit kertoa, että kosmetologit ovat tottuneet kaikenlaisia kasvoja hoitamaan, eivätkä säikähdä aknesta, heillä käy mm. ihosairauksistakin kärsiviä ihmisiä.
Luottavaisin mielin vain!
t. yläkoulun ope
Eli sanot, että se kosmetologimimmi räplää sun naamaa kerran kuussa, jollet syö tota lääkekuuria.