miten saisi raahattua teinin (pojan) kosmetologille?
akne on valtaisa ja ihotautilääkäri sai pojan peloteltua niin,että ei uskalla aloittaa määrättyä roacuttan kuuria. Ajattelin,että raahaisin pojan kosmetologille kunnon ihonpuhdistukseen,olisihan siitäkin varmaan jotakin hyötyä,kokemuksia?
Kommentit (37)
sen naamaa mitä muutenkin häpeää
ap
ei tytöt tuollasesta turpavärkistä tykkää vaan huolitellusta! =)
Ilman muuta aloitatte Roaccutan-kuurin. Sinä äitinä huolehdit siitä, että poika ottaa lääkkeet päivittäin. Se on tässä se suurin huolenaihe, ei mikään kosmetologikäynti...
Pelottele että se leviää sen vehkeeseen ja sitte mimmit räplää naaman lisäks sieltä kans?
Kyllä nuoren on itse sitouduttava noin voimakkaaseen lääkekuuriin ja otettava siitä vastuu, mm. tuo ehkäisy.
miten se ihotautilääkäri on pelotellut poikaasi? Silloin teininä kun rupesimme mieheni kanssa seurustelemaan, tuli hänelle aivan hirveä akne! Käytiin kosmetologilla (mistä ei ole sitten mitään hyötyä) ja sitten lääkärille hakee roaccutin kuuri.. Tottahan toki siinä on sivuvaikutuksia mutta ei mitenkään häiritseviä. Nenän limakalvot kuivuu, lapsia ei saa pariin vuoteen hankkia, mutta mikä tärkeintä: Ne finnit lähti ja arpia ei jäänyt! Pistä ny se poikas syömään se kuuri
Kyllä nuoren on itse sitouduttava noin voimakkaaseen lääkekuuriin ja otettava siitä vastuu, mm. tuo ehkäisy.
tulee mutaatioita.
Älä jauha paska. Miehen Roaccutan-hoito ei aiheuta sikiöepämuodostumia heidän jälkeläisiinsä. Lääkkeen määräämistä miespotilaille ei ole rajoitettu.
Lähde: http://www.laakeinfo.fi/%5CMedicine.aspx?m=984&i=ROCHE_ROACCUTAN
Mene yhdessä kaupungille ja sano meneväsi vaikka kampaajalle. Vie ovelle tai vastaanottoon ja jätä sinne. Älä jää sinne hoitolaan teinipojan kanssa hengaamaan, ettei se ahdistu sun läsnäolosta. Lupaa hyvää ruokaa tai leffa hoidon jälkeen.
Hanki netistä tai jostain pojalle uskottavaa faktaa, että muutkin pojat käyvät kasvoihoidoissa.
minun miehelleni sitten sanoi lääkäri joka määräsi roaccutanin, ettei voida hankkia paariin vuoteen lapsia, koska saattaa vaikuttaa siittiöihin ja aiheuttaa mutaatioita?
harmi kun jäi valitus tekemättä. Peloitteli sivuvaikutuksilla,tyyliin,että kun sata kertaa päivässä tulee nenästä verta niin pistätä vaan jääpussia niskaan,huulet kuivuu niin,ettet pysty suuta aukaisemaan ellet rasvaa tuhat kertaa päivässä,kova poika kun olet urheilemaan niin voit unohtaa pelit,kovat polisäryt tulevat ym ym,olin itsekin ihan monttu auki tuon käynnin jäälkeen ja ei tosiaan tullut mieleen pakoittaa poikaa syömään kyseinen kuuri.
ap
minun miehelleni sitten sanoi lääkäri joka määräsi roaccutanin, ettei voida hankkia paariin vuoteen lapsia, koska saattaa vaikuttaa siittiöihin ja aiheuttaa mutaatioita?
Mistä helvetistä minä tiedän, miksi hän noin sanoi? Ehkä ei pitänyt teitä vanhemmiksi sopivina?
että nenästä saattaa tulla verta koska ne limakalvot kuivuvat ja huullirasvaa joutuu käyttämään. Miehelleni tuli juuri nämä haitat mutta eipä se paljoa siinä vaiheessa haitannut kun näki, että akne katoaa :) oikeesti siitä kosmetologilla käynnistä ei oo mitään hyötyöä. Ja jos pitkitätte hoidon aloittamista tulee pojastasi rokonarpinaama.
harmi kun jäi valitus tekemättä. Peloitteli sivuvaikutuksilla,tyyliin,että kun sata kertaa päivässä tulee nenästä verta niin pistätä vaan jääpussia niskaan,huulet kuivuu niin,ettet pysty suuta aukaisemaan ellet rasvaa tuhat kertaa päivässä,kova poika kun olet urheilemaan niin voit unohtaa pelit,kovat polisäryt tulevat ym ym,olin itsekin ihan monttu auki tuon käynnin jäälkeen ja ei tosiaan tullut mieleen pakoittaa poikaa syömään kyseinen kuuri.
ap
Sitä nenän limakalvoille ja huuliin. Vaikutukset fyysiseen kuntoon näkee vasta sitten, kun lääke on alkanut kunnolla vaikuttaa. Kipulääkettä voi ottaa normaalisti, jos tulee särkyjä.
olimme tuolloin 15 vuotiaita joten ei varmastikkaan pitänyt meitä vanhemmiksi sopivina!! Ja lääkäri on maan huippu ihtautilääkäri. Meille sanottiin näin ja piste. Tekstisi tyylistä näkee, että olet 15 vuotias teinityttö jolla on akne :D
15v ei mitä ei voisi vähempää tuo asia tässä iässä kiinnostaa,sille on ihan sama miltä naama näyttää loppuelämän--tämä vaihe on siis nyt,sitten viiden vuoden päästä voi olla asiasta eri mieltä. Raahasin pojan ihotautilääkärille väkisin,olin puhunut lääkkeestä etukäteen ja pehmittänyt poikaa,lekuri sitten vesitti koko asian. Toki sivuvaikukset täytyy kertoa,mutta olisi se voinut sanoa ihan asiallisesti,että limakalvot kuivuvat ja kertoa mitä siihen voi käyttää ym
ap
no sano sille että varasin ajan ja kohta lähtään?
Huijaa että meette mäkkiin syömään? Tyrmäystippoja sen drinksuun?
Mikä siinä on se ongelma?