Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kesäkuisia??

30.09.2005 |

Täällä huhuilen kesäkuisten perään: onko kellään vielä aavistusta lasketusta ajasta kesäkuussa 2006?

Vielähän nuo kuukautiset voisivat tulla, mutta toisaalta, eivät yleensä ole myöhässä. Pitää nyt malttaa mieli :))

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään plussasin (tai vahvistin lauantain haamun), joten meille syntyy toinen vauva kesäkuussa. Ikäeroksi lapsosille tulee 2v 2kk. Huimaa, että ensimmäisestä yrityskierrosta tärppäsi!

Nyt on menossa jotain rv4+3 ja rv5+0 välillä. Kierto kun on vaihdellut kp28 -kp32 välillä. Ajattelin mennä yksityiselle alkuraskauden ultraan muutaman viikon päästä.

Tsemppiä meille kaikille ja toivotaan, että kaikki menee hyvin!

Vierailija
22/58 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinouduin myös viime viikolla, onnellisesti plussattuani, tuonne toiselle listalle. LA kesäkuun 6. tienoilla, nyt siis reilut 5 raskausviikkoa takana. Ensimmäiseen neuvolaan mennään tämän kuun lopulla.

satu-sini

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako kukaan kertoa paljon maksaa jos yksityisellä käy ultrassa, ennen kuin ottaa yhteyttä neuvolaa? Kun ajattelin käydä ensiksi ultrassa, ja sit ottaa yhteyttä neuvolaan..

Vierailija
24/58 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein testin n. tunti sitten ja sain " järkytysplussan" .. Ihanaa olla kyllä raskaana taas, mutta kun tuolla pihalla tuhisee vaunuissa 6 kk ikäinen pikkumies jo niin pikkuisen hirvittää tulevaisuus.. Onko muita, joilla lapsille tulossa noin pieni ikäero, meillä siis tulee olemaan jotain 1v2kk... La on 5.6.2006, tuntuu aika hassulta olla raskaana taas, juurihan viime syksynä olin ihan samassa tilanteessa ja silti tuntuu et on jo unohtanut kaikki asiat esim. et miten ne raskausviikotkin laskettiin, oliko ne viimeisitä kuukautisista eli silloin mulla olis vissiin nyt 5 + 1. Olo on aika normaali, väsyttää, päätä vähän särkee, palelee jne. mut varsinaisia raskausoireita ei tunnu vielä.. Odotan vaan kauhulla jos samanlainen väsymys iskee kuin viime syksynä.. kukas silloin meidän 6 kk vauhtihirmun kans jaksaa touhuta...?

ONNEA kaikille plussanneille!

MiljaMaaria

Vierailija
25/58 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tain ainakaan minä en uskaltanut... Nyt varmaan olisi kiva miettiä nimeä pinollemme ja henkilöä, joka pitäisi la listaa jne...??? Olisikos sellaista henkilöä joukossamme? Ja nimiehdotuksia? Mulla siis la kalenterin mukaan pe 2.6.2006 ja laskurti näyttää 2./4.6.2006.

Charlotte ja poika 4,5kk sekä rv5+4

Vierailija
26/58 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on poika, joka on syntynyt 21.5.2005 (la oli 10.6.2005, mutta poika syntyi kiireellisellä sektiolla rv37+1 raskausmyrkytykseni vuoksi) ja nyt on la 2.6.2006 ilmeisesti. Eli pieni ikäero tulee, just hikiseen se 1-v. tai vähän yli... ;) Samassa veneessä siis ollaan... ;))

Charlotte ja poika 4,5kk ja rv 5+4

Vierailija
27/58 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minäkin sitten uskaltauduin eilen testaamaan ja plussa tuli! LA olisi varmaan 11.6. Onnea kaikille raskautetuille!!

Yahoo-listan pystyttämistä joku ehdotteli. Kannatan ehdotusta. Täytyy kattoo joku päivä, kun on töissä rauhallista.

Täällä ei mitään raskausvaivoja. Kakkosta odottelen, joten luulen, että se yökötys tulee vähän myöhemmin, niin kuin esikoisen kanssakin.

Vierailija
28/58 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri tunti sitten sain tietää, että olen raskaana ja on ihan kummallinen olo. Ei tiedä itkeä vai nauraa... laskettuaika ma 5.6

Vierailija
29/58 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä onkin jo monta!

Varasin äsken ajan alkuraskauden ultraan yksityiselle parin viikon päähän. Silloin mennään rv 6+3 - rv 7 välillä. Toivottavasti kaikki on hyvin ja sydämen lyönnit jo näkyis! Esikoiselta kävin aikoinaan alkuraskauden ultrissa rv 5+0 ja rv 8+0. Silloin tuo rv 5+0 oli liian aikaisin ja sykettä ei vielä näkynyt. Siksi piti mennä vielä rv 8 varmistamaan et kaikki oli ok. Ja olihan siellä. Toivottavasti on nytkin! *peukut pystyssä*

Minulla työpaikka kustantaa nämä ultrat, niin on ihan kiva käydä kattomassa pikkuista jo etukäteen ennen virallista np-ultraa!

Perjantaina vien esikoisen 1,5-v neuvolaan, joten samalla varaan ajan itselleni äitiysneuvolan puolelle.

Mulla on tainnut mopo karata jo ihan käsistä, mutta mietin jo kovasti uuden tulokkaan nimeä. Tietäisikö joku mistä netistä löytyisi kunnollista etunimilistaa? Aikoinaan Libero-vaippojen sivulla oli semmoinen, mutta enää en sitä löytänyt.

Vierailija
30/58 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lisää.. Just testasin ja plussa tuli! La 9.6..

Esikoinen 1v9kk...eli jos kaikki hyvin menee nii aikalailla 2,5v tulee ikäeroks..

Nyt sit saa rueta panikoimaan,että kaikki menee hyvin........

Laskin tossa et 23 kesäkuulle plussannutta jo!! Taitaa aika hurja joukko lopulta tulla....

Vierailija
31/58 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin plussan sunnuntaina ja laskettu aika olisi tuolla 5.6 paikkeilla. Katotaan nyt vielä mitä neuvolassa sanotaan. Olo on tosi onnellinen mutta yhtä aikaa vielä tosi epätodellinen.

Täällähän tosiaan on jo iso joukko. Toivotaan vaan että kaikki menis hyvin jatkossakin.

Nearoosa

Vierailija
32/58 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi haaleaa plussaa peräkkäisinä päivinä, joten kai se on uskottava että raskaana ollaan! En vielä tanssi ja hypi riemusta, sillä kolme edellistä raskauttani ovat päätyneet keskenmenoon (rv6, rv13 ja rv11). :-( Meillä on mieheni kanssa 1v4kk vanha tyttö ja tutkimuksissa kummastakaan ei löydetty mitään syytä toistuviin keskenmenoihin. Joten toivoa siitä, että tämä raskaus jatkuisi loppuun asti on paljonkin.

Viimeisin keskenmeno oli elokuussa ja sen jälkeen kuukautisia ei ole kuulunutkaan. Keskenmenosta laskettuna laskettu aikani olisi toukokuun puolella, mutta tein syyskuussa useamman raskaustestin ja kaikki näyttivät negaa, joten hedelmöittymisen on täytynyt tapahtua myöhemmin. Esikoinen on syntynyt kesäkuun alussa, joten lapsukaisille tulisi tasan kaksi vuotta ikäeroa, jos kaikki menee tällä kertaa hyvin.

Pääsen kunnalliselle puolella alkuraskauden ultraan toistuvien km:en takia. Siksi soittelen neuvolaan varmasti jo ensi viikolla. Olo on vielä aika epätodellinen ja pelokas, mutta huikaisevan onnellinen samalla kertaa. :-) Toivon kovasti, että kaikki sujuisi hyvin. yhtään keskenmenoa en enää kestäisi.

Hurjasti onnea kaikille plussanneille ja turvallista odotusta ihan kaikille!

T: AloeVera, jolla ei ole hajuakaan raskausviikoista :-)

Vierailija
33/58 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä kertaa täällä kirjoittelemassa, suokaa mahdolliset sähläykset anteeksi :)

Laskettu aika näillä näkymin 4.6. Alussa oli pientä vuotoa, joten kauhean epävarmana ollaan edelleen :/ Meidän katraaseen kolmas lapsi tuloillaan.

Raskausviikkoja kasassa 5+2 :)

Vierailija
34/58 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika " mattimyöhäsenä" näköjään liikkellä, nimittäin testasin ekan haamun jo kaks viikkoa sitten, rv 3+5 :) LA on 1.6 eli juuri kesäkuulle pääsin... Tosin kuten kaksi edellistäkin, voi todellinen syntymäpäivä sijoittua enemmänkin lähemmäksi puolta kuuta :)

Päivä kerrallaan mennään ja odotellaan kauhulla alkavaa pahoinvointia :(

Muksu ja rv 5+5

Vierailija
35/58 |
05.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein aamulla testin, elikä la olis 11.6. Olo on jotenkin hassu, ei oikein pysty ajattelemaan et odottaisin ihan oikeesti.. Vaikka itse olin aika varma raskaudesta ennen testin tekemistä, isännällekin sanoin olevani tosi luulosairas tai sit raskaana, onneksi kuitenkin raskaana;) Toivottavasti tämä ilo ja onni kestää!

Onnea myös teille kaikille ja hauskaa päivän jatkoa!

Mun täytyy lähteä anopin kanssa kaupungille ja tietenkin käyttäytyä normaalisti, eikä hymyillä kauheesti itsekseen;)

Vierailija
36/58 |
05.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tänään vahvan plussan vähän yli vuoden yrittämisen jälkeen. Esikoinen on tulossa, ja vielä on aivan hämmentynyt olo. :)

Laskettu aika olisi 12.6.

Vierailija
37/58 |
05.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein testin viime torstaina ja plussaahan se näytti. Varmistin vielä perjantaina ja maanantaina: sama tulos.

Kaikenlaisia oireita on ollu ja koko ajan mietin, että ono ne hyviä vai huonoja merkkejä. Alavatsassa on painetta ja tuntemuksia on muuallakin vatsassa. Selkää särkee välillä. Täytyy käydä useammin vessassa. Suuta kuivaa. Rinnat on arat ja turvonneet (tämän mieskin huomasi), nännit tosi herkät. Finnejä tullut. Mieli on herkistynyt.

Tarkkaa laskettua aikaa en pysty laskemaan, sillä mulla ehti olla vain yksi normaali kierto pillereiden lopettamisen jälkeen ja se oli ylipitkä. Meille plussa tulikin heti, kun alettiin yrittämään. Laskettu aika ehkä

5-10. kesäkuuta.

Onnellista odotusta kaikille kohtalotovereille!

Vierailija
38/58 |
05.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas ei ole minkäänlaisia oireita! Tosin esikoisellakin pahoinvointi alkoi vasta rv 6, joten onhan tässä aikaa. Nythän on menossa vasta rv 4+4 - rv 5+1.

Kerroinko jo, että olen menossa ultraan parin viikon päästä? Sitten on menossa rv 6+3 - rv 7. Toivottavasti syke näkyisi jo silloin!

Vierailija
39/58 |
07.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Kyselit alkuraskauden ultran hintoja. Mä varasin just itselleni ultran ja kelan korvauksen jälkeen sen hinnaks jää n 60 ¿ (tää on tampereen hinta).

Vierailija
40/58 |
07.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

plussasin tossa viikko sitten.... ja LA olis 9.6. Maha tosi " piukee" ja painon tunnetta alavatsalla ja kipuilua. Rinnat arat ja on kasvaneet. Huonovointisuutta ei ainaskaan vielä. Viikkoja tänään tasan 5.