Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko normaalia, että verentulon jälkeen (n.3 päivää) alkaa ruskea vuoto?

30.08.2006 |

Minulla siis alkoi lauantaina verenvuoto ja olin jo varma keskenmenosta. Suojelusenkelin ja rukouksien turvin maanantaina tarkastuksessa kaikki kuitenkin hyvin. Matomme vastasi viikkoja ja sydän jyskytti tuhatta ja sataa.

No tänään siis 3 päivää jälkeen alkoi ruskeanvärinen vuoto. En vuoda siis mitenkään vaan tulee paperiin pyyhkiessä.

Tarvisiko lähteä tarkistamaan tilanne? Mitään kipuja ei ole ollut muuta kuin tämä ainainen alavatsan jomotus ja selkäkivut.

Olen kyllä ollut erittäin kipeä pari päivää (oksennustauti), josko se vaikuttaisi asiaan.

Kuukautisten pitäisi kanssa alkaa juuri näinä päivinä.

Olisi ihana, jos joku jaksaisi vastata.

Huolia huolien perään :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten jospa olisi tuon verisen vuodon jätevuotoa. Näin arvailen, kun en varmaksi tiedä :)

Vierailija
2/4 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Ruskea vuoto on hyvinkin normaalia verisen vuodon jälkeen.Itselläni oli tuossa pari viikkoa sitten samaista vuotoa,alkoi verisenä ja jatkui rusehkona. Joskus voi koko raskauden ajankin olla sellaista ruskeaa vuotoa,varsinkin siihen aikaan kun kuukautisten kuuluisi tulla. Kovin runsasta sen ei kuitenkaan pitäisi olla. Jos se muuttuu veriseksi tai sulle tulee kipuja,ota yhteys lääkäriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin TAYSin äippäpolille ja ne suositteli ottamaan rauhallisesti ja välttämään seksiä. :(

Vierailija
4/4 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannne: niin mullekin sanottiin kun soitin lauantaina sairaalaan. Oli pitkä piina odottaa maanantaille tarkastusta.

Veri pelästytti minut kuoliaaksi, ja nyt sitten tämä ruskea vuotokin.

No mutta verentulonkin jälkeen kaikki oli hyvin, joten eipä kai tämäkään ole niin huolestuttavaa.

Toivottavasti sullakin Hannne kaikki hyvin. Tulepa kertomaan myöhemmin miten sinun kävi. *peukut pystyssä sinulle*