Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äitiyspaketti mallia syksy 2005 - vaihto uuteen 2006

31.03.2006 |

Eihän tämä mitään kirpputori ole, mutta varmaan paras paikka kysellä halukkaita äitiyspaketin vaihtoon. Eli..

Sain eilen siis tuon vanhan äitiyspaketin, joka on mallia syksy 2005, mutta olisin halunnut tämän uuden pakkauksen. Jos joku on kiinnostunut vaihtamaan tulevan omansa tähän vanhempaan malliin niin olisin kiinnostunut. Paketti on siis vain avattu ja vaatteet käyty läpi, mutta en ole tehnyt niille mitään. Siskoltani olen saamassa nämä vaatteet kumminkin, joten olisi kivempaa saada tuo uusi kuin sama paketti tuplana. Uutta pakettia kuulemma aletaan jakamaan vasta joskus huhtikuun puolenvälin jälkeen, jos kaikki vanhat on siihen mennessä saatu jaettua.

Laitathan viestiä tänne palstalle, jos olisit kiinnostunut vaihtoon.

t. Karkkimaa rv32+6

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan tulevan uuden 2006 paketin saaja halua vanhaa pakettia vai olenko jostain keskustelusta ymmärtänyt väärin? Mielelläni omasta kyllä luopuisin..

Vierailija
2/4 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin olisin kyllä kiinnostunut! Mutta sinun kannaltasi valitettavasti valitsin äitiysavustuksen pikkukakkosellemme rahana. Minusta tuo turkoosi-ruskean haalarin ja huippusöpön täkkipussin omaava paketti oli ihanempi kuin mikään aiempi versio :) Pidähän ilmoitustasi täällä näkyvillä, niin josko joku kiinnosutnut bongaisi tämän. Minä ainakin olisin uutta haaleamman väristä pakkausta mieluummin ottanut tuon ihanan pirteän vanhan :) LAita kans ilmoitusket tuonne osta & myy palstalle ainakin sinne vaihdetaan osioon, mutta myös vaikka myydään palstalle. Sittenhän kans esim. kaksplussalla on omat nettisivut, joissa samantapaiset osta ja myy palstat, että sieltäkin kautta voisit yrittää josko tärppäis. Lisää nettikirppis palstoja löytyy myös ainakin osoitteesta www.kestovaippainfo.fi. Toivottavasti saat pakkaukjsesi vaihdettua, moni on ainakin minun kuulteni kommentoinut että mieluummin olisivat sen aiemman pakkauksen uuteen pakkaukseen verrattuna valinneet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa laittaa myös

www.huuto.net

Lilli81 31+0

Vierailija
4/4 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykin laittaa ilmoitus vielä muuallekin. Lähinnä jos joku haluais vaihtaa noita vaatteita, tästä siis oli kysymys. Moni varmaan haluaa uuden pakkauksen kestovaipat pitää eikä sen vuoksi halua luopua paketistaan, mutta kyse onkin vain vaatteiden vaihdosta ei koko paketin. Itse kyllä tykkään kans tästä vanhasta, mutta kun siskolta saa nämä samat vaatteet, niin mielellään olisin ottanut vastaan uuden paketin..