Lue keskustelun säännöt.
Miksi niin monella suomalaisella on toinen silmä pienempi kuin toinen?
14.06.2010 |
Mulla on ja nyt on tuolla uudella huippumallilla ja tiedän monia muitakin. Onkos sinulla?
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
TOISELLA identtisistä kaksosistani on :D Hassua sinänsä. Ja etenkin nauraessa näkyy selvästi. Tommonen Lauri Tähkä minikoossa.
että on paljon pienempi läikkä levitellä maalia toiseen luomeen kuin toiseen.
tarkkaan, niin huomaat, että todellisuudessa kaikilla maailman ihmisillä on kasvot enemmän tai vähemmän epäsymmetriset. Ei vain suomalaisilla.