Lue keskustelun säännöt.
joko täällä on keskusteltu aiheesta " emme suostuneet aborttiin"
Kommentit (5)
, jos sitä tarkoiti niin mielestäni se olimyönteinen ja kiva. tykkäsin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
, jos sitä tarkoiti niin mielestäni se olimyönteinen ja kiva. tykkäsin.
Kenen kannalta? Lapsen, jolla takana ja edessä useita leikkauksia ja joka ei kävele koskaan?
Tämä juttu kuitenkin sai minut ajattelemaan lääkäreiden motiiveja ja sitä, miten paljon lopultakin taloudelliset arvot ohjaavat myös lääkäreiden työtä ja etiikkaa.
että elämä voi olla elämisen arvoista ja rikasta!
Lapsi on rakas ja tärkeä ja tulee saamaan hyvän elämän vaikka ei pystykkään kävelemään.
Miten paljon tuo pieni vauva on kärsinyt ja joutuu vielä kärsimään... :(